|
|
|
|
|
|
|
TVP nie może zamknąć kanałów. KRRiT zdecydowała ws. Kart Powinności
KRRiT jednogłośnie odmówiła upoważnienia przewodniczącego Macieja Świrskiego do zawarcia porozumienia w sprawie ustalenia Kart Powinności mediów publicznych na lata 2025-2029. W konsekwencji TVP nie będzie mogła zamknąć części swoich stacji. więcej
|
Olejnik spytała Sikorskiego o pochodzenie żony. Skargi do KRRiT
Do środowego popołudnia do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wpłynęły dwie skargi na wtorkowe wydanie ,,Kropki nad i" z udziałem Radosława Sikorskiego. Monika Olejnik, błędnie powołując się na Tygodnik Powszechny" stwierdziła, że dla niektórych członków Koalicji Obywatelskiej problemem jest pochodzenie Anne Applebaum, żony potencjalnego kandydata na prezydenta. więcej
|
,,Fakty" TVN mają milion widzów więcej niż ,,19.30". Skok dziennika Republiki
Wszystkie programy informacyjne poza serwisem ,,Dzisiaj" zanotowały we wrześniu br. spadki widowni. Dziennik Republiki zyskał ponad 5100 proc., ale miał ponad trzy razy mniej widzów niż nadawane w TVN i TVN24 BiS ,,Fakty", będące liderem zestawienia serwisów informacyjnych. Spore spadki zanotowały programy informacyjne TVP. więcej
|
Kiedy 16. edycja "Tańca z gwiazdami" w Polsacie?
Program ,,Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami" wróci wiosną przyszłego roku na antenę Polsatu - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. W stacji trwają już prace nad kolejną edycją. więcej
|
Zygmunt Chajzer wrócił do telewizji. Ilu widzów ogląda ,,Bitwę o palety"?
Średnio 67 tys. widzów ogląda nowy program ,,Bitwa o palety" w Super Polsacie - wynika z danych Nielsena. Największe zainteresowanie wzbudził jak dotąd pierwszy odcinek nowego formatu. więcej
|
Telewizja WP chce dalej nadawać na MUX-8
Koncesja naziemna telewizji WP jest ważna do 13 stycznia 2026 roku. Nadawcy zainteresowani dalszym nadawaniem, muszą wystąpić ze stosownym wnioskiem z rocznym wyprzedzeniem. - Złożyliśmy wniosek do KRRiT o przedłużenie koncesji dla Telewizji WP na kolejnych 10 lat - informuje Wirtualnemedia.pl Michał Siegieda, rzecznik prasowy Grupy Wirtualnej Polski. więcej
|
Katalog Bezpłatna telewizja w Sweet.TV. Nowe stacje FAST po polsku
W górnej części interfejsu serwisu streamingowego Sweet.TV pojawił się katalog pod nazwą ,,Bezpłatna telewizja". Można w nim znaleźć stacje FAST, czyli darmowe kanały streamingowe. W ostatnich dniach platforma rozszerzyła ich ofertę o polskojęzyczne stacje: Poszukiwacze zaginionej sztuki HD i Osobowości świata HD. więcej
|
Program Sablewskiej wraca do Polsat Cafe. Zmiany nie tylko w tytule
Program Mai Sablewskiej o metamorfozach wraca na antenę Polsat Cafe z premierowymi odcinkami i pod nieco inną nazwą. Na tym jednak nie koniec zmian. W nowym sezonie stylistka zajmie się nie tylko metamorfozami kobiet, ale i mężczyzn. Uczestnikami jednego z odcinków będą bohaterowie programu ,,Chłopaki do wzięcia". więcej
|
Rochstar rozwija zespół. Dołączył Maciej Cichewicz
Maciej Cichewicz w połowie października br. dołączył do zespołu firmy Rochstar, gdzie objął stanowisko directora of sales and branded content - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Ze śniadaniówki Polsatu do ,,Dzień Dobry TVN"
Do zespołu ,,Dzień Dobry TVN" dołączył Damian Maliszewski, dziennikarz i reportażysta współpracujący wcześniej m.in. z ,,Gazetą Wyborczą". Do śniadaniówki TVN przeszedł z programu ,,Halo tu Polsat". więcej
|
Prime Video buduje zespół w Polsce. Są nowe stanowiska
Należąca do Amazona platforma Prime Video nie tylko wprowadza od oferty kolejne polskie produkcje, ale buduje też lokalny zespół. Pracuje w nim już Norbert Korzus, a wkrótce dołączy Emilia Dadacz. więcej
|
Dziennikarz Fox News w administracji Trumpa
Prezydent-elekt Donald Trump zapowiedział, że w jego gabinecie stanowisko sekretarza obrony obejmie prezenter Fox News Pete Hegseth. więcej
|
Szef KRRiT o wywiadzie Wysockiej-Schnepf w TVP Info: zupełnie skandaliczny
Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Maciej Świrski zabrał głos w sprawie wywiadu Doroty Wysockiej-Schnepf w TVP Info z wdową po Piotrze Szczęsnym, który kilka lat temu dokonał samospalenia. W sprawie rozmowy KRRiT otrzymała ponad 10 skarg. więcej
|
Czy Colin Farrell powróci jako Pingwin?
