Niezwykle realistyczny MoH:Warfighter

Mateusz Ludwin Data ostatniej zmiany: 2012-06-23 17:16:39

Niezwykle realistyczny MoH:Warfighter

2012-06-21 20:02:51 - Mateusz Ludwin

W którym mamy wbudowany godmode pozwalający przyjmować dowolną ilość
postrzałów, w tym trafienia w twarz z odległości metra:

www.youtube.com/watch?v=Sn0RpX97fD8

W tym momencie jedyną grą, w której trzeba bać się o zdrowie, pozostał
klockowy Halo.
--
I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream.
That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight...
razor... and surviving.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Niezwykle realistyczny MoH:Warfighter

2012-06-22 00:16:51 - Goomich

You have one message from: Mateusz Ludwin

> W którym mamy wbudowany godmode pozwalający przyjmować dowolną ilość
> postrzałów, w tym trafienia w twarz z odległości metra:
>
> www.youtube.com/watch?v=Sn0RpX97fD8
>
> W tym momencie jedyną grą, w której trzeba bać się o zdrowie, pozostał
> klockowy Halo.

A może po prostu włączyli god mode, żeby padalec nie musiał restartować
levela co 3 sekundy i mogli pokazać trochę skryptów i eksplozji w
trailerze?

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.



Re: Niezwykle realistyczny MoH:Warfighter

2012-06-22 02:30:48 - Mateusz Ludwin

Rzecze Goomich:

> A może po prostu włączyli god mode, żeby padalec nie musiał restartować
> levela co 3 sekundy i mogli pokazać trochę skryptów i eksplozji w
> trailerze?

A ja myślę, że ta gra po prostu tak wygląda.

Że super komandos tjir pięć wpada do pokoju z trzema terrorystami i wygrywa
z nimi nie doświadczeniem, tylko tym, że kiedy on strzela im w twarz, to
giną, a kiedy oni strzelają mu w twarz, to nic się nie dzieje.
--
You have to have men who are moral... and at the same time who are able to
utilize their primordial instincts to kill without feeling... without
passion... without judgment... without judgment.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Niezwykle realistyczny MoH:Warfighter

2012-06-22 08:00:07 - M.G.

On Thu, 21 Jun 2012 20:02:51 +0200, Mateusz Ludwin wrote:

> W którym mamy wbudowany godmode pozwalający przyjmować dowolną ilość
> postrzałów, w tym trafienia w twarz z odległości metra:
>
> www.youtube.com/watch?v=Sn0RpX97fD8
>
> W tym momencie jedyną grą, w której trzeba bać się o zdrowie, pozostał
> klockowy Halo.

IDDQD

--
M.G.



Re: Niezwykle realistyczny MoH:Warfighter

2012-06-22 11:02:31 - M.G.

On Fri, 22 Jun 2012 08:00:07 +0200, M.G. wrote:

> On Thu, 21 Jun 2012 20:02:51 +0200, Mateusz Ludwin wrote:
>
>> W którym mamy wbudowany godmode pozwalający przyjmować dowolną ilość
>> postrzałów, w tym trafienia w twarz z odległości metra:
>>
>> www.youtube.com/watch?v=Sn0RpX97fD8
>>
>> W tym momencie jedyną grą, w której trzeba bać się o zdrowie, pozostał
>> klockowy Halo.
>
> IDDQD

Poza tym wracają Voodoo i Dusty, chyba najfajniejsi bohaterowie tego typu
gier. Jescze Matki brakuje :-)


--
M.G.



Re: Niezwykle realistyczny MoH:Warfighter

2012-06-22 19:33:50 - Archangell

> IDDQD

IDKFA?

Arch



Re: Niezwykle realistyczny MoH:Warfighter

2012-06-22 20:01:38 - Rais

W dniu 2012-06-22 19:33, Archangell pisze:
>> IDDQD
>
> IDKFA?
>

To tylko klucze.

(W Heretyku fajnie te kody działały. ;) )

--
pzdr



Re: Niezwykle realistyczny MoH:Warfighter

2012-06-22 21:56:06 - Mateusz Ludwin

Rzecze Rais:

>> IDKFA?
>>
>
> To tylko klucze.

Bronie.
--
Horror and moral terror are your friends.

Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Niezwykle realistyczny MoH:Warfighter

2012-06-22 18:44:47 - xMad

On 2012-06-21 8:02 PM, Mateusz Ludwin wrote:
> W którym mamy wbudowany godmode pozwalający przyjmować dowolną ilość
> postrzałów, w tym trafienia w twarz z odległości metra:
>
> www.youtube.com/watch?v=Sn0RpX97fD8
>
> W tym momencie jedyną grą, w której trzeba bać się o zdrowie, pozostał
> klockowy Halo.

Nie rozumiem zaskoczenia.
Będzie za to można pograć padem z kanapy czy jakoś tak.
xMad
--
Your trial will be held at the city morgue.



Re: Niezwykle realistyczny MoH:Warfighter

2012-06-22 21:57:03 - Mateusz Ludwin

Rzecze xMad:

>> W tym momencie jedyną grą, w której trzeba bać się o zdrowie, pozostał
>> klockowy Halo.
>
> Nie rozumiem zaskoczenia.
> Będzie za to można pograć padem z kanapy czy jakoś tak.

W Halo też się gra z kanapy.
Pokaż mi shootera na PC, gdzie trzeba się martwić o zdrowie.
--
We must kill them. We must incinerate them. Pig after pig. Cow after cow.
Village after village. Army after army.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Niezwykle realistyczny MoH:Warfighter

2012-06-22 23:45:13 - Galoo

W dniu 2012-06-22 21:57, Mateusz Ludwin pisze:
> Rzecze xMad:
>
>>> W tym momencie jedyną grą, w której trzeba bać się o zdrowie, pozostał
>>> klockowy Halo.
>>
>> Nie rozumiem zaskoczenia.
>> Będzie za to można pograć padem z kanapy czy jakoś tak.
>
> W Halo też się gra z kanapy.
> Pokaż mi shootera na PC, gdzie trzeba się martwić o zdrowie.
Hard Reset? :P



Re: Niezwykle realistyczny MoH:Warfighter

2012-06-22 23:53:51 - xMad

On 2012-06-22 9:57 PM, Mateusz Ludwin wrote:
>> Nie rozumiem zaskoczenia.
>> Będzie za to można pograć padem z kanapy czy jakoś tak.
>
> W Halo też się gra z kanapy.
> Pokaż mi shootera na PC, gdzie trzeba się martwić o zdrowie.

Call of Duty 1? ;)
xMad
--
terefere



Re: Niezwykle realistyczny MoH:Warfighter

2012-06-23 12:21:47 - jacki

W dniu 2012-06-22 21:57, Mateusz Ludwin pisze:
> Rzecze xMad:
>
>>> W tym momencie jedyną grą, w której trzeba bać się o zdrowie, pozostał
>>> klockowy Halo.
>>
>> Nie rozumiem zaskoczenia.
>> Będzie za to można pograć padem z kanapy czy jakoś tak.
>
> W Halo też się gra z kanapy.
> Pokaż mi shootera na PC, gdzie trzeba się martwić o zdrowie.
>

Max Payne 3 - tak z ostatnich.




Re: Niezwykle realistyczny MoH:Warfighter

2012-06-22 22:27:03 - M.G.

On Fri, 22 Jun 2012 18:44:47 +0200, xMad wrote:

[...]

> Będzie za to można pograć padem z kanapy czy jakoś tak.

To chyba dobrze?


--
M.G.



Re: Niezwykle realistyczny MoH:Warfighter

2012-06-22 22:44:39 - Mateusz Ludwin

Rzecze M.G.:

>> Będzie za to można pograć padem z kanapy czy jakoś tak.
>
> To chyba dobrze?

Poza tym tu już naprawdę nie chodzi tylko o to regenerujące się zdrowie.
Problemem jest idiotyczna koncepcja, w której gra sili się na realizm i
pozwala robić takie akcje, jak ta w 3:00. Gostek dostaje serię w twarz i
przeżywa jakby nigdy nic. To cyborg? Nawet MW nie jest tak żenujący.
--
You have to have men who are moral... and at the same time who are able to
utilize their primordial instincts to kill without feeling... without
passion... without judgment... without judgment.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Niezwykle realistyczny MoH:Warfighter

2012-06-23 00:07:26 - xMad

On 2012-06-22 10:44 PM, Mateusz Ludwin wrote:
>> To chyba dobrze?
>
> Poza tym tu już naprawdę nie chodzi tylko o to regenerujące się zdrowie.
> Problemem jest idiotyczna koncepcja, w której gra sili się na realizm i
> pozwala robić takie akcje, jak ta w 3:00. Gostek dostaje serię w twarz i
> przeżywa jakby nigdy nic. To cyborg? Nawet MW nie jest tak żenujący.

Nie no, bez żartów, to faktycznie jakiś godmode na czas pokazu
albo poziom trudności for grandmas and kids.
Ok. 2 minuty gość zebrał 6 kulek w kilka sekund.
xMad
--
terefere



Re: Niezwykle realistyczny MoH:Warfighter

2012-06-23 00:12:26 - M.G.

On Fri, 22 Jun 2012 22:44:39 +0200, Mateusz Ludwin wrote:

> Rzecze M.G.:
>
>>> Będzie za to można pograć padem z kanapy czy jakoś tak.
>>
>> To chyba dobrze?
>
> Poza tym tu już naprawdę nie chodzi tylko o to regenerujące się zdrowie.
> Problemem jest idiotyczna koncepcja, w której gra sili się na realizm i
> pozwala robić takie akcje, jak ta w 3:00. Gostek dostaje serię w twarz i
> przeżywa jakby nigdy nic. To cyborg? Nawet MW nie jest tak żenujący.

Pewnie pokazują najniższy poziom trudności. Gram sobie teraz w kampanię do
Bad Company 2 i muszę przyznać, że póki co jest źle. Kampania do MOHa
kompletnie wywindowała mi oczekiwania.

--
M.G.



