Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 19 Listopada 2024
 
 
 
Google testowo wycina newsy. Apel wydawców
 
Wydawcy zrzeszeni w The European Magazine Media Association (EMMA), European Newspaper Publishers' Association (ENPA) oraz News Media Europe (NME) krytykują Google za niespodziewane testy, w ramach których ze swoich usług gigant wyklucza treści europejskich mediów. Koncern wezwano do natychmiastowego wstrzymania projektu.  więcej
 
 
Disney+ informuje Polaków o ważnych zmianach
 
Subskrybenci Disney+ w ostatnich dniach otrzymują wiadomość e-mail zatytułowaną ,,Ważne zmiany dotyczące Twojej subskrypcji". Platforma informuje, że użytkownicy mogą zaakceptować nową, wyższą cenę za pakiet Premium, zdecydować się na tańszy plan Standard lub anulować usługę. więcej
 
 
Tyle TVP i Polskie Radio zalegają ZAiKS-owi
 
Telewizja Polska, Polskie Radio i Radio Kraków mają ponad 40 mln zł zaległości w opłacaniu tantiem do organizacji zbiorowego zarządzania prawami autorskimi. Nadawcy tłumaczą to problemami finansowymi, które wywołała Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. więcej
 
 
Ilu widzów oglądało "MasterChefa"? Finał hitem sezonu
 
Średnio 891 tys. widzów śledziło w TVN 13. edycję programu "MasterChef" - wynika z danych Nielsena. W porównaniu do poprzedniego sezonu program stracił widzów, ale stacja TVN w paśmie emisji kulinarnego show była liderem telewizyjnego rynku w grupach komercyjnych. więcej
 
 
SAR krytykuje przetarg Liptona. "Odstępstwa od standardów"
 
Władze Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR odniosły się do szeroko komentowanego w branży marketingowej przetargu reklamowego marki Lipton, do którego zaproszono kilkanaście agencji, a obecny na spotkaniu z nimi audytor nie potrafił odpowiedzieć na większość ich pytań. Marketer podczas spotkania wysłuchał argumentacji SAR, ale trwającego postępowania nie wstrzymał.  więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Samorząd przyjazny mieszkańcom. Darmowy dodatek do pobrania więcej
 
Anna Lewandowska wypowiada walkę fałszywym reklamom w social media więcej
 
Robert Mazurek rozstaje się z RMF FM. Ekspert: tu i teraz jest to strata więcej
 
Donald Trump i bigtechy. To będzie przyjaźń czy (nie)kochanie? więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Inżynier Dyżurny Studia TVN Warner Bros. Discovery
DYREKTORA Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) z siedzibą w Chicago Polska Organizacja Turystyczna
Showrunner Ringier Axel Springer Polska
Dokumentalista/ Dokumentalistka News TVN24 TVN Warner Bros. Discovery
Reporter Miejski/ Reporterka Miejska - tvn24.pl TVN Warner Bros. Discovery
Realizator/Realizatorka Światła TVN Warner Bros. Discovery
Redaktor Treści Wideo Platforma VOD WOW
Director of Video Content Strategy and Execution Platforma VOD WOW
Head of Production Platforma VOD WOW
Senior Account Manager Clear Channel Poland
MANAGER DS. ROZWOJU DYSTRYBUCJI I MEDIÓW CYFROWYCH STUDIOMED TV
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza prawie 3 mln użytkowników, nasz newsletter dociera codziennie do 50 tys. odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Disney+ informuje Polaków o ważnych zmianach

Subskrybenci Disney+ w ostatnich dniach otrzymują wiadomość e-mail zatytułowaną ,,Ważne zmiany dotyczące Twojej subskrypcji". Platforma informuje, że użytkownicy mogą zaakceptować nową, wyższą cenę za pakiet Premium, zdecydować się na tańszy plan Standard lub anulować usługę. więcej

Tyle TVP i Polskie Radio zalegają ZAiKS-owi

Telewizja Polska, Polskie Radio i Radio Kraków mają ponad 40 mln zł zaległości w opłacaniu tantiem do organizacji zbiorowego zarządzania prawami autorskimi. Nadawcy tłumaczą to problemami finansowymi, które wywołała Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. więcej

Ilu widzów oglądało "MasterChefa"? Finał hitem sezonu

Średnio 891 tys. widzów śledziło w TVN 13. edycję programu "MasterChef" - wynika z danych Nielsena. W porównaniu do poprzedniego sezonu program stracił widzów, ale stacja TVN w paśmie emisji kulinarnego show była liderem telewizyjnego rynku w grupach komercyjnych. więcej

Koniec sporu ws. transmisji NBA. Mecze znkną z Canal+?

