Halołin sejl

M.G. Data ostatniej zmiany: 2011-11-14 18:10:43

Halołin sejl

2011-10-31 20:11:16 - M.G.

I jak tam? Jakieś ciekawe rzeczy zakupione i wypróbowane? Ja kupiłem
jedynie Amnesię. Ściąga się, choć pewnie jej nie skończę, patrząc po tym
jak reagowałem na Dead Space.

--
M.G.



Re: Halołin sejl

2011-10-31 20:31:43 - piorun

Dnia 2011-10-31 20:11:16 w wiadomości
użytkownik *M.G.*
napisał:
> I jak tam? Jakieś ciekawe rzeczy zakupione i wypróbowane? Ja kupiłem
> jedynie Amnesię. Ściąga się, choć pewnie jej nie skończę, patrząc po tym
> jak reagowałem na Dead Space.

W końcu zakupiłem Bioshocka. Może i dwójkę od razu kupię w sumie, zobaczę.
Do tego (również w końcu) Dead Space. No i jeszcze Overlord 2, który jest
świetny (przynajmniej na początku). Zastanawiam się jeszcze nad
Painkillerem, którego mam, ale nie na Steamie. W zasadzie to chyba tyle - i
tak mam jeszcze wiele gier, których nawet nie ruszyłem to też nie chcę
popradać w szał zakupów ;p
--
Jakub 'piorun' Hamczyk
gg:1079513
icq:222103719
www.gangrel.3d.pl



Re: Halołin sejl

2011-11-01 11:16:11 - .Peeter

piorun wrote:
> W końcu zakupiłem Bioshocka.

Lepiej późno, niż wcale. :>

> Może i dwójkę od razu kupię w sumie, zobaczę.

Warto jak diabli. Dwójka jest inna, ale nie mniej genialna od jedynki.
Może nawet bardziej - za poziom immersji - w żadnej innej grze czegoś
takiego nie miałem...

> Do tego (również w końcu) Dead Space.

A to mi się nie podobało. :-)

> No i jeszcze Overlord 2, który jest świetny (przynajmniej na początku).

Overlord II był bardzo fajny. :-)

Pozdrawiam
..Peeter




Re: Halołin sejl

2011-11-01 23:11:56 - Mateusz Ludwin

Rzecze .Peeter:

>> Może i dwójkę od razu kupię w sumie, zobaczę.
>
> Warto jak diabli. Dwójka jest inna, ale nie mniej genialna od jedynki.
> Może nawet bardziej - za poziom immersji - w żadnej innej grze czegoś
> takiego nie miałem...

Obie oglądałem na YT i jak dla mnie dwójka to nijaki survival horror, a
jedynka to świetna mieszanka System Shocka i Fallouta.
--
We must kill them. We must incinerate them. Pig after pig. Cow after cow.
Village after village. Army after army.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Halołin sejl

2011-11-01 23:17:53 - venioo

W dniu 2011-11-01 23:11, Mateusz Ludwin pisze:
> Rzecze .Peeter:
>
>>> Może i dwójkę od razu kupię w sumie, zobaczę.
>>
>> Warto jak diabli. Dwójka jest inna, ale nie mniej genialna od jedynki.
>> Może nawet bardziej - za poziom immersji - w żadnej innej grze czegoś
>> takiego nie miałem...
>
> Obie oglądałem na YT i jak dla mnie dwójka to nijaki survival horror, a
> jedynka to świetna mieszanka System Shocka i Fallouta.

Gralem kiedys w demko i gdzie Ty tam widzisz SS i FO to ja nie wiem...
Jak dla mnie to nieco kiczowata nawalanka FPS z aspiracjami na cos wiecej...

--
venioo
GG:198909



Re: Halołin sejl

2011-11-01 23:34:47 - Mateusz Ludwin

Rzecze venioo:

> Gralem kiedys w demko i gdzie Ty tam widzisz SS i FO to ja nie wiem...
> Jak dla mnie to nieco kiczowata nawalanka FPS z aspiracjami na cos wiecej...

Jak grałeś w demko, to pewnie w ogóle nie doszedłeś do początków rozwoju
postaci.

SS:

- hackowanie
- masa skilli
- plasmidy (psi)
- pamiętniki i nagrania
- minimiasto

Fallout:

- klimat lat 50
- falloutopodobne filmiki
--
Horror and moral terror are your friends.

Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Halołin sejl

2011-11-01 23:23:34 - M.G.

On Tue, 1 Nov 2011 23:11:56 +0100, Mateusz Ludwin wrote:

> Rzecze .Peeter:
>
>>> Może i dwójkę od razu kupię w sumie, zobaczę.
>>
>> Warto jak diabli. Dwójka jest inna, ale nie mniej genialna od jedynki.
>> Może nawet bardziej - za poziom immersji - w żadnej innej grze czegoś
>> takiego nie miałem...
>
> Obie oglądałem na YT i jak dla mnie dwójka to nijaki survival horror, a
> jedynka to świetna mieszanka System Shocka i Fallouta.

Jedynka jest doskonała, przynajmniej tyle ile widziałem. Choć bez
znajomości prozy Rand tak z jedna trzecia przeżycia pewnie się ulatnia. O
dwójce nic jeszcze nie mogę powiedzieć.


--
M.G.



Re: Halołin sejl

2011-11-01 23:30:53 - Mateusz Ludwin

Rzecze M.G.:

> Jedynka jest doskonała, przynajmniej tyle ile widziałem. Choć bez
> znajomości prozy Rand tak z jedna trzecia przeżycia pewnie się ulatnia. O
> dwójce nic jeszcze nie mogę powiedzieć.

Tak tak, tylko właśnie w dwójce prawie nie ma żadnych nawiązań, tylko
łażenie po zalanych korytarzach.
--
You have to have men who are moral... and at the same time who are able to
utilize their primordial instincts to kill without feeling... without
passion... without judgment... without judgment.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Halołin sejl

2011-11-02 11:40:48 - Cezar Matkowski


Użytkownik M.G. napisał w wiadomości
news:1i8sio3b933bp$.1wakg78kwj3td$.dlg@40tude.net...
> Jedynka jest doskonała, przynajmniej tyle ile widziałem. Choć bez
> znajomości prozy Rand tak z jedna trzecia przeżycia pewnie się
> ulatnia. O
> dwójce nic jeszcze nie mogę powiedzieć.

Dwójka opowiada całkiem niezłą historię, chociaż mnie jest w niej
bezpośrednio podanego obiektywizmu (jest dużo bardziej osobista a
mniej filozoficzna niż w pierwszej części gry). Sama gra nie jest
rewelacyjna - zmiany niewielkie, nie zawsze na lepsze, ale moim
zdaniem dla samej historii warto.

Pozdrawiam




Re: Halołin sejl

2011-10-31 21:11:15 - venioo

W dniu 2011-10-31 20:11, M.G. pisze:
> I jak tam? Jakieś ciekawe rzeczy zakupione i wypróbowane? Ja kupiłem
> jedynie Amnesię. Ściąga się, choć pewnie jej nie skończę, patrząc po tym
> jak reagowałem na Dead Space.
>

Daj spok oj. Ćwicze silna wole, zeby nic nie kupic, bo mam cala mase
gier jeszcze nie zaczetych nawet, a tu tyle ciekawych pozycji :)

--
venioo
GG:198909



Re: Halołin sejl

2011-11-01 12:11:01 - Saiko Kila

Proces M.G. zwrócił błąd:
> I jak tam? Jakieś ciekawe rzeczy zakupione i wypróbowane? Ja kupiłem
> jedynie Amnesię. Ściąga się, choć pewnie jej nie skończę, patrząc po tym
> jak reagowałem na Dead Space.

