4 Publicity wypromuje markę Mio
Producent nawigacji, rejestratorów jazdy oraz nawigacji dla rowerzystów Mio nawiązał współpracę w zakresie obsługi komunikacyjnej z agencją 4 Publicity. Klienta pozyskano w przetargu.
Do zadań agencji należą działania media relations i obsługa kanałów social media, wysyłki produktów do testów redakcyjnych i organizacja konkursów. Zespół zajmie się też pozycjonowaniem marki w eventach oraz wydarzeniach okolicznościowych.
Obsługą klienta zajmie się Magdalena Cieślak oraz Michał Tarnacki.
- Wybraliśmy agencję 4 Publicity, ponieważ miała duże doświadczenie, a co za tym idzie know-how w obsłudze klientów oferujących produkty związane z technologiami - powiedział Mariusz Manowski, dyrektor zarządzający biurem CEE.
Firmy nie zdradzają na jaki okres podpisano umowę.
Dołącz do dyskusji: 4 Publicity wypromuje markę Mio