Anna Forycka dyrektorem badań ilościowych w Ipsos
Anna Forycka - po dziesięciu latach pracy w IQS and Quant Group - przeszła do Ipsos, gdzie została dyrektorem badań ilościowych w Ipsos Marketing.
Z badaniami marketingowymi Forycka związana jest od 15 lat. Od początku specjalizuje się w badaniach ilościowych. Zaczynała w Demoskopie (włączonym do Ipsos w 2001 roku). Od roku 2000 do chwili obecnej pracowała w IQS and Quant Group, początkowo jako kierownik zespołu badawczego, od czterech lat na stanowisku dyrektora badań ilościowych.
Jej zainteresowania zawodowe dotyczą m.in. badań eksploracyjnych związanych z innowacjami i strategią marek, w tym badań segmentacyjnych, postaw i użytkowania a także nowych rozwiązań w zakresie analizy danych ilościowych.
Anna Forycka z wykształcenia jest psychologiem i historykiem sztuki.
Dołącz do dyskusji: Anna Forycka dyrektorem badań ilościowych w Ipsos