Dragon Age: Origins naprawiony. Prawie.

Saiko Kila Data ostatniej zmiany: 2011-11-24 23:17:10

Dragon Age: Origins naprawiony. Prawie.

2011-11-24 09:17:08 - Saiko Kila

Po wielu miesiącach, nie, latach, Bioware postanowiło naprawić jeden ze
swoich bardziej zepsutych pod względem technicznym produktów. Wypuściło
patcha 1.05, wersję finalną (od kilku tygodni była dostępna beta tego
patcha). Co patch robi?

Oficjalnie:
- w DA:O Ultimate wersji zainstalowanej przez EADM przenosi wpis z
rejestru z CD-Key we właściwe miejsce. W wersji instalowanej przez
Origins nie ma to mieć miejsca, bo ona ma już umieszczać go tam, gdzie
trzeba.
- DLC mają się uwierzytelniać poprawnie
- poprawia błąd, występujący na niektórych kartach graficznych z ery
DX10, polegający na lagu w menu i nagłym wydłużeniu czasów ładowania

Praktycznie:
- patch spowodował, że DLC działają, a sejwy można wgrać (oi!)
- osławiona usługa nie wydaje się być potrzebna, działa z nią i bez niej
- Origina nadal nie trzeba używać do odpalania gry, tego nie zmienili
- lagi w menu nadal widzę, ale może nie o te lagi chodziło
- zawieszenie gry po wyjściu jak było tak jest

Moje uwagi:
- Origin nie informował o patchu, trzeba samemu się dowiedzieć, znaleźć
i zaaplikować.
- Przypadkiem trzy dni przed wyjściem patcha przeinstalowałem zarówno
Origina (co było wymuszone) jak i z jego pomocą Dragon Age: Origins
Ultimate (z własnej woli). DLC wcale nie działały, wbrew temu co
twierdzi notka z patcha. Ściągnęły się wszystkie, ale nie były
uwierzytelnione, i starych sejwów nadal nie mogłem wgrać (potrzebowały
Stone Prisonera). Dodam, że dla pewności instalowałem i dawałem
odpowiednie uprawnienia osławione usłudze od DLC (nic to nie zmieniało).

Moja rada dla EA/Bioware:
- Jeśli chcecie, żeby Steam stał się monopolistą, to tak trzymajcie.

--
Saiko Kila
All the oil will be gone by the year 2050.



Re: Dragon Age: Origins naprawiony. Prawie.

2011-11-24 12:45:54 - Goomich

Dragon Age? To coś jak Skyrim?

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl UIN: 6750153
To Win Without Fighting is Best - Sun Tzu
Screw that - Eve Community



Re: Dragon Age: Origins naprawiony. Prawie.

2011-11-24 14:10:31 - Saiko Kila

Proces Goomich zwrócił błąd:
> Dragon Age? To coś jak Skyrim?

Grafa podobna, levelowanie stworków też, smoki są. Różnice są w
detalach: w Skyrim masz ogólnie więcej wolności, ale to w Dragon Age
możesz się zabawić w dzieciobójstwo, więc coś za coś.

--
Saiko Kila
The new mufti is a kind soul. He sentenced a rebel to death by hanging,
when he could have had him impaled.



Re: Dragon Age: Origins naprawiony. Prawie.

2011-11-24 14:36:13 - Jader

W dniu 11/24/2011 02:10 PM, Saiko Kila pisze:
>
> detalach: w Skyrim masz ogólnie więcej wolności, ale to w Dragon Age
> możesz się zabawić w dzieciobójstwo, więc coś za coś.

Dodam jeszcze, że w DA jak chcesz zacząć inna postacią to jest
interesująco, w Skyrimie intro skutecznie do tego zniechęca.

Jader



Re: Dragon Age: Origins naprawiony. Prawie.

2011-11-24 16:31:22 - Saiko Kila

Proces Jader zwrócił błąd:

>> detalach: w Skyrim masz ogólnie więcej wolności, ale to w Dragon Age
>> możesz się zabawić w dzieciobójstwo, więc coś za coś.
>
> Dodam jeszcze, że w DA jak chcesz zacząć inna postacią to jest
> interesująco, w Skyrimie intro skutecznie do tego zniechęca.

