|
|
|
|
|
|
|
Telewizja Polska weźmie udział w Eurowizji w 2025 roku
Telewizja Polska weźmie udział w przyszłorocznym Konkursie Piosenki Eurowizji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Najbliższa edycja muzycznego konkursu organizowanego przez Europejską Unię Nadawców odbędzie się w maju 2025 roku w Bazylei. więcej
|
Oburzenie na wywiad Doroty Wysockiej-Schnepf w TVP Info. Są skargi do KRRiT
Do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wpłynęło 11 skarg na ,,Pytanie Dnia" TVP Info z 1 listopada. W programie tym Dorota Wysocka-Schnepf rozmawiała z wdową po Piotrze Szczęsnym, który w 2017 roku dokonał aktu samospalenia. Widzom nie spodobało się mówienie o samobójstwie. więcej
|
CBA w siedzibie Polsatu. W tle umowy z TVP
Funkcjonariusze CBA weszli w czwartek do siedziby Polsatu - informuje portal Onet. Poprosili o wydanie dokumentów. Chodzi o umowy sublicencyjne z TVP na mecze reprezentacji Polski. Komunikat w tej sprawie przesłała nam Telewizja Polsat. więcej
|
Polsat szykuje przerwę w emisji ,,Twoja twarz brzmi znajomo". Co w zamian?
Telewizja Polsat w przyszłym roku planuje pokazać 22. edycję show ,,Twoja twarz brzmi znajomo". Jednak program ma nie pojawić się w wiosennej ramówce, a dopiero jesienią - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. W marcu do jego pasma trafić miałby reaktywowany talent-show ,,Must be the music". więcej
|
Wirtualna Polska rezygnuje z jednego z kanałów telewizyjnych
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji uchyliła koncesję kanałowi Patronite Travel. - Po przeprowadzeniu analizy biznesowej i uwzględnieniu oczekiwań widzów podjęliśmy decyzję, że nie uruchamiamy projektu Patronite Travel - mówi Wirtualnemedia.pl Michał Siegieda, dyrektor biura komunikacji korporacyjnej Wirtualnej Polski Holding. więcej
|
KRRiT uchyliła dwie koncesje telewizyjne
Podczas ostatniego posiedzenia Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji uchyliła koncesje dwóch telewizji lokalnych: TV Morąg oraz TV Pogranicze/Pogranicze TV/Telewizja Pogranicze. Prof. Tadeusz Kowalski z KRRiT informuje, że najprawdopodobniej nadawcy zdecydowali się na zakończenie nadawania z przyczyn finansowych. więcej
|
W stacji regionalnej TVP program w stylu ,,Kawy na ławę"
Od 9 listopada TVP3 Opole planuje emitować cykl ,,Karty na stół". Gospodarzem programu publicystycznego, który ma ukazywać się co sobotę o godz. 17.00 będzie Mariusz Studzienny. - W swojej formie będzie to format z grupy takich cykli jak ,,Woronicza 17", ,,Kawa na ławę" czy ,,Śniadanie u Rymanowskiego" - mówi Wirtualnemedia.pl Wojciech Kasprzyk, szef ośrodka. więcej
|
20-lecie ,,Szkła kontaktowego". TVN24 pokaże specjalne widowisko z teatru
Dokładnie 25 stycznia minie 20 lat od premiery programu ,,Szkło kontaktowe", który od tamtej pory nieprzerwanie nadawany jest na antenie TVN24. Z tej okazji redakcja szykuje specjalne wydarzenie w jednym ze stołecznych teatrów transmitowane także w TVN24. więcej
|
Koniec ,,Moja mama i twój tata". Ilu widzów miał reality-show Polsatu?