Ja kupiłem sobie tylko jednego Stalkera i Ghost Mastera, a i tak
przechodzę gry kupione dużo wcześniej z innych okazji. (np. Two Worlds 2
- nie rozumiem czemu ta gra miała takie umiarkowane oceny)

Większość znanych gier obecnych w promocjach świątecznych już mam. Te
których nie mam mnie albo nie interesują (np. bioshock), albo po namyśle
stwierdziłem że nie warto (któreś z kolejnych części czy dodatków do
painkillera).

Jeden znany mi gracz za to kupił Overlordy, i łupie w każdym wolnym
czasie.

--
Saiko Kila
The next morning a young maiden named Ingrid found herself nine months
pregnant



Re: Halołin sejl

2011-11-01 12:11:43 - M.G.

On Mon, 31 Oct 2011 20:11:16 +0100, M.G. wrote:

> I jak tam? Jakieś ciekawe rzeczy zakupione i wypróbowane? Ja kupiłem
> jedynie Amnesię. Ściąga się, choć pewnie jej nie skończę, patrząc po tym
> jak reagowałem na Dead Space.

Z wczorajszego wieczora: nie ma niczego gorszego niż Amnesia. A jestem na
początku. WTF.


--
M.G.



Re: Halołin sejl

2011-11-01 13:39:46 - piorun

Dnia 2011-11-01 12:11:43 w wiadomości
użytkownik *M.G.*
napisał:
> On Mon, 31 Oct 2011 20:11:16 +0100, M.G. wrote:
>
>> I jak tam? Jakieś ciekawe rzeczy zakupione i wypróbowane? Ja kupiłem
>> jedynie Amnesię. Ściąga się, choć pewnie jej nie skończę, patrząc po tym
>> jak reagowałem na Dead Space.
>
> Z wczorajszego wieczora: nie ma niczego gorszego niż Amnesia. A jestem na
> początku. WTF.

Jak się to ma do Penumbry? Ogólnie P. nie skończyłem (w sumie daleko nie
zaszedłem) bo się bałem zbytnio. Myślałem, że spróbuję jeszcze, ale marnie
to widzę, bo teraz mam kota, który to potrafi straszyć nawet gdy gram w
niestraszne tytuły. Zawał będzie gwarantowany...
--
Jakub 'piorun' Hamczyk
gg:1079513
icq:222103719
www.gangrel.3d.pl



Re: Halołin sejl

2011-11-01 13:48:24 - M.G.

On Tue, 1 Nov 2011 13:39:46 +0100, piorun wrote:

> Dnia 2011-11-01 12:11:43 w wiadomości
> użytkownik *M.G.*
> napisał:
>> On Mon, 31 Oct 2011 20:11:16 +0100, M.G. wrote:
>>
>>> I jak tam? Jakieś ciekawe rzeczy zakupione i wypróbowane? Ja kupiłem
>>> jedynie Amnesię. Ściąga się, choć pewnie jej nie skończę, patrząc po tym
>>> jak reagowałem na Dead Space.
>>
>> Z wczorajszego wieczora: nie ma niczego gorszego niż Amnesia. A jestem na
>> początku. WTF.
>
> Jak się to ma do Penumbry?

Penumbra^2!


> Ogólnie P. nie skończyłem (w sumie daleko nie
> zaszedłem) bo się bałem zbytnio.

Ja też ale tam przynajmniej można było cokolwiek zabić.


> Myślałem, że spróbuję jeszcze, ale marnie
> to widzę, bo teraz mam kota, który to potrafi straszyć nawet gdy gram w
> niestraszne tytuły. Zawał będzie gwarantowany...

Kot do szafy, to jedyne wyjście.


--
M.G.



Re: Halołin sejl

2011-11-01 18:20:36 - piorun

Dnia 2011-11-01 13:48:24 w wiadomości
użytkownik *M.G.*
napisał:
> On Tue, 1 Nov 2011 13:39:46 +0100, piorun wrote:
>
>> Dnia 2011-11-01 12:11:43 w wiadomości
>> użytkownik *M.G.*
>> napisał:
>>> On Mon, 31 Oct 2011 20:11:16 +0100, M.G. wrote:
>>>
>>>> I jak tam? Jakieś ciekawe rzeczy zakupione i wypróbowane? Ja kupiłem
>>>> jedynie Amnesię. Ściąga się, choć pewnie jej nie skończę, patrząc po tym
>>>> jak reagowałem na Dead Space.
>>>
>>> Z wczorajszego wieczora: nie ma niczego gorszego niż Amnesia. A jestem na
>>> początku. WTF.
>>
>> Jak się to ma do Penumbry?
>
> Penumbra^2!

Brzmi groźnie, aż się włącza ciekawość sprawdzenia tytułu...

>> Ogólnie P. nie skończyłem (w sumie daleko nie
>> zaszedłem) bo się bałem zbytnio.
>
> Ja też ale tam przynajmniej można było cokolwiek zabić.

Oj, niby można.

>> Myślałem, że spróbuję jeszcze, ale marnie
>> to widzę, bo teraz mam kota, który to potrafi straszyć nawet gdy gram w
>> niestraszne tytuły. Zawał będzie gwarantowany...
>
> Kot do szafy, to jedyne wyjście.

:>

Ale chyba się skuszę na Bastion za to. Przynajmniej kolorowo, a i demko
było przyjemne. Jeszcze tylko doczytam tylko jak się ma z ilością czasu
potrzebnego do przejścia całości.
--
Jakub 'piorun' Hamczyk
gg:1079513
icq:222103719
www.gangrel.3d.pl



Re: Halołin sejl

2011-11-01 18:36:16 - Rais

W dniu 2011-11-01 18:20, piorun pisze:

>
> Ale chyba się skuszę na Bastion za to. Przynajmniej kolorowo, a i demko
> było przyjemne. Jeszcze tylko doczytam tylko jak się ma z ilością czasu
> potrzebnego do przejścia całości.

Moje dzieciaki przeszły ją w ok. 5 godzin

--
pzdr



Re: Halołin sejl

2011-11-01 20:35:58 - piorun

Dnia 2011-11-01 18:36:16 w wiadomości
użytkownik *Rais*
napisał:
> W dniu 2011-11-01 18:20, piorun pisze:
>
>>
>> Ale chyba się skuszę na Bastion za to. Przynajmniej kolorowo, a i demko
>> było przyjemne. Jeszcze tylko doczytam tylko jak się ma z ilością czasu
>> potrzebnego do przejścia całości.
>
> Moje dzieciaki przeszły ją w ok. 5 godzin

A to całkiem spoko. Znaczy się - tak mniej więcej sądziłem właśnie.
--
Jakub 'piorun' Hamczyk
gg:1079513
icq:222103719
www.gangrel.3d.pl



Re: Halołin sejl

2011-11-01 18:15:31 - .Peeter

piorun wrote:
> Jak się to ma do Penumbry?

W Penumbrę nie grałem, ale Amnesia jest straszna, że o ja pier...
Boję się w to grać, to wykracza poza definicję przyjemnego strachu.

Pozdrawiam
..Peeter




Re: Halołin sejl

2011-11-01 19:30:25 - zly

Dnia Tue, 1 Nov 2011 18:15:31 +0100, .Peeter napisał(a):

> W Penumbrę nie grałem, ale Amnesia jest straszna, że o ja pier...
> Boję się w to grać, to wykracza poza definicję przyjemnego strachu.

