Agencja Bardzo wygrywa przetarg na obsługę Virgin Mobile
Agencja Bardzo zwyciężyła w przetargu reklamowym P4 na obsługę sieci komórkowej Virgin Mobile Polska.
Od lutego br. agencja Bardzo odpowiada za koncept kreatywny marki Virgin Mobile Polska w mediach ATL. Za adaptację w mediach BTL oraz digital odpowiada agencja Plej.
P4, właściciel sieci Play, w ubiegłym roku kupił 100 proc. udziałów Virgin Mobile Polska. W 2019 roku przychody Virgin Mobile Polska ze sprzedaży produktów (czyli głównie usług telekomunikacyjnych) w ub.r. wyniosły 94,24 mln zł, a ze sprzedaży telefonów - 45,53 mln zł. W 2018 roku było to odpowiednio 98,38 i 1,83 mln zł.
Ostatnią duża aktywnością marketingową Virgin Mobile Polska była kampania z marca 2019 roku, w której operator promował ofertę abonamentową. Za kreację tamtych reklam odpowiadała agencja Gong.
Dołącz do dyskusji: Agencja Bardzo wygrywa przetarg na obsługę Virgin Mobile