Program Polsatu ,,Moja mama i twój tata" oglądało średnio 375 tys. widzów - wynika z danych Nielsena. Hitem był finał randkowego reality-show. więcej
|
Światłowód i telewizja na rok w prezencie w świątecznej promocji Play
Okres przed świętami Bożego Narodzenia to czas najlepszej sprzedaży usług płatnej telewizji, dlatego operatorzy chcą pozyskać nowych abonentów dzięki promocjom. Play przygotował nową ofertę, która obejmuje rok dostępu do światłowodu i telewizji z popularnymi serwisami streamingowymi. więcej
|
Właściciel TVN wreszcie na plusie. Max zyskuje subskrybentów
Warner Bros. Discovery w zeszłym kwartale osiągnął pierwszy zysk netto, po ponad dwóch latach strat. Sporo kosztowała go obsługa igrzysk olimpijskich, za to pion streamingowy na czele z Maksem przyciąga nowych subskrybentów i jest coraz bardziej zyskowny. więcej
|
FilmBox+ poszerza zasięg w Polsce
FilmBox+, serwis streamingowy należący do portfolio Grupy Kino Polska, poszerza zasięg dołączając do oferty kolejnych operatorów: Play i Inea. Usługa stanowi cześć pakietu FilmBox, który dostępny jest dla abonentów obydwu operatorów w wybranych pakietach. więcej
|
Wielka muzyczna gala wraca do TVP. Przez lata pokazywał ją TVN
Najważniejsze nagrody polskiej branży muzycznej po kilku latach przerwy wracają do Telewizji Polskiej. W 2025 roku TVP pokaże na żywo uroczystą galę rozdania Fryderyków w kategorii muzyka rozrywkowa i zaprosi widzów na retransmisje przyznania statuetek w muzyce klasycznej oraz jazzowej. W ostatnich latach wydarzenie transmitowała stacja TVN. więcej
|
Nowy gospodarz popołudniówki TVP3. Pracuje w TVP od 25 lat
Grzegorz Miśtal został nowym prowadzącym program ,,Dobrego Dnia" w TVP3 Warszawa. Skąd taka decyzja? - To zmiana strategii. Stawiam na wielozadaniowość - tłumaczy nam Jakub Sito, dyrektor stołecznego ośrodka Telewizji Polskiej. więcej
|
TVP w Święto Niepodległości pokaże koncert z Wrocławia
11 listopada Telewizja Polska będzie transmitować zorganizowany na wrocławskim rynku koncert ,,Jesteśmy sobie potrzebni". Poprowadzą go Paulina Chylewska i Robert Stockinger. więcej
|
Startuje kampania wizerunkowa Fundacji TVP
7 listopada ruszyła kampania wizerunkowa Fundacji Telewizji Polskiej. Premiera spotu odbyła się na antenie ,,Pytania na śniadanie". więcej
|
Pekao na podium rankingu Top Marka 2024 w kategorii Banki Bank Pekao S.A. kolejny rok z rzędu został wyróżniony za drugą najsilniejszą markę pośród krajowych banków. Ranking Top Marka, zorganizowany na zlecenie magazynu Press wyłania najsilniejsze brandy na polskim rynku, oceniane przez pryzmat wizerunku instytucji w publikacjach prasowych, internetowych oraz mediach społecznościowych. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zmiana w Radiu ZET. Zniknęło hasło antenowe
Radio ZET po 18 latach zrezygnowało z linera ,,Siła muzyki". Obecnie stacja ma dwa hasła antenowe: ,,Muzyka nr 1" oraz ,,Radio ZET i już". więcej
|
|
Oburzenie na wywiad Doroty Wysockiej-Schnepf w TVP Info. Są skargi do KRRiT
Do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wpłynęło 11 skarg na ,,Pytanie Dnia" TVP Info z 1 listopada. W programie tym Dorota Wysocka-Schnepf rozmawiała z wdową po Piotrze Szczęsnym, który w 2017 roku dokonał aktu samospalenia. Widzom nie spodobało się mówienie o samobójstwie. więcej
|
|
Ernest Zozuń szybko zniknął z Trójki. Zostaje w Polskim Radiu
Ernest Zozuń nie będzie już prowadził audycji w radiowej Trójce, przenosi się do Polskiego Radia 24 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Dziennikarz wrócił do publicznej rozgłośni w październiku br. więcej
|
|
,,Łączy nas klasyka rocka" w kampanii Rock Radia
Pod hasłem ,,Łączy nas klasyka rocka" wystartowała nowa kampania wizerunkowa Rock Radia. Działania reklamowe prowadzone są w internecie (m.in. w mediach społecznościowych). więcej
|
|
