SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Byli partnerzy Ago Esports w nowej agencji Mexad Games

Na rynek weszła nowa agencja specjalizująca się w esporcie i gamingu, Mexad Games - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Działaniami spółki pokierują Arkadiusz Miegoń i Emil Sobkowicz, wiceprezesi agencji Mexad ze wsparciem specjalistów rynku esportowego - Jarosława Śmietany i Mateusza Kowalczyka (wcześniej związani z drużyną esportową Ago Esports).

Od lewej: Arkadiusz Miegoń, Emil Sobkowicz, Jarosław Śmietana i Mateusz KowalczykOd lewej: Arkadiusz Miegoń, Emil Sobkowicz, Jarosław Śmietana i Mateusz Kowalczyk

Nowa spółka powstała jako oddział agencji Mexad, specjalizującej się w planowaniu i realizacji kampanii performance cross-device. Mexad Games oferuje kompleksowe doradztwo wszystkim markom, które chcą swoją komunikację marketingową skierować w stronę fanów gamingu i esportu. Z usług firmy będą mogli korzystać marketerzy, brand managerowie, specjaliści od komunikacji, a także domy mediowe.

Mexad Games kierują dyrektorzy zarządzający i eksperci ds. performance marketingu - Arkadiusz Miegoń i Emil Sobkowicz, wiceprezesi Mexad, a wspierać ich będą Jarosław Śmietana i Mateusz Kowalczyk (w randze konsultantów ds. esportu i gamingu).

Jarosław Śmietana z branżą esportu związany od ponad dekady, przez ostatnie lata współodpowiedzialny za rozwój drużyny esportowej Ago Esports. Poza esportem zbierał doświadczenie w McKinsey & Company. Mateusz Kowalczyk przez lata związany był z Ago Esports. Współpracował także z Izako Boars, obecnie jest także menadżerem drużyny X-kom Team.

W gamingu i esporcie wiele miejsca dla marek

- Gaming i esport to globalne fenomeny kulturowe, ze stale rosnącą rzeszą fanów i widzów. Wiele marek wciąż nie jest świadomych tego, że ich konsumenci są tak licznie obecni w tym wirtualnym świecie, przez co tracą szansę na skuteczną komunikację z nimi. To chcemy zmienić i z taką myślą powstało Mexad Games. Naszym celem jest pokazanie, że w świecie gamingu i esportu jest miejsce dla wielu marek, a my, dzięki naszemu doświadczeniu i wiedzy, jesteśmy w stanie przeprowadzić marketera przez cały ten proces: od pomysłu, przez jego realizację, aż po mierzenie efektów i ewaluację działań - mówi Arkadiusz Miegoń z Mexad.

W ramach startu Mexad Games, we współpracy z Mobile Institute, przeprowadziło kompleksowe badanie polskich fanów esportu i gier. Wyniki zostaną zaprezentowane w czasie pierwszego dnia Forum IAB Polska (5 czerwca).

Dołącz do dyskusji: Byli partnerzy Ago Esports w nowej agencji Mexad Games

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Heh
Czy to są ci specjaliści, którzy prezentowali wyniki badań fanów esportu na podstawie ankiety do fanów AGO?
odpowiedź