Bankier.pl z Maciejem Klepackim, Natalią Zimowską i 24.pl
Maciej Klepacki objął funkcję dyrektora zarządzającego, a Natalia Zimowska - dyrektora sprzedaży w Bankier.pl (Grupa Allegro). Do wyników Grupy Bankier.pl będzie doliczany ruch z uruchomionego na początku lipca przez GG Network serwisu 24.pl.
Maciej Klepacki przez ostatnie 4 lata był dyrektorem ds. marketingu i relacji inwestorskich w ATM, a w ostatnich 2 latach pełnił też funkcję członka rady nadzorczej w mPay. Wcześniej pracował już w Bankier.pl - w latach 2006-2009 jako dyrektor ds. marketingu i PR, a później jako członek zarządu odpowiadający za marketing i komunikację zewnętrzną.
Obecnie na stanowisku dyrektora zarządzającego Bankier.pl Klepacki zastąpił Monikę Owczarczyk, która odeszła z Grupy Allegro. - Maciej Klepacki rozumie istotę branży internetowej i dał się poznać jako skuteczny manager - przekonuje Tomasz Jażdżyński, dyrektor zarządzający segmentu media i komunikacja w Grupie Allegro. - Wierzę, że wraz nowym dyrektorem sprzedaży w krótkim czasie wprowadzi Grupę Bankier.pl na ścieżkę szybkiego wzrostu, a w dalszej perspektywie firma znów stanie się liderem innowacji wśród mediów internetowych o tematyce biznesowej i finansowej - dodaje.
Funkcję dyrektora sprzedaży Bankier.pl objęła Natalia Zimowska, zastępując odchodzącego z Grupy Allegro Mariusza Siemka. Zimowska zajmowała już to stanowisko w serwisie, pracując w nim w latach 2004-2009. Ostatnio była związana z departamentem zarządzania sprzedażą bankowości detalicznej Raiffeisen Bank Polska oraz działem e-commerce Interia.pl.
Już od kwietnia br. wszystkie strony Grupy Bankier.pl (Bankier.pl, Pit.pl, Vat.pl, PRNews.pl, MamBiznes.pl, Twoja-Firma.pl) są częścią segmentu media i komunikacja w ramach Grupy Allegro, w skład którego wchodzą również inne serwisy nie związane stricte z podstawową działalnością e-commerce grupy, takie jak komunikator GG czy Wykop.pl. Obecnie do Grupy Bankier.pl dołącza zarządzany dotychczas przez GG Network serwis 24.pl, powstały na początku lipca br. z połączenia Gadu-Gadu.pl i Ochyachy.pl (więcej na ten temat).
- Domena 24.pl w połączeniu z potencjałem istniejącym w firmie daje możliwość rozszerzenia i modyfikacji aktualnego profilu serwisu, który pozwoli nam dotrzeć również do bardziej masowego odbiorcy - zapowiada Maciej Klepacki.
W czerwcu br. strony Grupy Allegro z kategorii media i komunikacja zanotowały 5,43 mln użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne dane).
Dołącz do dyskusji: Bankier.pl z Maciejem Klepackim, Natalią Zimowską i 24.pl