SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Alpro reklamuje się już bez Nosowskiej i Szyca. "Roślinnie, zawsze pysznie"

"Alpro. Roślinnie, zawsze pysznie" to hasło kampanii promującej szeroką gamę produktów roślinnych marki Alpro. Kampania, adaptowana na polskim rynku przez VMLY&R Poland, obejmuje emisję spotu telewizyjnego, działania digital i promocję konsumencką.

Agencja VMLY&R Poland, na podstawie globalnych materiałów wideo, przygotowała lokalną wersję kampanii marki Alpro. Pod stworzonym na potrzeby polskiego rynku hasłem “Alpro. Roślinnie, zawsze pysznie” marka  produktów roślinnych, przekonuje, że włączenie do codziennej diety roślinnych alternatyw jest niezwykle łatwe.

W materiałach reklamowych nie pojawiają się już lokalni ambasadorzy marki - Kasia Nosowska i Borys Szyc.

W ramach projektu agencja VMLY&R Poland przygotowała spoty TV 30’’ i 15’’ (adaptacja materiałów globalnych) oraz bumpery 6’’ na YouTube i trzy linie kampanii social mediowej. Za postprodukcję odpowiada studio Badi Badi, a za zakup mediów Essence Mediacom.

Dołącz do dyskusji: Alpro reklamuje się już bez Nosowskiej i Szyca. "Roślinnie, zawsze pysznie"

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
AL_PRO_BUNDY
Bardzo wyróżniająca kreacja, świetne i odkrywcze, łatwo zapamiętać.
NOT

5 0
odpowiedź
User
pr
Bardzo wyróżniająca kreacja, świetne i odkrywcze, łatwo zapamiętać.
NOT
wiesz chyba właśnie o to chodziło, żeby wygumkowować wcześniejszą aktywność. także im milusiej i bardziej przezroczysto tym chyba lepiej.
0 4
odpowiedź
User
wodzianka
żaden ambasador nie zmieni tego, że to jest sama woda. Jeśli chcą dbać o środowisko, niech zrobią z tego koncentrat i niech sobie klient sam dolewa wody.
3 0
odpowiedź