1,1 mln widzów nowego serialu TVP1 „Komisja morderstw”
Nowy serial TVP1 „Komisja morderstw” ogląda średnio 1,08 mln osób. Stacja w czasie emisji formatu przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym.
„Komisja morderstw” na antenie TVP1 pokazywana jest we wtorki o godz. 21.25, począwszy od 30 sierpnia br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków kryminalnego serialu wyniosła 1,08 mln osób, co przełożyło się na 7,88 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz 6,50 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory zdecydowanie największą widownię przyciągnął pierwszy odcinek formatu, który śledziło średnio 1,33 mln widzów.
Oglądalność programu odcinek po odcinku
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | |
Data | AMR | SHR % |
30-08-2016 | 1 328 369 | 9,45% |
06-09-2016 | 937 650 | 6,92% |
13-09-2016 | 969 068 | 7,21% |
Średnio: | 1 078 152 | 7,88% |
TVP1 w paśmie nadawania „Komisji morderstw” przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVP2 z udziałem na poziomie 17,97 proc., nadająca w tym czasie końcówkę „M jak miłość”, kulisy tego serialu oraz „Magazyn Expressu Reporterów”. Drugi jest TVN (9,89 proc.; gł. „Top model” i film fabularny), a trzeci - Polsat (9,55 proc.; końcówka „Hell’s Kitchen” i filmy fabularne).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.
Widownia produkcji na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
TVP2 | 2 459 670 | 17,97% | 815 945 | 14,18% |
TVN | 1 353 146 | 9,89% | 812 127 | 14,11% |
Polsat | 1 307 495 | 9,55% | 799 576 | 13,90% |
TVP1 - Komisja morderstw | 1 078 152 | 7,88% | 373 756 | 6,50% |
„Komisja morderstw” to 12-odcinkowy serial kryminalny opowiadający historię grupy policjantów z Wydziału Spraw Niewyjaśnionych, którzy zajmują się rozwiązywaniem zagadek sprzed lat. W rolach głównych występują Krzysztof Pieczyński, Paweł Małaszyński, Małgorzata Buczkowska i Marcel Sabat.
Produkcja początkowo miała być pokazywana na antenie Dwójki, jednak finalnie emisję serialu przeniesiono do TVP1.
W sierpniu br. udział Jedynki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 10,53 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,1 mln widzów nowego serialu TVP1 „Komisja morderstw”