Choć pierwszy sezon serialu ,,Pingwin" platformy Max dobiegł już końca, jest szansa, że Colin Farrell wkrótce powróci do Gotham City. więcej
|
Mamy zdjęcia z finałowego sezonu ,,Opowieści podręcznej"
Platforma Hulu ujawniła nowe zdjęcia z finałowego sezonu serialu ,,Opowieść podręcznej", który w Polsce oglądać będziemy w serwisie Max. Premiera szóstego sezonu, a równocześnie pożegnanie z bohaterkami, planowane jest na wiosnę 2025 roku. więcej
|
Zmarła wieloletnia dziennikarka TVP3 Katowice
Nie żyje dziennikarka i reżyserka Halina Szymura, przez wiele lat związana z TVP3 Katowice. Miała 73 lata. więcej
|
Olejnik zapytała Sikorskiego o pochodzenie żony. Teraz wydała oświadczenie
Od lat walczę z antysemityzmem, z przemocą, z hejtem i z agresją; nie były moją intencją żadne insynuacje - napisała w mediach społecznościowych Monika Olejnik. Nawiązała do sytuacji, że szef MSZ Radosław Sikorski opuścił studio jej programu, a potem zażądał od TVN i Warner Bros Discovery przywrócenia standardów dziennikarskich. Głos w sprawie zabrała też redakcja "Tygodnika Powszechnego". więcej
|
Jak branża modowa wykorzystuje social media do promowania trendów na jesień? Każdy sezon przynosi nowe wyzwania i szanse dla branży mody. Kampanie sezonowe stają się coraz bardziej kreatywne, a marki rywalizują o uwagę klientek, wykorzystując do tego modowe must-have. Przyjrzymy się przykładom najnowszych strategii promocji takich kolekcji oraz zobaczymy, jak firmy modowe korzystają z narzędzi digitalowych i współpracy z influencerami, aby przyciągnąć uwagę i zainteresowanie swoimi produktami. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trendy marketingowe 2025 roku: od bezpieczeństwa Gen AI po zagadkę wzrostu populacji
Kantar opublikował raport "Marketing Trends 2025", w którym ujawnia czynniki, które będą kształtować marketing w najbliższej przyszłości. Raport zawiera prognozy ekspertów Kantara poparte obszernymi danymi dotyczącymi postaw i zachowań. Przedstawia w nim 10 trendów, które warto obserwować w 2025 roku. więcej
|
Martin Winther szefem kreacji WebTalk
Agencja WebTalk zatrudniła Martina Winthera na stanowisku chief creative officera. Od listopada br. pokieruje ponad 20-osobowym zespołem kreacji. Zastąpi w tej roli Przemysława Puchalskiego, który do tej pory obejmował stanowisko creative & strategy directora i był związany z WebTalk od 10 lat. więcej
|
Tomasz Milewski na nowym stanowisku w VML
Tomasz Milewski, który w agencji reklamowej VML pracuje od blisko 3 lat, awansował na account directora - dowiedziały się Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Jeremy Sochan i Katarzyna Niewiadoma w kampanii promującej Polskę
Pod hasłem ,,Polska. Więcej niż myślisz" ruszyła kampania promująca potencjał turystyczny Polski, przygotowana przez agencję kreatywną MullenLowe Warsaw i agencję mediową Mediahub, na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej (POT) we współpracy z Ministerstwem Sportu i Turystyki. Ambasadorami akcji są Katarzyna Niewiadoma, utytułowana kolarka oraz znany koszykarz grający w NBA Jeremy Sochan. więcej
|
Pięć miast na tegorocznej trasie ciężarówki Coca-Coli
Marka Coca-Cola, w związku ze zbliżającymi się świętami Bożego Narodzenia, jak co roku wyrusza w trasę po Polsce. Jej świąteczna ciężarówka odwiedzi w tym roku 5 miast. więcej
|
Norweska spółka Orlenu sponsoruje Polski Związek Narciarski
Do grona partnerów i sponsorów Polskiego Związku Narciarskiego dołączył Orlen Upstream Norway. Spółka przez najbliższe dwa lata będzie wspierać wszystkich sportowców startujących pod egidą PZN. więcej
|
Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB powołuje rade? ds. loterii promocyjnych i audioteksowych
