SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Actimel zmienia logo i design opakowań

Actimel (produkowany przez Danone) z początkiem marca zmienił się design opakowań oraz logotyp.

Opakowania jogurtów do picia Actimel w nowej wersji są bardziej uproszczone. Nazwa brandu jest nałożona na buteleczkę na wprost, a nie jak poprzednio, na ukos.

Do logotypu wprowadzono nieznaczne modyfikacje, nad literą "e" w nazwie dodano trzy kreseczki. Niezmieniona pozostała kolorystyka.

Marketer nie informuje, kto odpowiada za przygotowanie logotypów i opakowań w odświeżonej wersji.

Actimel ostatnio promowany był kampanią reklamową w sierpniu ubiegłego roku. Działania pod hasłem „Wstrząśnij swoim porankiem z Actimelem”, launchujące nowe smaki produktu (o smaku granatu, jagód i korzenia maca oraz mango, kurkumy i jagód gojI) przygotowały Y&R, VML Poland, Labstore i Mediacom.

Dołącz do dyskusji: Actimel zmienia logo i design opakowań

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
chce się Ż ygac
Przecież na opakowaniu nie ma słowa jogurt redaktorku
0 0
odpowiedź