Radio Łódź ma nowego szefa informacji i sportu. Powrót z Radia ZET
Szefem redakcji informacji, internetu i sportu w Radiu Łódź został Maciej Trojanowski. Wraca do rozgłośni po trzech latach przerwy, w czasie której pracował w Radiu ZET. więcej
|
|
|
|
|
Bliskość zamiast barier w świątecznej kampanii T-Mobile
Rusza kampania świąteczna T-Mobile pod hasłem ,,Kiedy bariery znikają, pojawia się bliskość". Spot jest adaptacją międzynarodowej komunikacji i osadzony jest w świecie baśni. więcej
|
Cheil Poland ma nowego dyrektora kreatywnego
Stanowisko creative directora w agencji reklamowej Cheil Poland objął Przemysław Puchalski. Przez ostatnich 10 lat pracował w WebTalk. więcej
|
W świątecznych reklamach Apartu ubyła jedna gwiazda
Pod hasłem ,,Prezentami zaczaruj święta" ruszyła świąteczna kampania reklamowa biżuterii Apart. W tym roku okrojono gwiazdorską obsadę spotów o jedną aktorkę względem ubiegłorocznej kampanii. więcej
|
Katarzyna Żakieta nową szefową kreacji w Cape Morris
Katarzyna Żakieta awansowała i objęła stanowisko head of creation. Jest związana jest z Cape Morris od ponad 3 lat. Zastąpiła Grzegorza Lufta. więcej
|
Asemblo nowym klientem MBridge - Marketing Experts
Do grona klientów agencji digital marketingu MBridge dołączyła firma Asemblo zajmująca się projektowaniem i budową powierzchni komercyjnych. więcej
|
Sixt Polska zachęca do wynajmu zamiast kupna auta
Dostawca usług mobilnych Sixt Polska startuje z kampanią marketingową #NieKupujWynajmuj. Jej głównym celem jest zmiana nastawienia Polaków do idei posiadania auta. więcej
|
Dentsu w nowej sieci zrzesza osoby neuroróżnorodne
W dentsu Polska powstała nowa sieć pracownicza ,,dentsu Diverse Minds", której głównym celem jest budowanie bardziej przyjaznego i otwartego miejsca pracy dla osób neuroróżnorodnych. więcej
|
CMO SUMMIT CEE by Shortlist już za kilka dni
19 listopada b.r. odbędzie się kolejna edycja CMO SUMMIT CEE by Shortlist - kolejna edycja konferencji skierowanej do top managerek i managerów marketingu, reklamodawców z Polski i zagranicy. Tym razem odbędzie się pod hasłem EFFECTIVENESS & NO BOUDARIES. więcej
|
SparkyB producentem sesji okładkowej świątecznego katalogu Avon
Firma kosmetyczna Avon z okazji nadchodzących świąt Bożego Narodzenia przygotowała specjalny katalog ze swoimi produktami. Producentem sesji okładkowej do niego, jak całego wideo contentu do działań promujących katalog jest SparkyB. więcej
|
Startuje kampania wizerunkowa Fundacji TVP
7 listopada ruszyła kampania wizerunkowa Fundacji Telewizji Polskiej. Premiera spotu odbyła się na antenie ,,Pytania na śniadanie". więcej
|
Braughman Group Media prezentuje ,,Shopping Sphere" - Innowacyjny Pakiet OOH/DOOH na Black Friday i Xmass Pakiet ,,Shopping Sphere" to kontynuacja sukcesu ubiegłorocznego pakietu ,,Shopping Plus". Tegoroczna oferta została skonstruowana i ulepszona, tak, aby lepiej spełniać potrzeby reklamodawców i konsumentów. Ta nowoczesna propozycja skierowana jest do odbiorców odwiedzających największe galerie handlowe w Polsce, takie jak Złote Tarasy, Avenidę czy Posnanię - ale również inne topowe i strategiczne lokalizacje w miastach. materiał reklamowywięcej |
|
|
Agora z wnioskiem do skarbówki. Tyle oszczędzi na podatkach
Osiem spółek z grupy kapitałowej Agora podpisało na kolejny rok umowę, w ramach której tworzą podatkową grupę kapitałową. W efekcie chcą oszczędzić ponad 10 mln zł. więcej
|
Dziennikarka spytała Donalda Tuska o słowa nt. Trumpa. ,,Kończymy współpracę"
Monika Rutke z ,,Tygodnika Solidarność" na konferencji prasowej dopytywała Donalda Tuska o jego sugestię z ub.r. o powiązaniach z rosyjskimi służbami. Dziennikarka twierdzi, że Agnieszka Rucińska z kancelarii premiera powiedziała jej: ,,kończymy współpracę". - Jedyne co powiedziałam, że więcej się z nią na nic nie umówię, po tym jak zaczęła krzyczeć po zakończeniu konferencji - stwierdziła Rucińska. więcej
