„10 mniej. Zwolnij” w kampanii przeciw nadmiernie szybkiej jeździe (wideo)
Wystartowała druga odsłona kampanii społecznej „10 mniej. Zwolnij” organizowanej przez Krajową Radę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. Akcję, prowadzoną w telewizji i radiu, przygotowały firmy Mojotribe, East Studio, Quattro por Quattro i Havas Media.
Spot z kampanii „10 mniej. Zwolnij” pokazujący różnicę pomiędzy skutkami jazdy z prędkością 60 km/h i 50km/h w sytuacji, gdy na drodze dochodzi do niebezpiecznego zdarzenia i konieczności hamowania. Tłumaczącym to ekspertem jest młodszy aspirant Robert Opas z Komendy Stołecznej Policji
Przekaz ma zachęcać kierowców do nieprzekraczania, nawet nieznacznego, dozwolonej prędkości i zwracania uwagi na innych uczestników ruchu.
Poprzedni etap akcji był prowadzony w okresie zimowym pod hasłem „10 mniej ratuje życie. Zwolnij!” (obejrzyj tamte spoty).
Obecny etap kampanii, który potrwa do 17 listopada - Światowego Dnia Ofiar Wypadków Drogowych, jest prowadzony w telewizji i radiu.
Spot telewizyjny wyreżyserował Krzysztof Rzączyński, a produkcją zajęły się firmy Mojotribe i East Studio. Za planowanie i zakup mediów odpowiadają firmy Quattro por Quattro i Havas Media.
Kampanię organizuje Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, korzystając z dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i środków budżetowych.
Dołącz do dyskusji: „10 mniej. Zwolnij” w kampanii przeciw nadmiernie szybkiej jeździe (wideo)
Spot skupia się na na złej rzeczy. Trzeba uświadamiać o zagrożeniach i konsekwencjach na drodze a nie straszyć dzieci drastycznymi scenami w ciągu dnia - jeżeli emitować to po 20-tej (moje dziecko się przestraszyło wypadku)!