Zarza?d Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB podja?ł decyzje? o powołaniu rady ds. loterii promocyjnych i audioteksowych. Inicjatywa ta ma na celu zgromadzenie eksperto?w i wypracowanie standardo?w rynkowych w obszarze, kto?ry ma istotne znaczenie w działaniach marketingowych wielu marek i firm na polskim rynku. więcej
|
"Jeszcze nie umarłam" hasłem kampanii na rzecz seniorów
Polski Czerwony Krzyż (PCK) rozpoczyna 14 listopada kampanię pod hasłem ,,Jeszcze Nie". Akcja ma na celu zbiórkę pieniędzy na Kluby Seniora PCK oraz zwrócenie uwagi na problem samotności i wykluczenia społecznego wśród osób starszych. więcej
|
"Zbiegi przyjemności" we wspólnej kampanii Bakallandu i Wedla
Znane marki Bakalland i E.Wedel wprowadzają na rynek wspólną linię produktów - siedem nowych rodzajów bakalii w wedlowskiej czekoladzie. Wspierają je kampanią pod hasłem "Zbiegi przyjemności". więcej
|
Ekipa Holding rośnie w e-commerce. Inwestycje przygniotły zysk
W trzecim kwartale 2024 roku influencerska Ekipa Holding zwiększyła przychody o prawie 40 proc., głównie dzięki ponad trzykrotnemu wzrostowi w e-commerce. Przy wyższej dynamice kosztów zmalał natomiast jej zysk. więcej
|
Renesans Ad Servera reklamowego - sposób na obniżkę kosztów i atrybucję w świecie bez cookies Decyzja Google o cofnięciu planu wyeliminowania plików 3rd Party Cookies oraz wprowadzeniu nowego, jeszcze niedookreślonego mechanizmu pozyskiwania zgody użytkownika na targetowanie budzi obawy o przyszłość pomiaru skuteczności kampanii w Internecie. Niepotrzebne. Istniejące narzędzia wzbogacone o funkcje wspierające świat bez cookie doskonale sobie poradzą. materiał reklamowywięcej |
|
|
Sprzedaż dzienników 10 proc. w dół. Najwięcej straciły ,,Rzeczpospolita" i ,,Gazeta Wyborcza"
W trzecim kwartale 2024 roku średnia sprzedaż ogółem ośmiu dzienników ogólnopolskich zmalała rok do roku o prawie 10 proc. Spadki wynoszące ok. 17 proc. zanotowały ,,Rzeczpospolita" i ,,Gazeta Wyborcza". więcej
|
Grzegorz Rzeczkowski pożegnał się z ,,Newsweekiem"
Dziennikarz śledczy Grzegorz Rzeczkowski nie pracuje już w ,,Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z tygodnikiem był związany ponad dwa lata, wcześniej pracował m.in. w ,,Polityce" i ,,Polska The Times". więcej
|
Zmarła była dziennikarka ,,Echa Dnia"
Nie żyje Barbara Kozieł, w przeszłości dziennikarka ,,Echa Dnia" i ,,Gazety Kieleckiej". Zmarła we wtorek, w wieku 67 lat. więcej
|
Zmarł publicysta ,,Kuriera Szczecińskiego". W redakcji przez ponad 50 lat
Nie żyje Janusz Ławrynowicz, dziennikarz od ponad pięciu dekad związany z ,,Kurierem Szczecińskim". Miał 83 lata. więcej
|
|
|
,,The Guardian" znika z X. ,,Skrajnie prawicowe teorie spiskowe i rasizm"
Redakcja ,,The Guardian" informuje, że przestanie publikować z oficjalnego konta wpisy na portalu X, ale użytkownicy platformy nadal będą mogli udostępniać artykuły dziennika. Skąd ta zmiana? więcej
|
70 mln osób wykupuje tańszy pakiet Netfliksa
Netflix poinformował, że 70 mln spośród jego 282,72 mln subskrybentów płaci regularnie za tańszy pakiet z reklamami. W krajach, gdzie plan jest dostępny, połowa nowych użytkowników platformy decyduje się na jego wybór. więcej
|
Nowa dziennikarka w XYZ. Przeszła z 300gospodarka.pl
Katarzyna Mokrzycka przechodzi do portalu XYZ Grzegorza Nawackiego - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Dziennikarka niedawno rozstała się z portalem 300gospodarka.pl. więcej
|
Meta Platforms będzie mieć nową wiceprezeskę na Europę
Derya Matras zostanie nową wiceprezes firmy Meta Platforms (właściciel Facebooka i Instagrama) w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. Zastąpi Angie Gifford, która z końcem tego roku odejdzie z koncernu. więcej
|
CDA jeszcze nigdy tyle nie zarobiło. Co z nowymi tantiemami?
