SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

17 polskich nominacji do Golden Drum

17 projektów przygotowanych przez polskie agencje znalazło się na shortlistach tegorocznego festiwalu Golden Drum. Najwięcej szans na narody – pięć – ma Change Integrated.

Agencja Change Integrated dwie spośród swoich pięciu nominacji do nagród na tegorocznym Międzynarodowym Festiwalu Reklamy Golden Drum otrzymała za kampanię studia dźwiękowego Genetix, w ramach której wszystkie newsy na jednym z portali internetowych można było odsłuchać. Projekt ten ma szansę na wyróżnienie w kategorii „Interactive” i „Media”. Przypomnijmy, że kampania ta zdobyła w br. Srebrnego Lwa w kategorii „Cyber” na festiwalu w Cannes (więcej na ten temat). W tegorocznym Golden Drum na shortliście kategorii „Interactive” znalazła się jeszcze kampania zrealizowana przez Change Integrated dla Silesia Party, a w kategorii „Media” – przygotowana przez agencję dla Wirtualnej Polski społeczna akcja profilaktyki raka piersi oraz kampania dla Skody Auto Polska. Ten ostatni projekt również został wyróżniony w tym roku w Cannes – zdobył Brązowego Lwa w kategorii „Direct”.

Z kolei w kategorii „Public Relations” trzy szanse na wyróżnienia w konkursie Golden Drum ma Ciszewski PR: za komunikację marki Rexona (Unilever), kampanię testera wody Brita oraz działania dla Europejskiego Centrum Solidarności. Ponadto na shortliście znalazła się zrealizowana przez Genesis PR na rzecz Stowarzyszenia Pracodawców i Pracowników Firm Bukmacherskich kampania „Zmiana stawki opodatkowania legalnie działających w Polsce firm bukmacherskich”, która zdobyła już w br. nagrodę w konkursie IPRA Golden World Awards (więcej na ten temat).

W kategorii „Interactive” nominowano jeszcze kampanię „Ludzki banner” przygotowaną dla Polskiej Akcji Humanitarnej przez Scholz&Friends Warszawa, akcję o zaginięciu dziewczyny blogera zrealizowaną przez Saatchi & Saatchi Poland w ramach promocji gry „Alan Wake” oraz kampanię „Wielka inwazja Małego Głoda" (praca agencji Heureka dla marki Danio z portfolio Danone). Z kolei w kategorii „Media” szansę na wyróżnienie ma jeszcze ambientowa akcja z podziękowaniami za wyłącznie światła, którą Gruppa 66/Ogilvy Poland przygotowała dla Greenpeace’u. Natomiast w kategorii „Design i kreacja" nominowano kampanię „Bezpieczne dziecko w sieci", którą agencja Publicis wymyśliła dla Fundacji Dzieci Niczyje.

Poza tym w kategorii „Kampanie reklamowe” na shortlistach znalazły się trzy polskie projekty: akcja „Razem 89-09” (praca DDB Warszawa dla Fundacji Projekt: Polska), kampania Orange pod hasłem „W krainie rozmów” przygotowana przez Leo Burnett oraz akcja „Gołębie kręcą Kraków”, którą TBWA/ wymyśliła dla władz tego miasta.

Uroczyste rozdanie nagród nastąpi w nadchodzący weekend. W ub.r. podczas Golden Drum wyróżniono trzy polskie projekty – przygotowane przez agencje Leo Burnett, McCann Erickson i Change Integrated (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: 17 polskich nominacji do Golden Drum

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl