Affinity - wskaźnik porównujący oglądalność wyrażoną w formie procentowej w wybranej grupie docelowej w porównaniu do grupy odniesienia. Forma indeksu powoduje, że gdy oglądalność w obu grupach jest na tym samym poziomie wskaźnik wynosi 100. Wyższy AMR % w grupie docelowej to Affinity powyżej 100. Oglądalność na poziomie dwukrotnie wyższym w badanej grupie to 200, ale gdy oglądalność jest dwukrotnie gorsza - wskaźnik wynosi 50. Przy używaniu tej zmiennej należy pamiętać, że nie uwzględnia ona w swojej konstrukcji liczebności grupy docelowej. Podstawową grupą odniesienia jest All 4+, ale w celu uwypuklenia różnic stosuje się inne grupy, np. kobiety 4+ w porównaniu do mężczyzn 4+.
DODAJ OGŁOSZENIE Ogłoszenie już od 200zł!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl