SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

600. numer “Żagli” wsparty kampanią

Czerwcowe wydanie miesięcznika “Żagle” (Murator SA), które ukazało się właśnie na rynku, jest już 600. numerem tego pisma. Wydanie wspiera kampania promocyjna.

Z okazji jubileuszu w numerze znalazł się wspomnieniowy artykuł, przedstawiający historię miesięcznika, opatrzony starymi zdjęciami, grafikami i okładkami „Żagli” sprzed lat (magazyn ukazuje się od 1959 roku). Napisał go Jacek Czajewski, profesor Politechniki Warszawskiej, jachtowy kapitan żeglugi wielkiej.

Wydanie ukazało się w objętości 116 stron, w normalnej cenie 11,99 zł i w nakładzie 17 tys. egz. Wspiera go promocja w czerwcowych wydaniach magazynów „4x4 Auto Świat” i „Top Gear”, w stacjach Grupy Radiowej Time (Eska, Eska Rock, Radio Wawa, Vox FM) i w Radiu PIN. Numer jest także promowany na łamach czasopism i serwisów internetowych wydawnictwa Murator. Działania promocyjne zaplanował wydawca.

Dołącz do dyskusji: 600. numer “Żagli” wsparty kampanią

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl