Agnieszka Radwańska zareklamuje Ariel
Najlepsza obecnie polska tenisistka Agnieszka Radwańska wystąpi w reklamie proszku do prania Ariel. Zawodniczka podpisała umowę z właścicielem tej marki - firmą Procter & Gamble.
Reklamówkę kręcono w ubiegły poniedziałek w Warszawie. Zawodniczka przyznała w "Dzienniku", że zaskoczył ją rozmach przedsięwzięcia. "Nie wiedziałam, że do nakręcenia krótkiej reklamówki potrzeba aż czterech autobusów" - stwierdziła. Ekipa producencka sfilmowała zawodniczkę grającą na korcie, upadającą i brudzącą sobie koszulkę oraz cieszącą się ze zwycięstwa razem z kibicami. Daje to pojęcie o scenariuszu reklamy i wcale nieoczywistym związku tenisa z proszkiem do prania. Jak przyznała Radwańska, w reklamie nie wypowiada żadnego słowa.
Procter & Gamble złożył propozycję tenisistce już w zeszłym roku, jednak z powodu braku czasu zapracowanej zawodniczki dopiero teraz nakręcono spot. Reprezentująca firmę Małgorzata Meier nie chciała zdradzić portalowi Wirtualnemedia.pl wysokości honorarium otrzymanego przez Radwańską.
Kreację kampanii przygotowuje agencja Satchi & Satchi. Jak powiedziała nam Małgorzata Meier "na tak wczesnym etapie pracy trudno mówić o tym, kiedy konkretnie rozpocznie się promocja, jak długo potrwa i jakie media oprócz telewizji obejmie". Meier zdementowała również podaną przez "Super Express" informację o tym, że razem z Radwańską w spocie wystąpi czeski tenisista Thomas Byrdych. W telewizji spot powinien pojawić się już za kilka tygodni.
Procter & Gamble to światowy potentat w produkcji dóbr konsumpcyjnych od 1991 roku działający w Polsce. Firma wytwarza głównie kosmetyki i środki higieny osobistej znanych marek: szampony, perfumy, pieluchy, podpaski, pasty do zębów i proszki do prania. W 1994 roku Procter & Gamble otworzył na warszawskim Targówku fabrykę, w której produkowane są obecnie pieluchy Pampers.
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Radwańska zareklamuje Ariel