Re: Niezwykle realistyczny MoH:Warfighter

2012-06-23 01:22:13 - Mateusz Ludwin

Rzecze M.G.:

>> Poza tym tu już naprawdę nie chodzi tylko o to regenerujące się zdrowie.
>> Problemem jest idiotyczna koncepcja, w której gra sili się na realizm i
>> pozwala robić takie akcje, jak ta w 3:00. Gostek dostaje serię w twarz i
>> przeżywa jakby nigdy nic. To cyborg? Nawet MW nie jest tak żenujący.
>
> Pewnie pokazują najniższy poziom trudności.

Ale to jest tak oksyptowane, że MUSISZ wskoczyć na hura do tego
pomieszczenia. Coś takiego jest pewną śmiercią, chyba że jesteś bohaterem
MoH i nie musisz się bać serii w twarz, zupełnie jak w Crysisie 2 po
włączeniu pancerza.
--
You have to have men who are moral... and at the same time who are able to
utilize their primordial instincts to kill without feeling... without
passion... without judgment... without judgment.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Niezwykle realistyczny MoH:Warfighter

2012-06-23 10:37:02 - M.G.

On Sat, 23 Jun 2012 01:22:13 +0200, Mateusz Ludwin wrote:

> Rzecze M.G.:
>
>>> Poza tym tu już naprawdę nie chodzi tylko o to regenerujące się zdrowie.
>>> Problemem jest idiotyczna koncepcja, w której gra sili się na realizm i
>>> pozwala robić takie akcje, jak ta w 3:00. Gostek dostaje serię w twarz i
>>> przeżywa jakby nigdy nic. To cyborg? Nawet MW nie jest tak żenujący.
>>
>> Pewnie pokazują najniższy poziom trudności.
>
> Ale to jest tak oksyptowane, że MUSISZ wskoczyć na hura do tego
> pomieszczenia. Coś takiego jest pewną śmiercią, chyba że jesteś bohaterem
> MoH i nie musisz się bać serii w twarz, zupełnie jak w Crysisie 2 po
> włączeniu pancerza.

Nawet lepiej bo w Crysisie ten pancerz króciutko wytrzymuje. Zresztą w tych
grach, przynajmniej w kampaniach, rzadko chyba liczy się to w co dostajesz.
Znaczenie mają same trafienia.


--
M.G.



Re: Niezwykle realistyczny MoH:Warfighter

2012-06-22 23:54:20 - xMad

On 2012-06-22 10:27 PM, M.G. wrote:
>> Będzie za to można pograć padem z kanapy czy jakoś tak.
>
> To chyba dobrze?

Dla miłośników pada.
xMad
--
terefere



Re: Niezwykle realistyczny MoH:Warfighter

2012-06-23 00:11:35 - M.G.

On Fri, 22 Jun 2012 23:54:20 +0200, xMad wrote:

> On 2012-06-22 10:27 PM, M.G. wrote:
>>> Będzie za to można pograć padem z kanapy czy jakoś tak.
>>
>> To chyba dobrze?
>
> Dla miłośników pada.
> xMad

Bo przecież obsługa pada odbiera możliwośc grania bez pada i bez kanapy.


--
M.G.



Re: Niezwykle realistyczny MoH:Warfighter

2012-06-23 09:11:02 - xMad

On 2012-06-23 12:11 AM, M.G. wrote:
>>>> Będzie za to można pograć padem z kanapy czy jakoś tak.
>>>
>>> To chyba dobrze?
>>
>> Dla miłośników pada.
>> xMad
>
> Bo przecież obsługa pada odbiera możliwośc grania bez pada i bez kanapy.

Skoro tak twierdzisz. ;)
xMad
--
terefere



Re: Niezwykle realistyczny MoH:Warfighter

2012-06-23 10:35:25 - M.G.

On Sat, 23 Jun 2012 09:11:02 +0200, xMad wrote:

> On 2012-06-23 12:11 AM, M.G. wrote:
>>>>> Będzie za to można pograć padem z kanapy czy jakoś tak.
>>>>
>>>> To chyba dobrze?
>>>
>>> Dla miłośników pada.
>>> xMad
>>
>> Bo przecież obsługa pada odbiera możliwośc grania bez pada i bez kanapy.
>
> Skoro tak twierdzisz. ;)
> xMad

Najwyraźniej tak jest.


--
M.G.



Re: Niezwykle realistyczny MoH:Warfighter

2012-06-23 17:16:39 - DysoN

W dniu 2012-06-21 20:02, Mateusz Ludwin pisze:
> W którym mamy wbudowany godmode pozwalający przyjmować dowolną ilość
> postrzałów, w tym trafienia w twarz z odległości metra:
>
> www.youtube.com/watch?v=Sn0RpX97fD8
>
> W tym momencie jedyną grą, w której trzeba bać się o zdrowie, pozostał
> klockowy Halo.
>


kwejk.pl/obrazek/1257682/call-of-duty.html


BF3 przynajmniej taki nie jest :)

--
DysoN dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az
osiagnelo forme demokracji znana jako Jeden Czlowiek, Jeden Glos.
Patrycjusz byl tym Czlowiekiem, ktory mial Glos. - T. Pratchett





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS