Na rynek eventów wchodzi agencja Mamy To
Agnieszka Sołtysiak i Justyna Fabisiak założyły butik kreatywny Mamy To, który ma się wyspecjalizować w eventach.
Agencja Mamy To chce zajmować się zarówno wydarzeniami off-, jak i on-line. W portfolio usług agencji znajduje się też produkcja wideo, design i zintegrowana komunikacja. Strategicznym celem działań agencji jest zwiększenie zaangażowania konsumentów i podnoszenia brand love na rzecz marek, a jednocześnie klientów firmy.
Agnieszka Sołtysiak i Justyna Fabisiak odpowiadają za Mamy To
- Wiele osób słysząc o naszych planach dziwiło się, że mimo obecnego kontekstu gospodarczego i niejasnych prognoz decydujemy się rozpocząć nową przygodę biznesową. Robimy to bez obaw i bez kompleksów, bo z przepracowaną, długofalową strategią rozwoju. Takie jesteśmy i takie będzie nasze nowe dzieło: pewne obranego kierunku, świadome posiadanego doświadczenia i niepokorne biznesowo. To podejście nigdy nas - jako zawodowy duet, ale i każdą z osoba - nie zawiodło w drodze na wiele szczytów. Wierzymy, że i tym razem dzięki precyzyjnemu połączeniu naszych energii wbiegniemy ciężką pracą, ale bez zadyszki na kolejny z nich – podsumowuje Agnieszka Sołtysiak.
- Naszymi konceptami i autorskimi realizacjami chcemy zmieniać zastaną rzeczywistość. A co liczy się bardziej: podróż czy dotarcie do celu? Według „Mamy To” najważniejsze jest towarzystwo, z którym się podróżuje. Dlatego jestem spokojna o dotarcie do zaplanowanych destynacji - dodaje Justyna Fabisiak.
Współzałożycielki agencji - Agnieszka Sołtysiak i Justyna Fabisiak - związane są z branżą eventową od kilkunastu lat. W nowej agencji mają po 50 proc. udziałów.
Sołtysiak na początku 2009 roku wspólnie z Maciejem Ledzionem założyła agencję endorfina events, w której do połowy 2017roku pełniła jednocześnie funkcje prezesa zarządu i dyrektora finansowego oraz współzarządzała agencją.
Sołtysiak w ubiegłym roku zrezygnowała z zasiadania w zarządach oraz pełnienia obowiązków dyrektora finansowego spółek endorfina events oraz WebTalk. Przestała także być udziałowcem grupy na rzecz dotychczasowych współwłaścicieli.
Justyna Fabisiak to była dyrektor działu kreacji endorfina events. W tej agencji zaczynała swoją przygodę w branży eventów. Od 2010 roku była producentką eventów. Później na kilka lat przeszła do MyPlace, gdzie z działu produkcji przeszła do kreacji, obejmując stanowisko creative director. Dotychczas realizowała projekty m.in. dla: Pernod Ricard, PZU, Axel Springer, Totalizator Sportowy, Leroy Merlin, PKO, BZWBK, Weil i wiele innych.
Mamy To jest w procesie finalizowania kilku umów ramowych, bierze także udział w przetargach dla klientów z branży branży bankowości i nowych technologii. Dodatkowo stworzyła już kilka holistycznych projektów autorskich, do których proaktywnie poszukuje klientów z obszaru nowych technologii i lifestyle. Agencja zatrudnia kilka osób, a z co najmniej kilkunastoma specjalistami współpracuje na zasadach projektowych.
Dołącz do dyskusji: Na rynek eventów wchodzi agencja Mamy To