Agencja Neuron PR miała 56,6 tys. zł zysku przy 1,88 mln zł przychodów
W ub.r. przychody agencji Neuron PR wyniosły 1,88 mln zł, a jej zysk netto - 56,6 tys. zł. W firmie pracowało na stałe 10 osób.
Agencja Neuron PR zwiększyła w 2017 roku przychody do 1,88 mln zł z 1,21 mln zł w 2016 roku. W omawianym okresie wzrosły też koszty prowadzonej przez firmę działalności - z 1,19 mln zł w 2016 roku do 1,77 mln zł w ub.r. - wynika ze sprawozdania złożonego przez spółkę w KRS.
Z tego 917,2 tys. zł kosztowały tzw. usługi obce (wobec 682,4 tys. zł rok wcześniej). Na wynagrodzenia przeznaczono 590,6 tys. zł (wobec 364,6 tys. zł w 2016 roku). W ub.r. średnie zatrudnienie w agencji wyniosło 10 osób.
Zysk ze sprzedaży wzrósł z 21,5 tys. zł w 2016 roku do 110,8 tys. zł w ub.r. Zysk netto udało się zwiększyć z 3,9 tys. zł do 56,6 tys. zł.
W zarządzie agencji zasiada Paweł Soproniuk. Wśród klientów obsługiwanych przez Neuron PR są m.in. J.W. Construction, Zyxel, PKO TFI, Arval, Varsovia Apartamenty, Stowarzyszenie Twoja Sprawa, Delikatesy&Frykasy, Pan Be, De Heus.
Agencja należy Plexus PR oraz Sotiria Security Communications - międzynarodowej sieci niezależnych agencji PR świadczących usługi w ponad 30 krajach na 5 kontynentach.
Dołącz do dyskusji: Agencja Neuron PR miała 56,6 tys. zł zysku przy 1,88 mln zł przychodów