Alior Bank i Mastercard partnerami 5. edycji festiwalu Meet at Rift
W okresie od 30 sierpnia do 1 września w Łodzi odbędzie się piąta odsłona festiwalu Meet at Rift. W gronie partnerów i sponsorów znajdują się m.in. Alior Bank i Mastercard.
Meet at Rift to wydarzenie poświęcone grom komputerowym, które odbywa się dwa razy w roku od sierpnia 2022 roku. Festiwal oferuje miejsce do spotkań dla społeczności wokół tytułów Riot Games.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Nadchodząca odsłona odbywać się będzie w okresie od 30 sierpnia do 1 września na terenie łódzkiego EC1. Wstęp na teren festiwalu będzie w pełni darmowy.
Organizatorem festiwalu jest zespół GX Events, należący do grupy Fantasyexpo.
- Gdy w sierpniu 2022 roku zorganizowaliśmy pierwszą edycję festiwalu marzyliśmy o tym, by ten został doceniony przez społeczność ponieważ jest to projekt skierowany od graczy dla graczy. Gdy okazało się, że bramy łódzkiego EC1 przekroczyło kilkanaście tysięcy odwiedzających czuliśmy stres, ale i radość. Po wydarzeniu liczba pozytywnych komentarzy utwierdziła nas w przekonaniu, że wykonaliśmy dobrą robotę i pokazała, że nie powinniśmy poprzestać na tej jednej edycji. Wtedy podjęliśmy decyzję, że Meet at Rift będzie imprezą cykliczną, w letniej i zimowej odsłonie - komentuje Karolina Diakowska, managing director w GX Events.
- Teraz organizując piątą, jubileuszową edycję tak jak przy pierwszej dokładamy wszelkich starań, aby zadowolić wymagającą społeczność i sponsorów. Szykujemy sporo atrakcji i kilka innowacji, ponieważ z edycji na edycję staramy się czymś zaskoczyć naszych gości - dodaje.
W gronie partnerów i sponsorów Meet at Rift 5 znajdują się m.in. Alior Bank, Mastercard, Actina, AMD, Realme, Iiyama, Endorfy, Żabka i Dooti Donuts.
Dołącz do dyskusji: Alior Bank i Mastercard partnerami 5. edycji festiwalu Meet at Rift