W żadną grę Bethesdy nie ma chyba sensu grać po raz drugi. Ja próbowałem
kilka razy, ale w zasadzie wszystko co było do zobaczenia zobaczyłem
zawsze jedną postacią. Czasami wymaga to pewnego wysiłku, ale lepsze to,
niż ciągłe dejavu.

--
Saiko Kila
Hello children, welcome to the world of Biology. I hope you all have
strong stomachs...



Re: Dragon Age: Origins naprawiony. Prawie.

2011-11-25 10:41:04 - Jader

W dniu 11/24/2011 04:31 PM, Saiko Kila pisze:
>
> W żadną grę Bethesdy nie ma chyba sensu grać po raz drugi. Ja próbowałem
> kilka razy, ale w zasadzie wszystko co było do zobaczenia zobaczyłem
> zawsze jedną postacią. Czasami wymaga to pewnego wysiłku, ale lepsze to,
> niż ciągłe dejavu.

Ale w DA akurat było fajnie, bo każdy początek można było jako odrębna
minigrę potraktować. IMO zresztą początki, fabularnie były dużo lepsze i
bardziej dopracowane niż reszta. Jak dochodziłem to wspólnego wątku to
kończyłem :)

Jader



Re: Dragon Age: Origins naprawiony. Prawie.

2011-11-25 10:46:20 - Saiko Kila

Proces Jader zwrócił błąd:
> W dniu 11/24/2011 04:31 PM, Saiko Kila pisze:
>>
>> W żadną grę Bethesdy nie ma chyba sensu grać po raz drugi. Ja próbowałem
>> kilka razy, ale w zasadzie wszystko co było do zobaczenia zobaczyłem
>> zawsze jedną postacią. Czasami wymaga to pewnego wysiłku, ale lepsze to,
>> niż ciągłe dejavu.
>
> Ale w DA akurat było fajnie, bo każdy początek można było jako odrębna
> minigrę potraktować. IMO zresztą początki, fabularnie były dużo lepsze i
> bardziej dopracowane niż reszta. Jak dochodziłem to wspólnego wątku to
> kończyłem :)

Dlatego też piszę o grach Bethesdy :) W DA było fajnie, owszem. Choćby
żeby zobaczyć ten początek, całkiem długi jak na intro. No i były też
później różnice o ile kojarzę, choć dłużej pograłem tylko dwoma
postaciami. Złodziejską krasnoludzką postacią, i magiczką, główną
postacią.

Swoją drogą na stronie EA/B zawsze pisali, że profil będzie uaktualniony
najdalej po godzinie, a u mnie już od kilku lat jest ta magiczka
utknięta na drugim poziomie i nikogo więcej.

--
Saiko Kila
What happened to the squirrels?



Re: Dragon Age: Origins naprawiony. Prawie.

2011-11-25 12:01:21 - Jader

W dniu 11/25/2011 10:46 AM, Saiko Kila pisze:
>
> Dlatego też piszę o grach Bethesdy :) W DA było fajnie, owszem. Choćby

Aaa, pomajtało mi się. Na betshedy to mam zawsze technikę, że najpierw
gram prosto według wątku a potem drugi raz inną postacią, tenże watek
olewając. I w sumie dosyć się inaczej wtedy gra. Ale też muszę przyznać,
że tylko F:NV udało mi się z zainteresowaniem zagrać 2 razy (i kawałek)
do końca.

Jader



Re: Dragon Age: Origins naprawiony. Prawie.

2011-11-25 13:18:11 - Saiko Kila

Proces Jader zwrócił błąd:

>> Dlatego też piszę o grach Bethesdy :) W DA było fajnie, owszem. Choćby
>
> Aaa, pomajtało mi się. Na betshedy to mam zawsze technikę, że najpierw
> gram prosto według wątku a potem drugi raz inną postacią, tenże watek
> olewając. I w sumie dosyć się inaczej wtedy gra. Ale też muszę przyznać,
> że tylko F:NV udało mi się z zainteresowaniem zagrać 2 razy (i kawałek)
> do końca.

F:NV różni się od innych gier Bethesdy w które grałem pod tym względem.
Niewiele właściwie, ale wystarczająco. Chodzi o to, że dość wcześnie w
głównym wątku są punkty bez powrotu. Miejsca, odkąd alternatywne questy
główne są wykluczone (często sztucznie i nierealistycznie - nawet
Obsidian nie umie tego zrobić naturalnie). Ale da się przejść, przy
odrobinie wyobraźni (i sejwowania) wykorzystując jedną postać. Tylko
trzeba się cofać czasem do tych sejwów archiwalnych, żeby rozpocząć i
skończyć inny wątek. Poza głównymi wątkami są chyba dwa questy, gdzie
nie da się jedną postacią w jednej ścieżce czasowej przejść. Przy czym
jeden z nich dopiero od patcha, bo wcześniej się dało.

Gdybym miał przechodzić od początku, levelując, zabijając skorpionki i
cazadory, fedeksując i tak dalej, tylko po to żeby skończyć alternatywne
wątki inną postacią, to bym się chyba zastrzelił w realu. Za nudne.
Lepiej wybrać z kim chce się być, zrobić sejwa, zrobić alternatywy, i
potem skończyć tak, jak się chciało. Przy tym to wszystko można z
powodzeniem wykonać po wyczyszczeniu pustkowi z potworów i questów oraz
przejściu DLC. Ja na Stripa wszedłem koło 30 levela, o ile pamiętam.

--
Saiko Kila
I'm having our technicians look into reprocessing rotten meat! Then we
could retail it again!



Re: Dragon Age: Origins naprawiony. Prawie.

2011-11-25 13:21:09 - M.G.

On Fri, 25 Nov 2011 13:18:11 +0100, Saiko Kila wrote:

[...]

> Gdybym miał przechodzić od początku, levelując, zabijając skorpionki i
> cazadory, fedeksując i tak dalej, tylko po to żeby skończyć alternatywne
> wątki inną postacią, to bym się chyba zastrzelił w realu. Za nudne.

Właśnie dlatego nigdy nie przechodzę gry po raz kolejny by zebrać
pozostawione gdzieś za sobą wątki.

[...]

--
M.G.



Re: Dragon Age: Origins naprawiony. Prawie.

2011-11-25 14:24:06 - Jader

W dniu 11/25/2011 01:21 PM, M.G. pisze:
>
> Właśnie dlatego nigdy nie przechodzę gry po raz kolejny by zebrać
> pozostawione gdzieś za sobą wątki.

Ja po prostu raz przeszedłem postacią milutką i dość wyrafinowaną, a
drugi raz brutalem, który ma wszystko w d (poszło szybciej). I mam
wrażenie, że to były zupełnie inne historie, napotykałem sporo innych
questów (nie wiem, czy przez przeoczenie za pierwszym razem) i
wybierałem na ogół inne rozwiązania. Ale cholera wiem, może akurat
miałem taką jazdę.

Jader



Re: Dragon Age: Origins naprawiony. Prawie.

2011-11-26 13:51:37 - Cezar Matkowski


Użytkownik Saiko Kila napisał w wiadomości
news:t27wuts9u75g$.dlg@saikokila.pl...
> F:NV różni się od innych gier Bethesdy w które grałem pod tym
> względem.

Bo w przypadku FNV Bethesda jest tylko wydawcą i autorem silnika.
Autorami samej gry są ludzie z Obsidian Znowu mieliśmy za mało czasu
Entertaiment.

> Gdybym miał przechodzić od początku, levelując, zabijając skorpionki
> i
> cazadory, fedeksując i tak dalej, tylko po to żeby skończyć
> alternatywne
> wątki inną postacią, to bym się chyba zastrzelił w realu.

To jest problem większości gier, w których alternatywy są niewielkie
lub pozorne. W większości przypadków, kiedy możemny wybrać sobei
stronnictwo, dla którego będziemy pracować, gra będzie wyglądać tak
samo, niezależnie od naszego wyboru (te same questy, co najwyżej
podsumowane przez inną postać, trochę innymi słowy). W sumei to
zrozumiałe, gdyż inaczej trzeba by było zrobić kilka gier w jednej, a
to wydłużyłoby proces producyjny dość mocno. W krótkiej grze jest to
zrobienia, w długiej... cóż, opłacalność zaczyna skrzeczeć.

Pozdrawiam




Re: Dragon Age: Origins naprawiony. Prawie.

2011-11-26 13:44:30 - Cezar Matkowski


Użytkownik Saiko Kila napisał w wiadomości
news:1gmx6nvtn0hf6$.dlg@saikokila.pl...
> W żadną grę Bethesdy nie ma chyba sensu grać po raz drugi.

