SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ASAP&ASAP odpowiada za przygotowanie strategii digital dla NO-SPA

Agencja ASAP&ASAP wygrała przetarg na przygotowanie i wdrożenie strategii digital dla marki NO-SPA (Sanovis Aventis).

Agencja poprowadzi działania w różnych kanałach komunikacji, z naciskiem na przestrzeń social media oraz kanałów media owned, jak strona no-spa.pl.

Umowę podpisano na rok.

Zakupem mediów zajmuje się Zenith Optimedia Group.

Dołącz do dyskusji: ASAP&ASAP odpowiada za przygotowanie strategii digital dla NO-SPA

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
TenCoWie
Sanovis Aventis... cóż za poziom znajomości branży, ciekawe czy to redaktorek tak błysnął czy też pijar menedżer przesłynnej agencji...
Totus Tuus i Santo Subito proponuję też dodać do nazwy, będzie bardziej dostojnie
odpowiedź