W trzecim kwartale 2024 roku CDA osiągnęło swoje rekordowe wyniki finansowe, pierwszy raz przekraczając pułap 8 mln zł czystego zysku. Zdecydowaną większość generuje platforma CDA Premium. Firma nie porozumiała się jeszcze co do opłat wynikających z nowelizacji prawa autorskiego. więcej
|
InPost uruchamia dostawy międzynarodowe. Można wysyłać paczki z Polski do siedmiu krajów
Grupa InPost startuje z bezpośrednimi przesyłkami z Polski do Paczkomatów lub punktu odbioru w siedmiu europejskich krajach. Usługa cross network jest dostępna dla biznesowych i indywidualnych klientów firmy. więcej
|
UOKiK wydał zgodę na przejęcie Neonet przez x-kom
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wyraził zgodę na przejęcie Neonet przez x-kom. Decyzja ta była jednym z kluczowych warunków umowy inwestycyjnej zawartej między firmami. więcej
|
Startuje nowy plebiscyt dla influencerów
Redakcja serwisu Vibez (Wirtualna Polska Media) ruszyła z nową inicjatywą, plebiscytem Vibez Creators Awards. Internauci nagrodzą w nim influencerów wyróżniających się zarówno kreacją swojego contentu, jak i realnym wpływem na kształtowanie przyszłości internetu, edukowaniem i inspirowaniem swoich odbiorców. więcej
|
O świecie pełnym różnorodności. Recenzja serialu ,,Matki Pingwinów" Netfliksa
Na platformie Netflix zadebiutował nowy polski serial w reżyserii Klary Kochańskiej-Bajon i Jagody Szelc. To produkcja, którą trudno porównać z jakimkolwiek innym serialem na rodzimym rynku. Opowiada o życiu rodziców z neuroróżnorodnymi dziećmi i świecie nieznanym osobom neurotypowym. więcej
|
Tak Poczta Polska stawiała automaty paczkowe. NIK zawiadamia śledczych
Nieprawidłowości w Poczcie Polskiej na ponad 113 mln zł stwierdziła Najwyższa Izba Kontroli, która kontrolowała inwestycje spółki w latach 2020-2023 m.in. na zakup automatów paczkowych i budowę nowej strony internetowej. NIK zapowiada wniosek do prokuratury, skierowała też pismo do CBA. więcej
|
Plejada, Pudelek i Świat Gwiazd najbardziej opiniotwórcze wśród serwisów o gwiazdach
Plejada.pl, Pudelek.pl i Świat Gwiazd to najczęściej cytowane serwisy internetowe o tematyce showbiznesowej w Polsce - wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów, udostępnionych przez Iberion. więcej
|
Jak stworzyć silne hasło? 7 zasad bezpiecznego tworzenia haseł Cyberbezpieczeństwo to kluczowy aspekt naszego codziennego życia, szczególnie w erze cyfrowej, gdzie niemal każda czynność - od płatności online, przez komunikację, aż po zakupy - wymaga logowania do różnych usług. Jednym z podstawowych elementów ochrony danych jest odpowiednio dobrane hasło. Niestety, wiele osób nadal bagatelizuje ten element, stosując proste i przewidywalne kombinacje, co naraża je na poważne ryzyko związane z utratą dostępu do konta czy kradzieżą danych osobowych. Poniżej przedstawiamy siedem zasad, które pomogą Ci stworzyć silne hasło, trudne do złamania, zapewniając tym samym większe bezpieczeństwo w sieci. materiał reklamowywięcej |
|
|