SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Audytorium 17 podnosi ceny reklam. „Korekta związana z inflacją”

W kwietniu 2023 roku sieć Audytorium 17 podniesie ceny reklam o około 5 proc. - Podobnie jak inni nadawcy radiowi dostosowujemy nasze cenniki do całego rynku reklamowego - komentuje Paweł Pałuch, prezes zarządu Audytorium 17.

W pakiecie Audytorium 17 w godz. 6.00-20.00 ceny reklam zwiększą się o 4,9 proc. Z kolei w pakiecie Audytorium 17 Premium (dodatkowych 6 anten miejskich) reklamy zdrożeją o 5,6 proc.

- Nowy cennik podyktowany jest zmianami cenników lokalnych oraz stale rosnącym zainteresowaniem reklamodawców. Jest to przede wszystkim korekta cen związana z inflacją. Podobnie jak inni nadawcy radiowi dostosowujemy nasze cenniki do całego rynku reklamowego - komentuje Paweł Pałuch, prezes zarządu Audytorium 17. - Chciałbym przypomnieć, że polityka handlowa wszystkich rodzajów mediów, w większości opiera się na kosztach dotarcia i udzielanych rabatach, a nie publikowanych cennikach - dodaje.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

To pierwsza podwyżka Audytorium 17 w tym roku. W 2022 roku ceny reklam sieci z regionalnymi rozgłośniami publicznymi na ogólnopolskim rynku zwiększyły się dwukrotnie (w kwietniu i listopadzie).

W 2021 roku (dane za 2022 roku jeszcze nie są dostępne) spółka Audytorium 17 sprzedająca ofertę reklamową rozgłośni regionalnych Polskiego Radia osiągnęła 9,44 mln zł przychodów sprzedażowych i 286,7 tys. zł zysku netto.

Według badania Radio Track w okresie od listopada ub.r. do stycznia br. łączny udział obsługiwanych przez spółkę stacji regionalnych Polskiego Radia wyniósł 4,2 proc., o 0,5 pkt proc. mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: Audytorium 17 podnosi ceny reklam. „Korekta związana z inflacją”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
troll
9,44 mln, przychodów sprzedażowych a zysk netto 286,7 tyś. O co chodzi ?
Po co taki sztuczny płód.
odpowiedź
User
miś
9,44 mln, przychodów sprzedażowych a zysk netto 286,7 tyś. O co chodzi ?
Po co taki sztuczny płód.

Bo to są słomiane inwestycje. W każdym regionalnym radiowęźle siedzą pociotkowie z jedynie słusznej partii. No przecież za darmo tam nie siedzą.
odpowiedź