AMS rozwija z władzami miasta projekt „Digital Kraków”
AMS uruchomił w Krakowie testowo system cyfrowych citylightów oraz nośnik typu Cityscreen 9. To część projektu „Digital Kraków”, realizowanego wspólnie z Urzędem Miasta.
W ramach projektu "Digital Kraków" powstaje system dziewięciu cyfrowych citylightów umieszczonych w wiatach przystankowych. Nośniki umożliwiają prezentowanie reklam oraz plansz z treściami redakcyjnymi i miejskimi.
Oprócz komunikatów reklamowych i aktualnych informacji lokalnych na ekranach widoczny jest pasek informacyjny z datą, godziną, prognozą pogody i danymi o stanie jakości powietrza. Ponadto nośnik wyposażony jest w panel boczny z przyciskiem umożliwiającym wyświetlenie mapy okolicy oraz z ładowarkami ze złączem USB, dzięki którym można na przystanku bezpłatnie doładować telefon.
Cityscreen 9 znany z Europy
Z kolei w nośniku typu Cityscreen 9 zastosowano najnowszej generacji diody, które dzięki wysokiej rozdzielczości istotnie poprawiają jakość odbioru komunikatu. Ekran ma 9 metrów kwadratowych. Podobne można spotkań na ulicach Berlina.
– Nośniki będą wykorzystywały możliwości real-time marketingu i reklamy kontekstowej. Treści będą dostosowane do pory dnia, pogody i odbiorców, elastyczne w formie, porze nadawania, jak i samej możliwości zakupu przez reklamodawców - ocenia Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu AMS.
Dołącz do dyskusji: AMS rozwija z władzami miasta projekt „Digital Kraków”