Adam Urbanowski dyrektorem marketingu i rozwoju serwisów w Comperia.pl
Adam Urbanowski objął w firmie Comperia.pl nowo utworzoną funkcję dyrektora marketingu i rozwoju serwisów internetowych. Z firmą jest związany od 2,5 roku, dotychczas był w niej dyrektorem marketingu.
Zmiana stanowiska zajmowanego przez Adama Urbanowskiego wynika z reorganizacji w Comperia.pl. - Wraz z niezwykle szybkim rozwojem biznesu, wydawaniem kolejnych porównywarek, nowych serwisów czy narzędzi wzbogacających nasze witryny, zespół marketingu dzierżył pełną odpowiedzialność za rozwój i wyniki serwisów internetowych spółki. Przyszedł czas, aby nazwę działu dostosować do rzeczywistości - wyjaśnia Bartosz Michałek, prezes firmy. - Kolejnym powodem zmiany jest znaczące poszerzenie kompetencji zespołu w wyniku udoskonalania procesu zarządzania i realizacji projektów IT - dodaje.
Obecnie Adam Urbanowski, kieruje pracami zespołu, w skład którego wchodzą m.in. graficy, UX designerzy, project managerowie oraz specjaliści ds. marketingu. Odpowiadają oni za rozwój serwisów i narzędzi internetowych firmy, takich jak m.in. Comperia.pl, Banki.pl, Telepolis.pl, Ub.Comperia.pl, ComperiaAgent.pl, ComperiaBonusClub.pl i Comperia Analytics. - Poza prowadzeniem szerokich działań marketingowych, naszym bardzo ważnym zadaniem jest rozwój spółki o nowe rozwiązania w postaci porównywarek, serwisów internetowych czy aplikacji mobilnych - projektów, które przygotowujemy od koncepcji po realizację i utrzymanie - opisuje Urbanowski.
Dwoma zdecydowanie najpopularniejszymi serwisami spółki są Telepolis.pl i Comperia.pl. W maju br. pierwszy zanotował 456,7 tys. użytkowników i 3,6 mln odsłon, a drugi - 188,9 tys. użytkowników i 467,3 tys. odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Dołącz do dyskusji: Adam Urbanowski dyrektorem marketingu i rozwoju serwisów w Comperia.pl