National Basketball Association i Warner Bros. Discovery kończą spór prawny i zacieśniają współpracę. Właściciel m.in. TVN i serwisu streamingowego Max zyska na 11 lat prawa do transmisji rozgrywek NBA. Umowa dotyczy też Polski, gdzie do końca sezonu 2024/2025 prawa ma Canal+. więcej

Koniec czwartego sezonu "Azja Express". Show stracił widzów

Czwarty sezon programu "Azja Express" oglądało na antenie TVN średnio 756 tys. widzów - wynika z danych Nielsena. Stacja TVN w porze emisji show była wiceliderem telewizyjnego rynku w grupach komercyjnych. Już zapowiedziano kolejną edycję. więcej

Polsat znów pokaże Mikołajkowy Blok Reklamowy

W piątek 6 grudnia o godz. 18.45 Telewizja Polsat po raz 21. wyemituje Mikołajkowy Blok Reklamowy. więcej

Extreme Channel pokaże gale wrestlingowe z Polski

Już od najbliższej soboty Extreme Channel będzie emitował wydarzenia Kombat Pro Wrestling. KPW to jedna z najważniejszych federacji wrestlingu w Polsce, organizująca już od dekady widowiska z udziałem znanych zawodników z kraju i świata. więcej

TVP podaje ceny reklam. Najdrożej przy "M jak miłość"

W grudniowym cenniku reklamowym opublikowanym przez biuro reklamy Telewizji Polskiej najwyżej wyceniono spoty przy serialu "M jak miłość". Ponad 100 tys. zł trzeba też zapłacić za reklamy przy "Barwach szczęściach", transmisji z Pucharu świata w skokach narciarskich czy koncercie sylwestrowym.  więcej

,,Kruk" w TVP2. Zastąpi inny serial kryminalny

W grudniu na antenę telewizyjnej Dwójki trafi pierwszy sezon serialu ,,Kruk". To kolejna produkcja z oferty Canal+, która w tym sezonie będzie mieć swoją premierę w Telewizji Polskiej.  więcej

Lawina skarg na reportaż TVN24 o Tadeuszu Rydzyku

Ponad 26 tys. skarg wpłynęło do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji na reportaż TVN24 ,,32 lata bezkarności. Fenomen ojca Rydzyka" .  więcej

Rekordowy finał. ,,Taniec z gwiazdami" wciąż hitem Polsatu

15. sezon ,,Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami" śledziło w Polsacie średnio 1,64 mln osób - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Ta edycja zgromadziła mniej widzów niż poprzednia, emitowana wiosną. Sam finał cieszył się jednak większą popularnością, gromadząc przed ekranami ponad 2 mln odbiorców.   więcej

W telewizji wPolsce24 publicystyka z telefonami od widzów

Na antenie telewizji wPolsce24 (Fratria) zadebiutował nowy program publicystyczny ,,Tu jest Polska". Prowadzący odbierają w nim telefony od widzów. więcej

Jak branża modowa wykorzystuje social media do promowania trendów na jesień?

Każdy sezon przynosi nowe wyzwania i szanse dla branży mody. Kampanie sezonowe stają się coraz bardziej kreatywne, a marki rywalizują o uwagę klientek, wykorzystując do tego modowe must-have. Przyjrzymy się przykładom najnowszych strategii promocji takich kolekcji oraz zobaczymy, jak firmy modowe korzystają z narzędzi digitalowych i współpracy z influencerami, aby przyciągnąć uwagę i zainteresowanie swoimi produktami. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Więcej stacji DAB+ w Warszawie

Za pośrednictwem multipleksu eksperymentalnego firmy BCAST w Warszawie ponownie można słuchać Radia Parada z Łodzi. Emisja stacji poprzez DAB+ w stolicy Polski była niedostępna przez ponad dwa miesiące. więcej

 
Maciej Kawecki z cyklem w radiowej Jedynce

Dziennikarz i popularyzator wiedzy Maciej Kawecki zadebiutował w radiowej Jedynce. Będzie się pojawiał na antenie raz w tygodniu w przeglądzie informacji ze świata nauki i technologii.  więcej