Ja bym to samo rozciągnął na prawie wszystkie cRPG, zwłaszcza te
dłuższe :8]

Pozdrawiam




Re: Dragon Age: Origins naprawiony. Prawie.

2011-11-26 18:03:19 - Saiko Kila

Proces Cezar Matkowski zwrócił
błąd:

>> W żadną grę Bethesdy nie ma chyba sensu grać po raz drugi.
>
> Ja bym to samo rozciągnął na prawie wszystkie cRPG, zwłaszcza te
> dłuższe :8]

Tak jest, aczkolwiek ja właśnie dlatego wyróżniam Bethesdę. Dużo złego
można o nich pisać (i pewnie słusznie), ale krótkich gier to oni nie
robią. Jeśli komuś ich gra się spodoba, to będzie miał naprawdę dużo
tony rozrywki na złotówkę. No, na dolara, bo z tą złotówką to nie
wiadomo.

--
Saiko Kila
You have noticed that your wife has been spending quite some time with a
young bachelor in your court.



Re: Dragon Age: Origins naprawiony. Prawie.

2011-11-24 12:53:51 - Galnospoke

Dnia 2011-11-24 09:17:08, Saiko Kila napisał(a):

> patcha 1.05, wersję finalną (

Dziekuje za informacje.
--
Pozdrawiam, Galnospoke



Re: Dragon Age: Origins naprawiony. Prawie.

2011-11-24 14:11:33 - Saiko Kila

Proces Galnospoke zwrócił błąd:

>> patcha 1.05, wersję finalną (
>
> Dziekuje za informacje.

No problem. Ciekaw jestem czy wersja Steamowa też się poprawia, w
przeszłości był z tym kłopot.

--
Saiko Kila
We'll just buy ourselves a politician to ensure that we get a monopoly
on postal services!



Re: Dragon Age: Origins naprawiony. Prawie.

2011-11-24 15:03:12 - Tiber

Silly, silly Saiko Kila nabazgrału:

>>> patcha 1.05, wersję finalną (
>>
>> Dziekuje za informacje.
>
> No problem. Ciekaw jestem czy wersja Steamowa też się poprawia, w
> przeszłości był z tym kłopot.

Jej, a ja myślałem, że Goomich pytaniem kpiarsko stwierdza, że w czasach
Skyrima DAO nie ma racji bytu. ;)

--
Tiber
judelawfan@gmail.com
Proletarian revolutions are notably ineffective when the
ruling class is composed of gods. (Discordian Quotes)




Re: Dragon Age: Origins naprawiony. Prawie.

2011-11-24 15:59:50 - Goomich

Tiber naskrobał/a w
news:jalir1$r1f$1@news.onet.pl:

> Jej, a ja myślałem, że Goomich pytaniem kpiarsko stwierdza, że w
> czasach Skyrima DAO nie ma racji bytu. ;)

Ja też tak myślałem. :)




--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl UIN: 6750153
To Win Without Fighting is Best - Sun Tzu
Screw that - Eve Community



Re: Dragon Age: Origins naprawiony. Prawie.

2011-11-24 16:16:46 - Tiber

Silly, silly Goomich nabazgrału:

>> Jej, a ja myślałem, że Goomich pytaniem kpiarsko stwierdza, że w
>> czasach Skyrima DAO nie ma racji bytu. ;)
>
> Ja też tak myślałem. :)

Lepiej zgubić z mądrym... :) Albo: co poeta miał...

--
Tiber
judelawfan@gmail.com
We should build an Intel processor
out of penguins. (Discordian Quotes)




Re: Dragon Age: Origins naprawiony. Prawie.

2011-11-24 16:31:22 - Saiko Kila

Proces Tiber zwrócił błąd:

>>>> patcha 1.05, wersję finalną (
>>>
>>> Dziekuje za informacje.
>>
>> No problem. Ciekaw jestem czy wersja Steamowa też się poprawia, w
>> przeszłości był z tym kłopot.
>
> Jej, a ja myślałem, że Goomich pytaniem kpiarsko stwierdza, że w czasach
> Skyrima DAO nie ma racji bytu. ;)

Nie, to widać od razu. Tylko co w związku z tym? Mam płakać czy kląć?
Osoba, która zrezygnowała z grania w SOTS2 dla jakiegoś erpeżka,
ewidentnie przechodzi kryzys. Trzeba jej pozwolić wyszumieć się,
spojrzeć na świat i życie z dłuższej perspektywy, dać zrozumieć pewne
rzeczy. Czas leczy rany.

--
Saiko Kila
The Stray war Tiger attacks the Cat but he jumps away!



Re: Dragon Age: Origins naprawiony. Prawie.

2011-11-24 16:36:36 - Tiber

Silly, silly Saiko Kila nabazgrału:

>> Jej, a ja myślałem, że Goomich pytaniem kpiarsko stwierdza, że w
>> czasach Skyrima DAO nie ma racji bytu. ;)
>
> Nie, to widać od razu. Tylko co w związku z tym? Mam płakać czy kląć?
> Osoba, która zrezygnowała z grania w SOTS2 dla jakiegoś erpeżka,
> ewidentnie przechodzi kryzys. Trzeba jej pozwolić wyszumieć się,
> spojrzeć na świat i życie z dłuższej perspektywy, dać zrozumieć pewne
> rzeczy. Czas leczy rany.

Aha, czyli to jednak ja zgubiłem. :( Zemszczę się kiedyś.

--
Tiber
judelawfan@gmail.com
A sucking chest wound is just nature's way of
telling you to slow down. (Discordian Quotes)




Re: Dragon Age: Origins naprawiony. Prawie.

2011-11-24 16:48:00 - Goomich

Saiko Kila naskrobał/a w
news:wg21wni3fmno.dlg@saikokila.pl:

>>>>> patcha 1.05, wersję finalną (
>>>>
>>>> Dziekuje za informacje.
>>>
>>> No problem. Ciekaw jestem czy wersja Steamowa też się poprawia, w
>>> przeszłości był z tym kłopot.
>>
>> Jej, a ja myślałem, że Goomich pytaniem kpiarsko stwierdza, że w
>> czasach Skyrima DAO nie ma racji bytu. ;)
>
> Nie, to widać od razu. Tylko co w związku z tym? Mam płakać czy
> kląć? Osoba, która zrezygnowała z grania w prototyp SOTS2

fyp

> dla jakiegoś
> erpeżka, ewidentnie przechodzi kryzys. Trzeba jej pozwolić wyszumieć
> się, spojrzeć na świat i życie z dłuższej perspektywy,

Theme ze Skyrima ustawiłem w telefonie. :P

> dać zrozumieć
> pewne rzeczy. Czas leczy rany.

A Batman nie sfrunie z mrocznego nieba, by służyć pomocą.

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl UIN: 6750153
To Win Without Fighting is Best - Sun Tzu
Screw that - Eve Community



Re: Dragon Age: Origins naprawiony. Prawie.

2011-11-24 16:55:41 - Tiber

Silly, silly Goomich nabazgrału:

>> dać zrozumieć
>> pewne rzeczy. Czas leczy rany.
>
> A Batman nie sfrunie z mrocznego nieba, by służyć pomocą.

Może i sfrunie. Mocno dyskusyjnym jest, czy z pomocą.

--
Tiber
judelawfan@gmail.com
The more people I meet, the more I love
my battleaxe. (Discordian Quotes)




Re: Dragon Age: Origins naprawiony. Prawie.

2011-11-24 17:11:06 - Goomich

Tiber naskrobał/a w
news:jalpdu$lsq$1@news.onet.pl:

> Silly, silly Goomich nabazgrału:
>
>>> dać zrozumieć
>>> pewne rzeczy. Czas leczy rany.
>>
>> A Batman nie sfrunie z mrocznego nieba, by służyć pomocą.
>
> Może i sfrunie. Mocno dyskusyjnym jest, czy z pomocą.
>

Sam potrzebuje pomocy.

www.pcper.com/news/Graphics-Cards/Batman-Arkham-City-DX11-Stuttering-Issue

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl UIN: 6750153
To Win Without Fighting is Best - Sun Tzu
Screw that - Eve Community



Re: Dragon Age: Origins naprawiony. Prawie.

2011-11-24 17:27:32 - Tiber

Silly, silly Goomich nabazgrału:

>>>> dać zrozumieć
>>>> pewne rzeczy. Czas leczy rany.
>>>
>>> A Batman nie sfrunie z mrocznego nieba, by służyć pomocą.
>>
>> Może i sfrunie. Mocno dyskusyjnym jest, czy z pomocą.
>>
>
> Sam potrzebuje pomocy.
>
>
www.pcper.com/news/Graphics-Cards/Batman-Arkham-City-DX11-Stuttering-Issue

Robin for the rescue... Oh. Wait. Damnit.

--
Tiber
judelawfan@gmail.com
Truly great madness cannot be achieved without
significant intelligence. (Discordian Quotes)




Re: Dragon Age: Origins naprawiony. Prawie.

2011-11-24 17:48:02 - Saiko Kila

Proces Goomich zwrócił błąd:

> Sam potrzebuje pomocy.
>
> www.pcper.com/news/Graphics-Cards/Batman-Arkham-City-DX11-Stuttering-Issue

Skyrim na szczęście nie ma problemów z DX11. Z DX1o zresztą też nie.

--
Saiko Kila
The wisdom of the Islamic world is there for all who wish to accept it.



Re: Dragon Age: Origins naprawiony. Prawie.

2011-11-24 17:00:01 - Saiko Kila

Proces Goomich zwrócił błąd:

>> Nie, to widać od razu. Tylko co w związku z tym? Mam płakać czy
>> kląć? Osoba, która zrezygnowała z grania w prototyp SOTS2
>
> fyp

Tak, tak. Bo Skyrim to produkt skończony i doskonały. Devsi w SOTSie
myślą jak naprawić, w Skyrimie - jak zepsuć. Zobaczymy, kto pierwszy
dokona dzieła.

>> dla jakiegoś
>> erpeżka, ewidentnie przechodzi kryzys. Trzeba jej pozwolić wyszumieć
>> się, spojrzeć na świat i życie z dłuższej perspektywy,
>
> Theme ze Skyrima ustawiłem w telefonie. :P

Hm, chyba też tak zrobię. Mój telefon ma ekranik 176 x 220, akurat tyle
ile trzeba, żeby ładnie wyglądało.

>> dać zrozumieć pewne rzeczy. Czas leczy rany.
>
> A Batman nie sfrunie z mrocznego nieba, by służyć pomocą.

Są schorzenia, którym tylko Dr. Crane dałby radę.

--
Saiko Kila
Your wife has grown suspicious of your regular business trips.



Re: Dragon Age: Origins naprawiony. Prawie.

2011-11-24 17:10:44 - Goomich

Saiko Kila naskrobał/a w
news:199abrp0mwncm.dlg@saikokila.pl:

> Tak, tak. Bo Skyrim to produkt skończony i doskonały. Devsi w SOTSie
> myślą jak naprawić, w Skyrimie - jak zepsuć. Zobaczymy, kto pierwszy
> dokona dzieła.

Działa, w przeciwieństwie do tej drugiej.

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl UIN: 6750153
To Win Without Fighting is Best - Sun Tzu
Screw that - Eve Community



Re: Dragon Age: Origins naprawiony. Prawie.

2011-11-24 18:19:52 - Gajos

W dniu 2011-11-24 09:17, Saiko Kila pisze:

> Po wielu miesiącach, nie, latach, Bioware postanowiło naprawić jeden ze
> swoich bardziej zepsutych pod względem technicznym produktów. Wypuściło
> patcha 1.05, wersję finalną (od kilku tygodni była dostępna beta tego
> patcha). Co patch robi?

A poprawili działanie na wielordzeniowych procesorach, czy ciągle wywala
się przy czarach i trzeba ustawiać na 1 rdzeń przy odpalaniu...

--
GJS



Re: Dragon Age: Origins naprawiony. Prawie.

2011-11-24 18:59:05 - Saiko Kila

Proces Gajos zwrócił błąd:

>> Po wielu miesiącach, nie, latach, Bioware postanowiło naprawić jeden ze
>> swoich bardziej zepsutych pod względem technicznym produktów. Wypuściło
>> patcha 1.05, wersję finalną (od kilku tygodni była dostępna beta tego
>> patcha). Co patch robi?
>
> A poprawili działanie na wielordzeniowych procesorach, czy ciągle wywala
> się przy czarach i trzeba ustawiać na 1 rdzeń przy odpalaniu...