|
|
|
Save the date! Już 26 listopada konferencja Wirtualnemedia.pl
Redakcja Wirtualnemedia.pl ma zaszczyt zaprosić na autorską konferencję ,,Brand new(s) konferencja Media | Technologie | Marketing i PR", która odbędzie się 26 listopada (wtorek) w Klubie WP. Wstęp bezpłatny po rejestracji. więcej
|
Kolejny znany dziennikarz odchodzi z Goniec.pl
Jakub Wątor z końcem listopada br. odchodzi z portalu Goniec.pl (Iberion) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Niedawno z Gońcem pożegnali się Anna Kalczyńska oraz Mateusz Baczyński. więcej
|
Znana fotografka wygrała w sądzie z Wykopem. Czeka na przeprosiny
Fotografka Judyta Papp wygrała w Sądzie Apelacyjnym z portalem Wykop. Nadal czeka na publikację przez serwis przeprosin. Wykop zapowiada złożenie skargi kasacyjnej. więcej
|
Nowy program sportowy w Gazeta.pl
,,To jest Sport.pl" to nowy format tworzony przez redakcję serwisu Sport.pl należącego do Gazeta.pl. Jego stałymi ekspertami zostali dziennikarz sportowy Piotr Żelazny oraz były piłkarz m.in. Legii Warszawa oraz były reprezentant Polski Jakub Kosecki. W każdym odcinku będą towarzyszyć im redaktorzy Sport.pl, z którymi będą dyskutować o najgorętszych tematach sportowych z Polski i ze świata. Premiera pierwszego odcinka została zaplanowana na piątek, 8 listopada br. więcej
|
Interia reklamuje podcasty i magazyny
Serwis Interia rozpoczął nową kampanię wizerunkową, której osią jest oferta premium. więcej
|
Netflix zapowiada nowy serial Harlana Cobena. Znamy datę premiery
Serial Netfliksa ,,Tęsknię za tobą" to ekranizacja powieści Harlana Cobena z 2014 roku. Opowiada historię nowojorskiej detektyw Kat Donovan, która po latach próbuje rozwiązać zagadkę śmierci swojego ojca, także policjanta oraz rozwikłać losy narzeczonego, który porzucił ją dawno temu. więcej
|
Nowa seria podcastu Frontstory.pl
Serwis Frontstory.pl (Fundacja Reporterów) ogłosił premierę najnowszej serii swojego Podcastu Śledczego, pod tytułem ,,Echa Moskwy". Nowy podcastowy serial zabierze słuchaczy w podróż po niepokojących śladach rosyjskiego wpływu na życie w Polsce i Europie. więcej
|
Grupa CCC rośnie na światowych markach. Sklepy HalPrice w kolejnych krajach
W zeszłym kwartale rozrachunkowym grupa CCC zwiększyła sprzedaż o 14 proc. i poprawiła zyskowność. Najmocniej wzrosły przychody sieci HalPrice, dodatnią rentowność osiągnęła grupa Modivo obejmująca eobuwie, w której zaczęły się oszczędności. Firma szykuje się do uruchomienia sklepów HalfPrice w dwóch nowych krajach. więcej
|
Dziennikarz rozstał się z Kanałem Sportowym
Mariusz Bielski przestał współpracować z portalem Kanału Sportowego - dowiedział się serwis Wirtualnemedia. Dziennikarz potwierdził nam tę informację. więcej
|
Jak wejść do gry o statuetkę YouTube Works 2024? Już po raz czwarty w ramach konkursu YouTube Works Awards wybrane zostaną najbardziej kreatywne i efektywne polskie kampanie marketingowe na YouTube. Gra o wysoką stawkę będzie się toczyć w aż siedmiu kategoriach, w tym zupełnie nowej - Tech Pioneer. Wyjaśniamy, jak dołączyć do rywalizacji o wygraną w YouTube Works. materiał reklamowywięcej |
|
|
Zmiany klimatu już Polakom niestraszne. Przynajmniej w deklaracjach
Polacy coraz bardziej uodparniają się na zmianę klimatu, przynajmniej we własnym mniemaniu - wynika z najnowszej, czwartej już edycji raportu "Ziemianie Atakują!" autorstwa agencji Lata Dwudzieste i Kantar Polska. Coraz słabiej przekonuje nas alarmistyczna narracja na temat katastrofy klimatycznej. Grupa osób gotowych do działań i poświęceń wobec niej stopniała do zaledwie 5 proc. więcej
|
|
|
GTV klientem On Board Think Kong
Agencja On Board Think Kong (OBTK) wspiera firmę GTV w szeroko zakrojonej kampanii konsolidacyjnej, której celem jest ujednolicenie wizerunku marki i integracja wszystkich dotychczasowych brandów. więcej
|
|
|