 
Nowy dyrektor muzyczny Radia Nowy Świat

W Radiu Nowy Świat funkcję szefa redakcji muzycznej objął Maciej Zambon - producent, DJ, zarządzający wytwórniami muzycznymi The Very Polish Cut-Outs i Trance-Atlantyk. Wcześniej współpracował m.in. z Newonce. więcej

 
Agora zmienia menedżera w zarządzie Radia Plus

Z zarządu trzech spółek odpowiadających za sieć Radio Plus pożegnał się Maciej Strzelecki, od kilku miesięcy członek zarządu Agory. Zastąpił go Paweł Majorczyk. więcej

 
 
 
 
 
REKLAMA
 
SAR krytykuje przetarg Liptona. "Odstępstwa od standardów"

Władze Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR odniosły się do szeroko komentowanego w branży marketingowej przetargu reklamowego marki Lipton, do którego zaproszono kilkanaście agencji, a obecny na spotkaniu z nimi audytor nie potrafił odpowiedzieć na większość ich pytań. Marketer podczas spotkania wysłuchał argumentacji SAR, ale trwającego postępowania nie wstrzymał.  więcej

Burger Drwala powraca w McDonald's Polska

Od środy w menu restauracji McDonald's w Polsce ponownie pojawi się Burger Drwala, na razie tylko w wersji klasycznej. Tydzień później - kolejne jego wersje.  więcej

Lindt przyznaje, że "marka premium" to tylko chwyt marketingowy

Szwajcarska firma Lindt, producent m.in. czekolady przyznała, że jej pozycjonowanie jako producenta czekolad premium to tylko chwyt marketingowy. W ten sposób broni się przed sądem, do którego pozew zbiorowy złożyła grupa konsumentów z USA.  więcej

Baby born w kampanii edukuje, jak "zrozumieć dziecięcy świat"

Firma MGA Entertainment Poland, rozpoczęła ogólnopolską kampanię edukacyjną pod hasłem ,,Zrozumieć dziecięcy świat". Projekt potrwa do 22 grudnia, a jego celem jest zwiększenie rozpoznawalności marki Baby born oraz wspieranie rodziców w rozwijaniu świadomych i głębokich relacji z dziećmi.  więcej

David Beckham w spocie Nespresso gra w piłkę z bałwanem

David Beckham, 49-letni właściciel klubu piłkarskiego Inter Miami FC wkłada śniegowce, by zagrać w piłkę z bałwanem w nowej, świątecznej reklamie Nespresso.  więcej

Agencja Streetcom dla Formaster Group

Agencja Streetcom odpowiada za przeprowadzenie kampanii influencer marketingowej dla marki Dafi, produktu PushAir. Współpracę rozpoczęto w wyniku przetargu.   więcej

Staropolanka dalej z piłkarską reprezentacją Polski

Podpisana w 2023 roku umowa sponsorska PZPN z wodą Staropolanka z Uzdrowisk Kłodzkich (Polska Grupa Uzdrowisk), została przedłużona o kolejne dwa lata.  więcej

Kilkadziesiąt nominacji w rankingu Marketing Master by SAR

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zaprezentowało nominacje do pierwszej edycji rankingu Marketing Master by SAR, nagradzającego marki i marketerów za ich "wyjątkowe osiągnięcia w dziedzinie innowacyjności, kreatywności oraz efektywności".  więcej

Skargi na promocje w Biedronce. UOKiK stawia zarzut

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zarzuca właścicielowi sieci sklepów Biedronka naruszenia zbiorowych interesów klientów. Chodzi o dwie jednodniowe promocje zorganizowane na początku 2024 roku. więcej

Zasięgi budowane na emocjach - lekcje od ekspertów z TikTok For You Summit Central Europe

Minęła już chwila od największego konwentu biznesowego TikToka w Centralnej Europie, TikTok For You Summit. Wkraczamy jednak w ten okres w roku, który sprzyja podsumowaniom i zbieraniu tego, czego dowiedzieliśmy się w jego trakcie. Wróćmy więc jeszcze na chwilę do tego, co eksperci platformy ale i goście z zewnątrz mieli do powiedzenia na temat trendów, target grup, efektywności i podróży klienta w czasach post-lastclick. W końcu - czy autentyczność, kreatywność i... odwaga, która napędza emocje to cały sekret potrzebny do globalnego sukcesu marketingowego?  więcej

