131 kampanii walczy o Złote Spinacze 2009
131 kampanii zgłoszono do konkursu Złote Spinacze 2009 na najlepsze kampanie public relations organizowanego przez ZFPR. Projekty będą rywalizować w piętnastu kategoriach.
Ze 131 kampanii public relations zgłoszonych do konkursu Złote Spinacze 2009 najwięcej - 28 należy do kategorii efektywność. Po 12 projektów będzie walczyć o wyróżnienie w kategoriach kampania edukacyjna i kampania społeczna, 10 - w kategorii PR produktu, a po 9 - w kategoriach PR korporacyjny, event komercyjny, CSR i kreatywność. Z kolei po 8 kampanii zgłoszono w kategoriach launch nowego produktu, usługi lub firmy oraz PR miejsca, miasta lub regionu, a po 5 - w kategoriach event społeczny i PR on-line. 4 projekty będą rywalizować w kategorii public affairs&lobbing, 3 - w kategorii komunikacja antykryzysowa lub/i komunikacja kryzysowa, a 2 - w kategorii komunikacja wewnętrzna.
Wśród 69 firm, które zgłosiły poszczególne kampanie, są agencje PR, organizacje pozarządowe, firmy i instytucje państwowe. Nad oceną projektów pracuje już czterdziestoosobowe jury złożone z ekspertów z różnych branż.
Wyniki głosowania i lista nominowanych do nagrody głównej zostanie
ogłoszona 8 października, natomiast ostateczne rozstrzygnięcie i
wręczenie statuetek nastąpi podczas uroczystej gali, która odbędzie
się 25 listopada w hotelu Intercontinental w Warszawie.
Dołącz do dyskusji: 131 kampanii walczy o Złote Spinacze 2009