Apteki Kwiaty Polskie promują 'Bukiet nagród'
Sieć aptek Kwiaty Polskie rozpoczyna program lojalnościowy "Bukietnagród". Akcję promującą korzystanie z usług tych placówek oraztowarzyszącą jej kampanię reklamową przygotowała agencja Niceday.
Apteki Kwiaty Polskie promują się w programie lojalnościowym"Bukiet nagród" w ten sposób, że oferują nagrody za punkty zebraneprzez klientów za zakupy w poszczególnych placówkach tej sieci, atakże w należącej do niej aptece internetowej www.tanie-leczenie.pl. Wuruchomionym pod adresem www.bukietnagrod.pl serwisiekonkursowym można sprawdzić, jakie nagrody przypadają za konkretnąliczbę punktów, a także dowiedzieć się więcej o akcji.
Kreacja programu "Bukiet kwiatów" został przygotowany przezłódzką agencję reklamową Niceday, która opracowała koncepcjękreatywną reklam prasowych, plakatów, gadżetów oraz materiałówinformacyjnych dotyczących tej promocji. Firma współpracowała teżprzy tworzeniu konkursowej strony internetowej, katalogu nagród,ulotki oraz karty stałego klienta.
Dołącz do dyskusji: Apteki Kwiaty Polskie promują 'Bukiet nagród'