Samorząd przyjazny mieszkańcom. Darmowy dodatek do pobrania

Przedstawiamy najnowszy dodatek portalu Wirtualnemedia.pl - ,,Samorząd przyjazny mieszkańcom". Dodatek można pobrać bezpłatnie pod tym linkiem. więcej

Czołowi piłkarze reprezentacji w nowym wideo InPost

InPost po raz kolejny przyciąga uwagę kibiców. W rolach głównych najnowszego wideo promocyjnego występuje czwórka czołowych piłkarzy polskiej reprezentacji. Wideo doskonale oddaje lekki styl komunikacji, z którego InPost jest znany. materiał reklamowywięcej

 
 
 
PRASA
 
Zmarła dziennikarka Ewa Ziemiańska

Nie żyje Ewa Ziemiańska - dziennikarka przez lata związana z Wrocławskim Wydawnictwem Prasowym, ,,Wieczorem Wrocławia" i ,,Gazetą Wrocławską". więcej

 
 
 
INTERNET
 
Google testowo wycina newsy. Apel wydawców

Wydawcy zrzeszeni w The European Magazine Media Association (EMMA), European Newspaper Publishers' Association (ENPA) oraz News Media Europe (NME) krytykują Google za niespodziewane testy, w ramach których ze swoich usług gigant wyklucza treści europejskich mediów. Koncern wezwano do natychmiastowego wstrzymania projektu.  więcej

Meta wprowadzi reklamy w kolejnej aplikacji

Meta Platforms planuje wprowadzić w przyszłym roku reklamy w aplikacji Threads, działającej od połowy 2023.  więcej

Kolejna gazeta znika z platformy X

Po tym, jak w ubiegłym tygodniu "The Guardian" poinformował, że przestaje publikować na platformie X (dawny Twitter), podobną decyzje podjęła inna gazeta - hiszpańska "La Vanguardia". więcej

Mamy zwiastun nowego thrillera spiskowego od Netfliksa

W serialu ,,Szaleństwo" medialny ekspert Muncie Daniels (Colman Domingo) musi bronić swojej niewinności i życia po tym, jak przypadkowo wplątuje się w sprawę morderstwa w głębi lasów Poconos. Nowy thriller spiskowy z gwiazdą ,,Euforii" w roli głównej, pojawi się w ofercie Netfliksa w listopadzie. więcej

Gazeta.pl współpracuje z Miejskim Reporterem. Więcej newsów ze stolicy

Gazeta.pl w listopadzie rozpoczyna współpracę z Miejskim Reporterem, aby prezentować więcej informacji z Warszawy i okolic.  więcej

Nie tylko ostatnie kliknięcie. Szefowa mediów i mar-tech w Allegro o komunikacji w social media

- Jeżeli spojrzymy na prawdziwy impakt, influentalność, to zdecydowanie social media wypadają najlepiej ze wszystkich mediów internetowych - uważa Marta Piotrowska, director of media & AI & mar-tech w Allegro. Podczas TikTok For You Summit CE opowiedziała o tym, jak w komunikacji w mediach społecznościowych ważna jest kreatywność, analiza danych oraz odejście od paradygmatu ostatniego kliknięcia. więcej

Netflix chwali się oglądalnością walki Mike'a Tysona z Jake'em Paulem

Netflix poinformował, że długo oczekiwany mecz bokserski pomiędzy Jake'em Paulem i Mike'em Tysonem oglądało 60 milionów gospodarstw domowych na całym świecie, a w szczytowym momencie pojedynek osiągnął liczbę 65 milionów odtworzeń. więcej

Jak stworzyć silne hasło? 7 zasad bezpiecznego tworzenia haseł

Cyberbezpieczeństwo to kluczowy aspekt naszego codziennego życia, szczególnie w erze cyfrowej, gdzie niemal każda czynność - od płatności online, przez komunikację, aż po zakupy - wymaga logowania do różnych usług. Jednym z podstawowych elementów ochrony danych jest odpowiednio dobrane hasło. Niestety, wiele osób nadal bagatelizuje ten element, stosując proste i przewidywalne kombinacje, co naraża je na poważne ryzyko związane z utratą dostępu do konta czy kradzieżą danych osobowych. Poniżej przedstawiamy siedem zasad, które pomogą Ci stworzyć silne hasło, trudne do złamania, zapewniając tym samym większe bezpieczeństwo w sieci. materiał reklamowywięcej

 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Napisz do nas: redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj