Arskom przejął od Monday PR obsługę public relations Nokii
Koncern HMD Global, producent telefonów i smartfonów marki Nokia wybrał agencję Arskom do obsługi marketingowej tej marki w Polsce.
Agencja będzie odpowiedzialna za działania związane z PR, marketingiem, influencer marketingiem, monitoringiem mediów, obsługą sampli testowych, obsługą biura prasowego oraz działaniami eventowymi.
Obie firmy rozpoczęły aktywną współpracę od września br. Nie podają okresu, na jaki została zawarta umowa. W najbliższych miesiącach do głównych zadań Arskom będzie należała pełna komunikacja nowych modeli smartfonów i telefonów komórkowych Nokia.
- Nokia od dziesięcioleci jest jedną z najbardziej znanych i rozpoznawalnych marek telefonów na świecie. Cieszymy się, że otrzymamy wsparcie od Arskom, aby móc wspólnie dostarczać emocje związane z ponownym wprowadzeniem na rynek tej bardzo lubianej, znanej i zaufanej marki. Od samego początku naszej pracy byliśmy zachwyceni pozytywnym odbiorem konsumentów i cieszymy się z możliwości budowania kolejnego rozdziału urządzeń mobilnych Nokia wraz z naszymi partnerami - mówi Tomislav Himbele, szef marketingu na region CEE w HMD Global.
Za nadzorowanie obsługi Nokii w Arskom odpowiedzialny będzie Jarosław Babraj, executive manager, wraz z zespołem.
Dotychczas za obsługę marki Nokia w Polsce odpowiadała agencja Monday PR. Wybór nowej agencji poprzedzony był zaproszeniem wybranych agencji do składania ofert. Firma HMD Global nie ujawnia liczby i nazw firm, które do rozmów zaprosiła.
Firma HMD Global rozpoczęła właśnie aktualizację swojego sprzętu do najnowszego systemu operacyjnego Android 9 Pie. Jako pierwsi możliwość zainstalowania nowej platformy otrzymają użytkownicy modelu Nokia 7 Plus.
W lipcu br. firma zaprezentowała oficjalnie smartfon Nokia X5 wyposażony w ekran 5,8 cala, procesor MediaTek oraz podwójny aparat fotograficzny. W zależności od wersji urządzenie będzie kosztowało w przeliczeniu 550 lub 770 złotych, a w Europie ma być sprzedawane pod nazwą Nokia 5.1 Plus.
Dołącz do dyskusji: Arskom przejął od Monday PR obsługę public relations Nokii