Adv.pl będzie promować Tesco w social mediach
Agencja interaktywna Adv.pl wygrała przetarg na promowanie Tesco poza komunikacją ATL, przede wszystkim w internetowych serwisach społecznościowych. Kampania ma się skupiać na bohaterach animowanych reklam tej sieci.
Działania zaplanowane przez Adv.pl mają na celu przeniesienie sympatii, jaką budzą animowane postaci z reklam Tesco, do zainteresowania tą marką i zarekomendowania jej oferty. - Adv.pl zaproponowała najciekawszą strategię i pomysł kreatywny spośród wszystkich zaproszonych do przetargu agencji - uzasadnia Arkadiusz Jędrysiak, kierownik ds. e-marketingu Tesco.
- Szeroki plan komunikacji zakłada przede wszystkim pokazanie życia prywatnego bohaterów reklam Tesco, ich stylu bycia i codziennych sytuacji - opisuje Mariusz Pełechaty, social media manager w Adv.pl. - Narracja „behind the scenes” pozwoli konsumentom Tesco łatwiej nawiązać z nimi relacje i zaangażować się w ich perypetie - przekonuje.
Adv.pl już od dwóch lat współpracuje z Tesco. Do tej pory zajmowała się dla tej marki budowaniem bazy mailigowej oraz, od ponad roku, realizowaniem strategii SEO.
Dołącz do dyskusji: Adv.pl będzie promować Tesco w social mediach