Miałem tak kiedyś z pierwszym Blair witch. Co chwila musiałem odchodzić od
kompa i włączać światło :)

--
marcin



Re: Halołin sejl

2011-11-01 19:58:49 - .Peeter

zly wrote:
> Miałem tak kiedyś z pierwszym Blair witch. Co chwila musiałem odchodzić od
> kompa i włączać światło :)

To dopiero musiała być straszna gra, sama wyłączała światło... :D

BTW, Blair Witch do Amnesii ma się tak, jak pluszowy miś do laleczki chucky. ;-)

Pozdrawiam
..Peeter




Re: Halołin sejl

2011-11-02 11:08:40 - kamil

On 01/11/2011 17:15, .Peeter wrote:
> piorun wrote:
>> Jak się to ma do Penumbry?
>
> W Penumbrę nie grałem, ale Amnesia jest straszna, że o ja pier...
> Boję się w to grać, to wykracza poza definicję przyjemnego strachu.

E tam, dobra gra. :) Za to Penumbra wogole mnie nie wciagnela.



--
Pozdrawiam,
Kamil

bynajmniej.net



Re: Halołin sejl

2011-11-01 23:15:39 - Mateusz Ludwin

Rzecze M.G.:

> Z wczorajszego wieczora: nie ma niczego gorszego niż Amnesia. A jestem na
> początku. WTF.

Potem jest przesrany klimat, nie ma wyskakujących zombiaków, ale klimat
poziomów jest niesamowity, mieszanka Lovecrafta, Waxworks (ktoś to pamięta?)
i Vidocq.
--
You have to have men who are moral... and at the same time who are able to
utilize their primordial instincts to kill without feeling... without
passion... without judgment... without judgment.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Halołin sejl

2011-11-01 23:12:27 - Mateusz Ludwin

Rzecze M.G.:

> I jak tam? Jakieś ciekawe rzeczy zakupione i wypróbowane? Ja kupiłem
> jedynie Amnesię. Ściąga się, choć pewnie jej nie skończę, patrząc po tym
> jak reagowałem na Dead Space.

Plwam na wyprzedaże i zacząłem wreszcie grać w EU III. Świetne!
--
I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream.
That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight...
razor... and surviving.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Halołin sejl

2011-11-02 00:24:42 - Goomich

On 31 Paź, 20:11, M.G. wrote:
> I jak tam? Jakie ciekawe rzeczy zakupione i wypr bowane? Ja kupi em
> jedynie Amnesi . ci ga si , cho pewnie jej nie sko cz , patrz c po tym
> jak reagowa em na Dead Space.


Nic. :D



Re: Halołin sejl

2011-11-02 07:15:22 - Gabriel Zastawnik


Użytkownik M.G. napisał w wiadomości
news:1irl9erfi6fta$.mly99fx6cno9$.dlg@40tude.net...
>I jak tam? Jakieś ciekawe rzeczy zakupione i wypróbowane? Ja kupiłem
> jedynie Amnesię. Ściąga się, choć pewnie jej nie skończę, patrząc po tym
> jak reagowałem na Dead Space.

E no nie gadaj.. Dead Space był boski jak dla mnie. Tak dopracowanej gry dawno
nie widziałem.
Ale wiadomo - degustibus costam:)

A co do wyprzedazy - PRZETRWAŁEM:) Nie kupiłem nic:)))


--
Gabriel Zastawnik
www.sigsoft.pl
www.monitoringkomputera.pl





Re: Halołin sejl

2011-11-02 11:12:35 - M.G.

On Wed, 2 Nov 2011 07:15:22 +0100, Gabriel Zastawnik wrote:

> Użytkownik M.G. napisał w wiadomości
> news:1irl9erfi6fta$.mly99fx6cno9$.dlg@40tude.net...
>>I jak tam? Jakieś ciekawe rzeczy zakupione i wypróbowane? Ja kupiłem
>> jedynie Amnesię. Ściąga się, choć pewnie jej nie skończę, patrząc po tym
>> jak reagowałem na Dead Space.
>
> E no nie gadaj.. Dead Space był boski jak dla mnie. Tak dopracowanej gry dawno
> nie widziałem.
> Ale wiadomo - degustibus costam:)

No właśnie DS był boski ale bałem się do niego wracać, pomimo tanich
patentów (a teraz straszny miś wyskoczy z wentylacji). Amnesia to
zupełnie nowy poziom strachu ZTCW. Jak japońskie horrory.


> A co do wyprzedazy - PRZETRWAŁEM:) Nie kupiłem nic:)))

Gratulacje!


--
M.G.



Re: Halołin sejl

2011-11-02 08:14:59 - Rais

M.G. pisze:
> I jak tam?

Nijak.

Zamiast Heliłonu kupiłem sobie Indie Royale i Humble Bumble.

Jeśli ktoś chce Sanctum albo A.R.E.S. to niech się odezwie.
Najlepiej na steamie ale dopiero po południu.
Jakieś umotywowanie prośby mile widziane. :)

--



Re: Halołin sejl

2011-11-02 11:09:31 - kamil

On 02/11/2011 07:14, Rais wrote:
> M.G. pisze:
>> I jak tam?
>
> Nijak.
>
> Zamiast Heliłonu kupiłem sobie Indie Royale i Humble Bumble.
>
> Jeśli ktoś chce Sanctum albo A.R.E.S. to niech się odezwie.
> Najlepiej na steamie ale dopiero po południu.
> Jakieś umotywowanie prośby mile widziane. :)


Chce wam sie kupowac na kilogramy te wszystkie odgrzewane kotlety w
nowej oprawie pod haslem Indie? Przeciez 90% tych gierek to panie juz
byla. :)



--
Pozdrawiam,
Kamil

bynajmniej.net



Re: Halołin sejl

2011-11-02 12:02:45 - Goomich

kamil naskrobał/a w news:j8r4sr$10q$2@inews.gazeta.pl:

> Chce wam sie kupowac na kilogramy te wszystkie odgrzewane kotlety w
> nowej oprawie pod haslem Indie? Przeciez 90% tych gierek to panie juz
> byla. :)

A której gry jeszcze nie było?

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl UIN: 6750153
To Win Without Fighting is Best - Sun Tzu
Screw that - Eve Community



Re: Halołin sejl

2011-11-02 12:05:21 - M.G.

On Wed, 02 Nov 2011 12:02:45 +0100, Goomich wrote:

> kamil naskrobał/a w news:j8r4sr$10q$2@inews.gazeta.pl:
>
>> Chce wam sie kupowac na kilogramy te wszystkie odgrzewane kotlety w
>> nowej oprawie pod haslem Indie? Przeciez 90% tych gierek to panie juz
>> byla. :)
>
> A której gry jeszcze nie było?

Gears of Honor: Bad Warfare.

--
M.G.



Re: Halołin sejl

2011-11-02 12:55:48 - Jader

W dniu 11/02/2011 12:02 PM, Goomich pisze:
>
> A której gry jeszcze nie było?

Jakiś czas temu można było odpowiedzieć, że Duke Nukem Forever, ale
teraz to nie wiem :(

Jader



Re: Halołin sejl

2011-11-02 12:12:43 - Rais

W dniu 2011-11-02 11:09, kamil pisze:
> On 02/11/2011 07:14, Rais wrote:
>> M.G. pisze:
>>> I jak tam?
>>
>> Nijak.
>>
>> Zamiast Heliłonu kupiłem sobie Indie Royale i Humble Bumble.
>>
>> Jeśli ktoś chce Sanctum albo A.R.E.S. to niech się odezwie.
>> Najlepiej na steamie ale dopiero po południu.
>> Jakieś umotywowanie prośby mile widziane. :)
>
>
> Chce wam sie kupowac na kilogramy te wszystkie odgrzewane kotlety w
> nowej oprawie pod haslem Indie? Przeciez 90% tych gierek to panie juz
> byla. :)
>

Wolę to niż co roku nowego CoDa czy innego Battlefielda.