Ja już tu kiedyś pisałem, że właśnie nie tylko nie miałem problemów z
wielordzeniowym procesorem, ale wręcz działało to wzorowo, lepiej niż u
wszelkiej konkurencji. W każdej grze powinni tak robić (porównywałem
wtedy wydajność starego NWN2 do DA:O, z ogromną przewagą nowszej gry,
mimo wyższych ustawień). Dlatego nie wiem nic o takim problemie.

Na pewno nie masz na myśli Obliviona? :)

--
Saiko Kila
No, I won't fight a woman. It's not honourable!



Re: Dragon Age: Origins naprawiony. Prawie.

2011-11-24 19:14:53 - Gajos

W dniu 2011-11-24 18:59, Saiko Kila pisze:
> Proces Gajos zwrócił błąd:
>
>>> Po wielu miesiącach, nie, latach, Bioware postanowiło naprawić jeden ze
>>> swoich bardziej zepsutych pod względem technicznym produktów. Wypuściło
>>> patcha 1.05, wersję finalną (od kilku tygodni była dostępna beta tego
>>> patcha). Co patch robi?
>>
>> A poprawili działanie na wielordzeniowych procesorach, czy ciągle wywala
>> się przy czarach i trzeba ustawiać na 1 rdzeń przy odpalaniu...
>
> Ja już tu kiedyś pisałem, że właśnie nie tylko nie miałem problemów z
> wielordzeniowym procesorem, ale wręcz działało to wzorowo, lepiej niż u
> wszelkiej konkurencji. W każdej grze powinni tak robić (porównywałem
> wtedy wydajność starego NWN2 do DA:O, z ogromną przewagą nowszej gry,
> mimo wyższych ustawień). Dlatego nie wiem nic o takim problemie.
>
> Na pewno nie masz na myśli Obliviona? :)

I wish. Niestety mówię o DA:O. Rzucenie takiego Mana Clash-a np. to było
praktycznie zawsze wywalenie do Windy. Nie wiem czy to problem z obsługą
wielu rdzeni to powodował, czy DX11, Winda7, czy co tam jeszcze, ale po
przejrzeniu paru wątków i solucji w internecie, to właśnie uruchomienie
z 1 rdzeniem pomogło.

--
GJS




Re: Dragon Age: Origins naprawiony. Prawie.

2011-11-24 20:00:23 - Saiko Kila

Proces Gajos zwrócił błąd:

>>> A poprawili działanie na wielordzeniowych procesorach, czy ciągle wywala
>>> się przy czarach i trzeba ustawiać na 1 rdzeń przy odpalaniu...
>>
>> Ja już tu kiedyś pisałem, że właśnie nie tylko nie miałem problemów z
>> wielordzeniowym procesorem, ale wręcz działało to wzorowo, lepiej niż u
>> wszelkiej konkurencji. W każdej grze powinni tak robić (porównywałem
>> wtedy wydajność starego NWN2 do DA:O, z ogromną przewagą nowszej gry,
>> mimo wyższych ustawień). Dlatego nie wiem nic o takim problemie.
>>
>> Na pewno nie masz na myśli Obliviona? :)
>
> I wish. Niestety mówię o DA:O. Rzucenie takiego Mana Clash-a np. to było
> praktycznie zawsze wywalenie do Windy. Nie wiem czy to problem z obsługą
> wielu rdzeni to powodował, czy DX11, Winda7, czy co tam jeszcze, ale po
> przejrzeniu paru wątków i solucji w internecie, to właśnie uruchomienie
> z 1 rdzeniem pomogło.

To ja nie mam tego problemu. Gra jest stabilna i całkiem sympatyczna,
(pomijając problemy z DLC w wersji Ultimate), chodzi na n-1 rdzeniach
(dla n=4) i wykorzystuje je ładnie.

Pod względem stabilności i wygody interfejsu zupełne przeciwieństwo dema
DA2.

--
Saiko Kila
The next morning a young maiden named Ingrid found herself nine months
pregnant



Re: Dragon Age: Origins naprawiony. Prawie.

2011-11-24 23:17:10 - venioo

W dniu 2011-11-24 20:00, Saiko Kila pisze:
>
> Pod względem stabilności i wygody interfejsu zupełne przeciwieństwo dema
> DA2.
>

Wszelkie uwagi potwierdzam. U mnie na 4 rdzeniach rowiez problemy byly z
DLC, ale gra dziala wzorowo, nawet mimo Visty 64b

--
venioo
GG:198909



Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS