Agnieszka Barej i Agata Dzięcielewska awansowały w Procter & Gamble Polska
Agnieszka Barej objęła funkcję brand managera, a Agata Dzięcielewska - brand operations integration managera w pionie marketingowym Procter & Gamble Polska. Barej pracuje w koncernie od ośmiu, a Dzięcielewska od dwóch lat.
Agnieszka Barej (na zdjęciu z lewej) jako brand manager będzie odpowiadać za marki Gillette, Old Spice i Venus. Jednocześnie zachowuje swoje dotychczasowe obowiązki media planning & operations leadera na Europę Centralną. Barej pracuje w Procter & Gamble Polska od połowy 2005 roku. Wcześniej pełniła funkcje m.in. communication managera kategorii kosmetyków dla dzieci i kobiet oraz brand managera Lenor na północną część Europy Środkowej.
Agata Dzięcielewska jako brand operations integration manager będzie odpowiadać za kategorię produktów do pielęgnacji włosów i skóry w Europie Środkowej. Poprzednio pełniła funkcję commercial operations managera produktów do pielęgnacji skóry w Europie Środkowej.
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Barej i Agata Dzięcielewska awansowały w Procter & Gamble Polska