--
pzdr





Re: Halołin sejl

2011-11-02 12:20:39 - kamil

On 02/11/2011 11:12, Rais wrote:
> W dniu 2011-11-02 11:09, kamil pisze:
>> On 02/11/2011 07:14, Rais wrote:
>>> M.G. pisze:
>>>> I jak tam?
>>>
>>> Nijak.
>>>
>>> Zamiast Heliłonu kupiłem sobie Indie Royale i Humble Bumble.
>>>
>>> Jeśli ktoś chce Sanctum albo A.R.E.S. to niech się odezwie.
>>> Najlepiej na steamie ale dopiero po południu.
>>> Jakieś umotywowanie prośby mile widziane. :)
>>
>>
>> Chce wam sie kupowac na kilogramy te wszystkie odgrzewane kotlety w
>> nowej oprawie pod haslem Indie? Przeciez 90% tych gierek to panie juz
>> byla. :)
>>
>
> Wolę to niż co roku nowego CoDa czy innego Battlefielda.

W tym właśnie rzecz, że to się od CoDa czy innego Battlefielda nie różni
- skacz w prawo i zbieraj gwiazdki, leć w górę i strzelaj itp.

OK, różni się - wychodzi raz na tydzień, a nie rok. ;)



--
Pozdrawiam,
Kamil

bynajmniej.net



Re: Halołin sejl

2011-11-02 12:24:22 - Rais

W dniu 2011-11-02 12:20, kamil pisze:
> On 02/11/2011 11:12, Rais wrote:
>> W dniu 2011-11-02 11:09, kamil pisze:
>>> On 02/11/2011 07:14, Rais wrote:
>>>> M.G. pisze:
>>>>> I jak tam?
>>>>
>>>> Nijak.
>>>>
>>>> Zamiast Heliłonu kupiłem sobie Indie Royale i Humble Bumble.
>>>>
>>>> Jeśli ktoś chce Sanctum albo A.R.E.S. to niech się odezwie.
>>>> Najlepiej na steamie ale dopiero po południu.
>>>> Jakieś umotywowanie prośby mile widziane. :)
>>>
>>>
>>> Chce wam sie kupowac na kilogramy te wszystkie odgrzewane kotlety w
>>> nowej oprawie pod haslem Indie? Przeciez 90% tych gierek to panie juz
>>> byla. :)
>>>
>>
>> Wolę to niż co roku nowego CoDa czy innego Battlefielda.
>
> W tym właśnie rzecz, że to się od CoDa czy innego Battlefielda nie różni
> - skacz w prawo i zbieraj gwiazdki, leć w górę i strzelaj itp.
>

To się robi w każdej grze.

--
pzdr



Re: Halołin sejl

2011-11-02 12:30:04 - Goomich

Rais naskrobał/a w
news:4eb12862$0$2180$65785112@news.neostrada.pl:

> To się robi w każdej grze.

O przepraszam, tak SotS 2 się robi zupełnie inaczej. :P

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl UIN: 6750153
To Win Without Fighting is Best - Sun Tzu
Screw that - Eve Community



Re: Halołin sejl

2011-11-02 12:33:45 - Rais

W dniu 2011-11-02 12:30, Goomich pisze:
> Rais naskrobał/a w
> news:4eb12862$0$2180$65785112@news.neostrada.pl:
>
>> To się robi w każdej grze.
>
> O przepraszam, tak SotS 2 się robi zupełnie inaczej. :P
>

To znaczy nie da się lecieć w górę i strzelać?!

--




Re: Halołin sejl

2011-11-02 13:06:24 - Goomich

Rais naskrobał/a w news:4eb12a95$0$5806$65785112@news.neostrada.pl:

> To znaczy nie da się lecieć w górę i strzelać?!

W teorii da się przełączyć na jeden z 3 poziomów (wyżej/niżej?), ale w
praktyce, gra wygląda tak, że klikasz tu:
forum.paradoxplaza.com/forum/forumdisplay.php?488-Sword-of-the-Stars-II
i marudzisz na temat stanu gry, kto do tego dopuścił, że nie płacisz
za alfa testy, a tak w ogóle to domagasz się refunda. :D



--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl UIN: 6750153
To Win Without Fighting is Best - Sun Tzu
Screw that - Eve Community



Re: Halołin sejl

2011-11-02 13:42:20 - Saiko Kila

Proces Goomich zwrócił błąd:

> W teorii da się przełączyć na jeden z 3 poziomów (wyżej/niżej?), ale w
> praktyce, gra wygląda tak, że klikasz tu:
> forum.paradoxplaza.com/forum/forumdisplay.php?488-Sword-of-the-Stars-II
> i marudzisz na temat stanu gry, kto do tego dopuścił, że nie płacisz
> za alfa testy, a tak w ogóle to domagasz się refunda. :D

I przy okazji przyznajesz żeś łoś, bo z grami spod tego szyldu zawsze
tak było i zawsze będzie. Kto chce grać wcześnie musi być twardy.

--
Saiko Kila
I'm having our technicians look into reprocessing rotten meat! Then we
could retail it again!



Re: Halołin sejl

2011-11-02 13:46:17 - Goomich

Saiko Kila naskrobał/a w
news:1m8j7a9z5vb3r$.dlg@saikokila.pl:

> I przy okazji przyznajesz żeś łoś, bo z grami spod tego szyldu
> zawsze tak było i zawsze będzie. Kto chce grać wcześnie musi być
> twardy.

Ale mnie akurat gra się podoba. :)
To inni marudzą.
No dobra, Walka AI z AI doprowadza mnie do pasji, ale mają to zaniedługo
poprawić. :D

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl UIN: 6750153
To Win Without Fighting is Best - Sun Tzu
Screw that - Eve Community



Re: Halołin sejl

2011-11-02 15:27:28 - Jader

W dniu 11/02/2011 01:46 PM, Goomich pisze:
>
> Ale mnie akurat gra się podoba. :)

No to dawaj, napisz coś o tym, bo nie wiem, czy się odrywać od tych
hirołsów (chociaż już mnie kampania zaczyna przyprawiać o odruch
odwrotny do spożywania).

Jader



Re: Halołin sejl

2011-11-02 15:39:11 - Goomich

Jader naskrobał/a w
news:j8rk0g$ij5$1@inews.gazeta.pl:

> No to dawaj, napisz coś o tym, bo nie wiem, czy się odrywać od tych
> hirołsów (chociaż już mnie kampania zaczyna przyprawiać o odruch
> odwrotny do spożywania).

A grałes w jedynkę?

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl UIN: 6750153
To Win Without Fighting is Best - Sun Tzu
Screw that - Eve Community



Re: Halołin sejl

2011-11-03 08:51:40 - Jader

W dniu 11/02/2011 03:39 PM, Goomich pisze:
>
> A grałes w jedynkę?

Tylko demo jakieś, bo mnie nie chciało zauroczyć. Nie pamiętam już
dlaczego :|

Jader



Re: Halołin sejl

2011-11-03 10:24:36 - Goomich

You have one message from: Jader

>> A grałes w jedynkę?
> Tylko demo jakieś, bo mnie nie chciało zauroczyć. Nie pamiętam już
> dlaczego :|

Jeżeli było to wczesne demo, to pewnie dlatego co mnie: było
niedorobione. :)

Jedynka jest teraz doszlifowana i lepiej w nią zagraj.

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.



Re: Halołin sejl

2011-11-02 17:02:43 - Saiko Kila

Proces Goomich zwrócił błąd:

>> I przy okazji przyznajesz żeś łoś, bo z grami spod tego szyldu
>> zawsze tak było i zawsze będzie. Kto chce grać wcześnie musi być
>> twardy.
>
> Ale mnie akurat gra się podoba. :)
> To inni marudzą.

Przecież odnosiłem się do marudów, tak jak Ty, a nie do Ciebie
personalnie. No chyba że piszesz na forum, to nie wierzę że bez
marudzenia się obejdzie!

> No dobra, Walka AI z AI doprowadza mnie do pasji, ale mają to zaniedługo
> poprawić. :D

A jednak ;) A czymś się różni na minus od walki AI vs. AI z jedynki?

--
Saiko Kila
If you appoint your own abbot, it'll be easier to deal with the
townsfolk.



Re: Halołin sejl

2011-11-02 18:29:17 - Goomich

You have one message from: Saiko Kila

>>> I przy okazji przyznajesz żeś łoś, bo z grami spod tego szyldu
>>> zawsze tak było i zawsze będzie. Kto chce grać wcześnie musi być
>>> twardy.
>> Ale mnie akurat gra się podoba. :)
>> To inni marudzą.
> Przecież odnosiłem się do marudów, tak jak Ty, a nie do Ciebie
> personalnie. No chyba że piszesz na forum, to nie wierzę że bez
> marudzenia się obejdzie!

forum.paradoxplaza.com/forum/search.php?searchid=2560894

> A jednak ;) A czymś się różni na minus od walki AI vs. AI z jedynki?

W jedynce nie było jej widać, ewentualnie mogłeś sobie obejrzęć jedną,
jeśli twój sojusznik brał w niej udział.

W dwójce gra za każdym razem odpala Combat simulator, który co prawda
zabiera w okolicy 30 sekund, ale jest to 30 sekund na każdą bitwę. Co
turę. I nie wszystkie rozstrzygają się (że ktoś pozabija resztę). O co to
to nie. Floty teraz zaczynają w różnych miejscach w systemie. I najpierw
muszą się znaleźć, a zwykle im się to nie udaje.

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.



Re: Halołin sejl

2011-11-03 12:59:48 - Saiko Kila

Proces Goomich zwrócił błąd:
> You have one message from: Saiko Kila
>
>>>> I przy okazji przyznajesz żeś łoś, bo z grami spod tego szyldu
>>>> zawsze tak było i zawsze będzie. Kto chce grać wcześnie musi być
>>>> twardy.
>>> Ale mnie akurat gra się podoba. :)
>>> To inni marudzą.
>> Przecież odnosiłem się do marudów, tak jak Ty, a nie do Ciebie
>> personalnie. No chyba że piszesz na forum, to nie wierzę że bez
>> marudzenia się obejdzie!
>
> forum.paradoxplaza.com/forum/search.php?searchid=2560894

Zakładam, że w tym wątku marudzisz. Niestety teraz nie sprawdzę, bo
nigdy się na żadnym forum paradoksa nie zarejestrowałem :(

>> A jednak ;) A czymś się różni na minus od walki AI vs. AI z jedynki?
>
> W jedynce nie było jej widać, ewentualnie mogłeś sobie obejrzęć jedną,
> jeśli twój sojusznik brał w niej udział.

Albo kiedy się kazało walczyć AI w swoim imieniu. W zasadzie dokąd się
nie wyda specyficznych rozkazów (i nie zabroni strzelać) to wszystkim
kieruje AI.

> W dwójce gra za każdym razem odpala Combat simulator, który co prawda
> zabiera w okolicy 30 sekund, ale jest to 30 sekund na każdą bitwę. Co
> turę. I nie wszystkie rozstrzygają się (że ktoś pozabija resztę). O co to
> to nie. Floty teraz zaczynają w różnych miejscach w systemie. I najpierw
> muszą się znaleźć, a zwykle im się to nie udaje.

Zrobili tak dla żartu? Tam jest pełna grafika? Może chcieli zmusić
graczy do podziwiania grafiki? Albo uznali, że przybliżenie wyników ze
starcia w przypadku auto-resolve z jedynki jest za mało realistyczne i
trzeba to zrobić na prawdę... SotS 1 potrafi mocno dać w kość
komputerowi przy późnych, wielkich starciach, ciekawe jak to jest w SotS
2.

--
Saiko Kila
What happened to the squirrels?



Re: Halołin sejl

2011-11-03 15:31:57 - Goomich

Saiko Kila naskrobał/a w
news:2qeir2wymear.dlg@saikokila.pl:

> Zrobili tak dla żartu? Tam jest pełna grafika?

Nie, czarny ekran, na dole leci pasek postepu.

> Może chcieli zmusić
> graczy do podziwiania grafiki? Albo uznali, że przybliżenie wyników
> ze starcia w przypadku auto-resolve z jedynki jest za mało
> realistyczne i trzeba to zrobić na prawdę...

Tak, to ficzer.

> SotS 1 potrafi mocno
> dać w kość komputerowi przy późnych, wielkich starciach, ciekawe jak
> to jest w SotS 2.

Do tej pory walczyłem tylko ze swarmem. Masakra.

Podstawowa flotka surveyowa, którą mam od początku (command, ze dwa
armory, jakieś supporty (dawne fuelowce)), lecę w stronę gniazda, z
tamtąd wylatują gnidy, spotykamy się w połowie, tamte wylatują kawałek za
mnie. Nie mogę lecieć w stronę gniazda, pewnie musze rozwalić komitet
powitalny. Rozwalam mniej więcej połowę, reszta ucieka do tyłu.
Dalej nie moge lecieć do gniazda.

Ganiam ich jak głupi, rozdzielam flotkę, w końcu czas mija.

W nastepmnej rundzie są nowe gnidy...


--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl UIN: 6750153
To Win Without Fighting is Best - Sun Tzu
Screw that - Eve Community



Re: Halołin sejl

2011-11-03 16:34:46 - Saiko Kila

Proces Goomich zwrócił błąd:

>> Zrobili tak dla żartu? Tam jest pełna grafika?
>
> Nie, czarny ekran, na dole leci pasek postepu.

A, dlatego tylko pół minuty.

> [?]
>
>> SotS 1 potrafi mocno dać w kość komputerowi przy późnych, wielkich
>> starciach, ciekawe jak to jest w SotS 2.
>
> Do tej pory walczyłem tylko ze swarmem. Masakra.
>
> Podstawowa flotka surveyowa, którą mam od początku (command, ze dwa
> armory, jakieś supporty (dawne fuelowce)), lecę w stronę gniazda, z
> tamtąd wylatują gnidy, spotykamy się w połowie, tamte wylatują kawałek za
> mnie. Nie mogę lecieć w stronę gniazda, pewnie musze rozwalić komitet
> powitalny. Rozwalam mniej więcej połowę, reszta ucieka do tyłu.
> Dalej nie moge lecieć do gniazda.
>
> Ganiam ich jak głupi, rozdzielam flotkę, w końcu czas mija.

Nadal da się zmieniać czas pomiędzy rundami? Pewnie to nie do końca
sportowe, ale może by pomogło.

> W nastepmnej rundzie są nowe gnidy...

Jak to nie możesz lecieć. Szklana ściana? Czy jakiś nowy ficzer?
Czytałem coś o ograniczeniach odległości w jakiej może znaleźć się flota
(od baz czy zaopatrzenia?), ale zrozumiałem że dotyczyło to mapy
strategicznej.

Chyba nadal poczekam na wersję GOTY czy pack z DLCami :/

--
Saiko Kila
I dream of a beautiful and gentle world, a world in which young girls
can skip through dark forests without fear of being attacked by Big Bad
Wolves.



Re: Halołin sejl

2011-11-03 16:52:02 - Goomich

Saiko Kila naskrobał/a w
news:6zrgorokeyly.dlg@saikokila.pl:

> Nadal da się zmieniać czas pomiędzy rundami? Pewnie to nie do końca
> sportowe, ale może by pomogło.

Jak to w becie, nie ma opcji. :-)

> Jak to nie możesz lecieć. Szklana ściana? Czy jakiś nowy ficzer?

Coś w tym stylu.
Gdy klikne kierunek do tyłu, pojaiwają mi się niebieskie strzałki i
okręty zachowują się mniej wiecej jakby leciały w tamta stronę.
Gdy kliknę w gdziekolwiek za ścianą, kursor zamienia się w fikusny
czerwony celowniczek, a okręty nie wykazują żadnego zrozumiania dla moich
wysiłków.

> Czytałem coś o ograniczeniach odległości w jakiej może znaleźć się
> flota (od baz czy zaopatrzenia?), ale zrozumiałem że dotyczyło to
> mapy strategicznej.

No i od tego mają supporty.

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl UIN: 6750153
To Win Without Fighting is Best - Sun Tzu
Screw that - Eve Community



Re: Halołin sejl

2011-11-03 17:52:09 - Saiko Kila

Proces Goomich zwrócił błąd:

> Jak to w becie, nie ma opcji. :-)

Czyli też czekasz na poprawioną wersję? ;)

> Coś w tym stylu.
> Gdy klikne kierunek do tyłu, pojaiwają mi się niebieskie strzałki i
> okręty zachowują się mniej wiecej jakby leciały w tamta stronę. Gdy
> kliknę w gdziekolwiek za ścianą, kursor zamienia się w fikusny
> czerwony celowniczek, a okręty nie wykazują żadnego zrozumiania dla
> moich wysiłków.

Wygląda na buga, ale z nimi nigdy nic nie wiadomo. Może to jednak
ficzer. BTW change log z dzisiejszego/wczorajszego patcha jest tak
długi, że zgłodniałem próbując go przeczytać. Ze śmiesznych rzeczy jest
błąd dzielenia przez zero, jeśli populacja buntującej się planety wynosi
zero. No i wspominają o błędach obliczania obrażeń w czasie tych walk
AI-AI. Nic jednak nie widzę o niewidzialnych ścianach. Na razie są
jeszcze na etapie likwidowania crashów bardziej, niż balansowania :)

--
Saiko Kila
The priest heard the confession of a widow lately. He was so
enthusiastic about relieving her sins that now she's planning to give
birth!



Re: Halołin sejl

2011-11-03 18:16:29 - Goomich

You have one message from: Saiko Kila

> Czyli też czekasz na poprawioną wersję? ;)

Nie, przebijam się. Obcykałem już gejty Hiversów. ;)

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.



Re: Halołin sejl

2011-11-03 19:32:15 - Goomich

You have one message from: Saiko Kila

> Jak to nie możesz lecieć. Szklana ściana? Czy jakiś nowy ficzer?

youtu.be/qM_v5kZYeMo


--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.



Re: Halołin sejl

2011-11-03 19:48:03 - M.G.

On Thu, 03 Nov 2011 19:32:15 +0100, Goomich wrote:

> You have one message from: Saiko Kila
>
>> Jak to nie możesz lecieć. Szklana ściana? Czy jakiś nowy ficzer?
>
> youtu.be/qM_v5kZYeMo

A Star Ruler fajny? Są tam obcy jak ze złego snu lalkarza czy tylko ludzie
jak w Eve?


--
M.G.



Re: Halołin sejl

2011-11-03 21:24:52 - Goomich

You have one message from: M.G.

> A Star Ruler fajny?

Jakoś nigdy nie udało mi się przebić przez tutorial. :D

> Są tam obcy jak ze złego snu lalkarza czy tylko
> ludzie jak w Eve?

Tylko obcy.

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.



Re: Halołin sejl

2011-11-03 20:12:18 - Saiko Kila

Proces Goomich zwrócił błąd:

>> Jak to nie możesz lecieć. Szklana ściana? Czy jakiś nowy ficzer?
>
> youtu.be/qM_v5kZYeMo

Ta planeta to gwiazda? Może dlatego nie da się podlecieć, w jedynce nie
dało się walczyć dookoła gwiazdy w ogóle. Ale jeśli to planeta, to
bardzo dziwne, bo jak ją zbombardować. Wygląda trochę na umyślne
działanie (czyli ficzer), ale jakoś nie widzę sensu. Może wrogowie mają
antygrawitację i odpychają.

--
Saiko Kila
The new mufti is a kind soul. He sentenced a rebel to death by hanging,
when he could have had him impaled.



Re: Halołin sejl

2011-11-03 21:24:00 - Goomich

You have one message from: Saiko Kila

> Ta planeta to gwiazda?

To takie wielkie pomarańczowe, to gwiazda, ale w połowie drogi do niej
jest pole asteroidów, w którym ta zołza królowa uwiła gniazdko. Widać je
w 0:38 na tle gwiazdy.

> Może dlatego nie da się podlecieć, w jedynce nie
> dało się walczyć dookoła gwiazdy w ogóle.

W jedynce były planetogwiazdy.

> Ale jeśli to planeta, to
> bardzo dziwne, bo jak ją zbombardować. Wygląda trochę na umyślne
> działanie (czyli ficzer), ale jakoś nie widzę sensu. Może wrogowie mają
> antygrawitację i odpychają.

Wyja mi się, że muszę pokonać tych wrogów, żeby leciec dalej, ale
oczywiście nie mogę, może jak się dorobię lepszych okrętów i bardziej
bojowej floty. Ttutaj mam ze 3 wynalazki i wszystkie w biologii.

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.



Re: Halołin sejl

2011-11-04 12:17:55 - Saiko Kila

Proces Goomich zwrócił błąd:

> To takie wielkie pomarańczowe, to gwiazda, ale w połowie drogi do niej
> jest pole asteroidów, w którym ta zołza królowa uwiła gniazdko. Widać je
> w 0:38 na tle gwiazdy.

Właśnie nie byłem pewien co to jest.

> W jedynce były planetogwiazdy.

Jedna gwiazda na układ - proste, i skuteczne. Po co więcej? ;)

> Wyja mi się, że muszę pokonać tych wrogów, żeby leciec dalej, ale
> oczywiście nie mogę, może jak się dorobię lepszych okrętów i bardziej
> bojowej floty. Ttutaj mam ze 3 wynalazki i wszystkie w biologii.

Wirusem je! W jedynce te stworu nie stanowiły dla mnie jakoś nigdy
dużego problemu, większy robiły wrogom AI. Ale z drugiej strony
natrafiałem na nie stosunkowo późno.

--
Saiko Kila
We'll just buy ourselves a politician to ensure that we get a monopoly
on postal services!



Re: Halołin sejl

2011-11-04 12:40:12 - Goomich

Saiko Kila naskrobał/a w
news:168zahb5h70c0.dlg@saikokila.pl:

> Jedna gwiazda na układ - proste, i skuteczne. Po co więcej? ;)

Takie też się zdażają. :) A nawet 0 planet na układ. :P

> Wirusem je! W jedynce te stworu nie stanowiły dla mnie jakoś nigdy
> dużego problemu, większy robiły wrogom AI. Ale z drugiej strony
> natrafiałem na nie stosunkowo późno.

Cóż wczoraj odpaliłem automatyczna walkę i przed nią kliknałem na flotę,
to wtedy &^@#()#*#@+ stateczki podleciały i same zatłukły królową.
Zabrało im to 3 tury (i CTD), ale zatłukły. :D

Teraz jestem 200 tur dalej, po 150 pojawił mi się pierwszy nowy admirał,
nie mam biome colonizerów, ale prę do przodu. :)

Powolutku.

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl UIN: 6750153
To Win Without Fighting is Best - Sun Tzu
Screw that - Eve Community



Re: Halołin sejl

2011-11-04 14:50:34 - Saiko Kila

Proces Goomich zwrócił błąd:

>> Jedna gwiazda na układ - proste, i skuteczne. Po co więcej? ;)
>
> Takie też się zdażają. :) A nawet 0 planet na układ. :P

Podobno. Ale jak to udowodnić, jak się nie da polecieć?

> Cóż wczoraj odpaliłem automatyczna walkę i przed nią kliknałem na flotę,
> to wtedy &^@#()#*#@+ stateczki podleciały i same zatłukły królową.
> Zabrało im to 3 tury (i CTD), ale zatłukły. :D

CTD to bonus, zwiększa napięcie. Dobre zwłaszcza w horrorach. A pojazdy
zabiły królową same, bo im człowiek ze swoją INT nie przeszkadzał ;)

> Teraz jestem 200 tur dalej, po 150 pojawił mi się pierwszy nowy admirał,
> nie mam biome colonizerów, ale prę do przodu. :)
>
> Powolutku.

Wygląda na to, że będzie miał duży bang for the buck. Zwłaszcza jeśli
ten bang będzie oznaczał czas spędzony w grze.

--
Saiko Kila
Mirror, mirror on the wall, who is the handsomest paladin of all?



SOTS 2 [było: Re: Halołin sejl]

2011-11-04 15:13:35 - Goomich

Saiko Kila naskrobał/a w
news:fvyysac97ge8.dlg@saikokila.pl:

> Podobno. Ale jak to udowodnić, jak się nie da polecieć?

Jak się nie da jak się da?

> CTD to bonus, zwiększa napięcie. Dobre zwłaszcza w horrorach. A
> pojazdy zabiły królową same, bo im człowiek ze swoją INT nie
> przeszkadzał ;)

:P

> Wygląda na to, że będzie miał duży bang for the buck. Zwłaszcza
> jeśli ten bang będzie oznaczał czas spędzony w grze.

Nie mam nic przeciwko. :)

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl UIN: 6750153
To Win Without Fighting is Best - Sun Tzu
Screw that - Eve Community



Re: Halołin sejl

2011-11-02 13:06:47 - M.G.

On Wed, 02 Nov 2011 12:33:45 +0100, Rais wrote:

> W dniu 2011-11-02 12:30, Goomich pisze:
>> Rais naskrobał/a w
>> news:4eb12862$0$2180$65785112@news.neostrada.pl:
>>
>>> To się robi w każdej grze.
>>
>> O przepraszam, tak SotS 2 się robi zupełnie inaczej. :P
>>
>
> To znaczy nie da się lecieć w górę i strzelać?!

I są gwiazdki!


--
M.G.



Re: Halołin sejl

2011-11-02 18:30:34 - Goomich

You have one message from: M.G.

>>> O przepraszam, tak SotS 2 się robi zupełnie inaczej. :P
>> To znaczy nie da się lecieć w górę i strzelać?!
> I są gwiazdki!

Chwila, zbiera się gwiazdki, strzela, leci w prawo (w lewo, do przodu, do
tyłu, w górę i na dół)... FFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.



Re: Halołin sejl

2011-11-02 19:58:59 - Rais

W dniu 2011-11-02 08:14, Rais pisze:

>
> Jeśli ktoś chce Sanctum albo A.R.E.S. to niech się odezwie.

Nikt nie chce?

--



Re: Halołin sejl

2011-11-02 20:07:33 - M.G.

On Wed, 02 Nov 2011 19:58:59 +0100, Rais wrote:

> W dniu 2011-11-02 08:14, Rais pisze:
>
>>
>> Jeśli ktoś chce Sanctum albo A.R.E.S. to niech się odezwie.
>
> Nikt nie chce?

Rzuć kody, chętny/-a się znajdzie.


--
M.G.



Re: Halołin sejl

2011-11-02 20:14:49 - Rais

W dniu 2011-11-02 20:07, M.G. pisze:
> On Wed, 02 Nov 2011 19:58:59 +0100, Rais wrote:
>
>> W dniu 2011-11-02 08:14, Rais pisze:
>>
>>>
>>> Jeśli ktoś chce Sanctum albo A.R.E.S. to niech się odezwie.
>>
>> Nikt nie chce?
>
> Rzuć kody, chętny/-a się znajdzie.
>

A... poczekam jeszcze :)

--






Re: SOTS 2 [było: Re: Halołin sejl]

2011-11-04 15:54:34 - Saiko Kila

Proces Goomich zwrócił błąd:

>> Podobno. Ale jak to udowodnić, jak się nie da polecieć?
>
> Jak się nie da jak się da?

W naszym świecie, nie w sotsowym.

>>[?]
>
>> Wygląda na to, że będzie miał duży bang for the buck. Zwłaszcza
>> jeśli ten bang będzie oznaczał czas spędzony w grze.
>
> Nie mam nic przeciwko. :)

A jakby gra chodziła o połowę wolniej, to miałbyś dwa razy wyższą
wartość. Hm, to jest pomysł na te strzelanki filmowe, co się kończą po
trzech godzinach...

--
Saiko Kila
Mirror, mirror on the wall, who is the handsomest paladin of all?



Re: SOTS 2 [było: Re: Halołin sejl]

2011-11-04 17:01:25 - Goomich

Saiko Kila naskrobał/a w
news:19c0wm0jzvopw.dlg@saikokila.pl:

> W naszym świecie, nie w sotsowym.

W sotsowym wlasnie.

> A jakby gra chodziła o połowę wolniej,

Własciwie, to już chodzi o połowę wolniej. :P
Dzisiaj patch, to może przyśpieszy.

> to miałbyś dwa razy wyższą wartość.

Po prostu stara się symulować juz bardziej dorosłe gwiezdne imperium,
które nie ma takiego ciśnienia na landgraba (ja tam zawsze mam :))
No i na niespodzieane zdarzenia trzeba kombinować trochę bardziej niż: no
to wybuduję następne 20 DN Blazerów.

W jedynce: AI rebelion - 20 Blazerów, VN Homeworld - 20 blazerów,
Pacyfikator - 20 blazerów, Planet killer - 20 siege drive'ów.

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl UIN: 6750153
To Win Without Fighting is Best - Sun Tzu
Screw that - Eve Community



Re: SOTS 2 [było: Re: Halołin sejl]

2011-11-04 16:07:44 - M.G.

On Fri, 4 Nov 2011 15:54:34 +0100, Saiko Kila wrote:

> Proces Goomich zwrócił błąd:
>
>>> Podobno. Ale jak to udowodnić, jak się nie da polecieć?
>>
>> Jak się nie da jak się da?
>
> W naszym świecie, nie w sotsowym.
>
>>>[?]
>>
>>> Wygląda na to, że będzie miał duży bang for the buck. Zwłaszcza
>>> jeśli ten bang będzie oznaczał czas spędzony w grze.
>>
>> Nie mam nic przeciwko. :)
>
> A jakby gra chodziła o połowę wolniej, to miałbyś dwa razy wyższą
> wartość. Hm, to jest pomysł na te strzelanki filmowe, co się kończą po
> trzech godzinach...

Najlepszym pomysłem jest je chyba zaorać. Zrobiłem sobie wreszcie podejście
do pierwszego Modern Warfare i nie mogę skończyć pierwszego poziomu bo nie
wychylam się w tym momencie co trzeba, więc np. drużyna mnie blokuje i
zostaję zastrzelony. Oraz - wyskakuje przeciwnik znikąd, bo obszedłem
kontener nie od tej strony, od której powinienem więc coś się popitoliło z
triggerami.


--
M.G.



Re: SOTS 2 [było: Re: Halołin sejl]

2011-11-04 18:05:28 - Saiko Kila

Proces M.G. zwrócił błąd:

>>>>[?]
>>>
>>>> Wygląda na to, że będzie miał duży bang for the buck. Zwłaszcza
>>>> jeśli ten bang będzie oznaczał czas spędzony w grze.
>>>
>>> Nie mam nic przeciwko. :)
>>
>> A jakby gra chodziła o połowę wolniej, to miałbyś dwa razy wyższą
>> wartość. Hm, to jest pomysł na te strzelanki filmowe, co się kończą po
>> trzech godzinach...
>
> Najlepszym pomysłem jest je chyba zaorać. Zrobiłem sobie wreszcie podejście
> do pierwszego Modern Warfare i nie mogę skończyć pierwszego poziomu bo nie
> wychylam się w tym momencie co trzeba, więc np. drużyna mnie blokuje i
> zostaję zastrzelony. Oraz - wyskakuje przeciwnik znikąd, bo obszedłem
> kontener nie od tej strony, od której powinienem więc coś się popitoliło z
> triggerami.

Zaorać i zamiast pługów użyć projektantów! To, że trzeba przechodzić
dokładnie wedle scenariusza też powoduje wydłużenie gry - no bo skąd
masz znać dokładny scenariusz przed obejrzeniem. Dla mnie przechodzenie
takich gier to nie granie w gry, ale oglądanie gier. Samo w sobie to nie
musi być wadą, jak ktoś lubi, ale bilet do kina tańszy :) Oczywiście,
zawsze podkreśla się że gra jest do multi przeznaczona. Pytanie po co
wtedy silić się na robienie kampanii singlowej, aktorów angażować
(writerzy robią akurat za darmo) itp.

--
Saiko Kila
The imam is the supreme authority for the faithful. If he tells them to
pay, they will do it without mumbling a word.



Re: SOTS 2 [było: Re: Halołin sejl]

2011-11-04 18:05:28 - Saiko Kila

Proces Goomich zwrócił błąd:

> W sotsowym wlasnie.

W sots1 wszystkie układy składają się z gwiazdy (którą widać przed
odkryciem, czyli doleceniem) i z planety. Jakoś nie kojarzę żeby były
gwiazdy bez planet, ale może mi coś umknęło, albo je zeżarło. Ale na
pewno nie ma dwóch planet na układ. Może w sots2 są.

> Własciwie, to już chodzi o połowę wolniej. :P
> Dzisiaj patch, to może przyśpieszy.

Najpierw musi być patch, który zwolni. Potem będzie taki, który
przyspieszy. BTW używasz wersji 64-bit?

> Po prostu stara się symulować juz bardziej dorosłe gwiezdne imperium,
> które nie ma takiego ciśnienia na landgraba (ja tam zawsze mam :))

Wiadomo, surowce z nieba nie spadną ;)

> No i na niespodzieane zdarzenia trzeba kombinować trochę bardziej niż: no
> to wybuduję następne 20 DN Blazerów.
>
> W jedynce: AI rebelion - 20 Blazerów, VN Homeworld - 20 blazerów,
> Pacyfikator - 20 blazerów, Planet killer - 20 siege drive'ów.

Hm. Tego to nie wiedziałem. Zakładałem, że spowodowane to jest czasem,
po 100 latach zaczyna się odliczanie, ileś tam procent na rok. Muszę
ograniczyć sobie flotę.

--
Saiko Kila
We'll just buy ourselves a politician to ensure that we get a monopoly
on postal services!



Re: SOTS 2 [było: Re: Halołin sejl]

2011-11-04 18:29:22 - Goomich

You have one message from: Saiko Kila

> W sots1 wszystkie układy składają się z gwiazdy (którą widać przed
> odkryciem, czyli doleceniem) i z planety. Jakoś nie kojarzę żeby
> były gwiazdy bez planet, ale może mi coś umknęło, albo je zeżarło.
> Ale na pewno nie ma dwóch planet na układ. Może w sots2 są.

www.facebook.com/photo.php?fbid=289322457754459&set=a.119735938046
446.14741.107269765959730&type=1&theater

> Najpierw musi być patch, który zwolni. Potem będzie taki, który
> przyspieszy. BTW używasz wersji 64-bit?

Raczej tak, od środy ma automatycznie odpalać.

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.



Re: SOTS 2 [było: Re: Halołin sejl]

2011-11-04 21:45:51 - Goomich

A w wyniku dzisiejszego patcha gra zgubiła -.

Robiłem potężne inwestycje i się cieszyłem że mi kasa rośnie. :)

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.



Re: SOTS 2 [było: Re: Halołin sejl]

2011-11-06 20:16:32 - Saiko Kila

Proces Goomich zwrócił błąd:
> A w wyniku dzisiejszego patcha gra zgubiła -.
>
> Robiłem potężne inwestycje i się cieszyłem że mi kasa rośnie. :)

Jeśli chcą nadążyć za nowymi modami, to powinni dać możliwość
restrukturyzacji długu. Sprzedasz go Zuultym (razem z połową planet) i
minus automatycznie zamieni się w plusa. Może powoli dążą w tym kierunku
;)

--
Saiko Kila
The priest heard the confession of a widow lately. He was so
enthusiastic about relieving her sins that now she's planning to give
birth!



Re: SOTS 2 [było: Re: Halołin sejl]

2011-11-07 11:52:51 - Goomich

Saiko Kila naskrobał/a w
news:19iki4o7y1nbi.dlg@saikokila.pl:

> Jeśli chcą nadążyć za nowymi modami, to powinni dać możliwość
> restrukturyzacji długu. Sprzedasz go Zuultym (razem z połową planet)
> i minus automatycznie zamieni się w plusa. Może powoli dążą w tym
> kierunku ;)

Podniosłem podatki z 5 na 10 (cośtamów) i dług zniknął w 2 tury.
Kilka tur później zniknęły też 3 planety. :D

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl UIN: 6750153
To Win Without Fighting is Best - Sun Tzu
Screw that - Eve Community



Re: SOTS 2 [było: Re: Halołin sejl]

2011-11-07 16:27:28 - Saiko Kila

Proces Goomich zwrócił błąd:

> Podniosłem podatki z 5 na 10 (cośtamów) i dług zniknął w 2 tury.
> Kilka tur później zniknęły też 3 planety. :D

Podatki da sie zmieniać? Cywilizację chcą zrobić... To ja będę lubił
podnosić podatki w SotS2. Dlatego, że każda rasa jest wredna, i fajnie
gnębić nawet swoich.

--
Saiko Kila
The imam is the supreme authority for the faithful. If he tells them to
pay, they will do it without mumbling a word.



Re: SOTS 2 [było: Re: Halołin sejl]

2011-11-07 17:03:08 - Goomich

Saiko Kila naskrobał/a w
news:t3n56642xu5q.dlg@saikokila.pl:

> Podatki da sie zmieniać? Cywilizację chcą zrobić... To ja będę lubił
> podnosić podatki w SotS2. Dlatego, że każda rasa jest wredna, i fajnie
> gnębić nawet swoich.

Wredni sa tylko Ludzie, Tarki, Morrigi, Żule i Lirroye.

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl UIN: 6750153
To Win Without Fighting is Best - Sun Tzu
Screw that - Eve Community



Re: SOTS 2 [było: Re: Halołin sejl]

2011-11-07 18:28:38 - Goomich

You have one message from: Saiko Kila

> Podatki da sie zmieniać?

img231.imageshack.us/img231/2632/managerp.png

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.



Re: SOTS 2 [było: Re: Halołin sejl]

2011-11-08 15:57:59 - Saiko Kila

Proces Goomich zwrócił błąd:

>> Podatki da sie zmieniać?
>
> img231.imageshack.us/img231/2632/managerp.png

Trochę rozszerzyli widzę. A które z tego (w Expenses) to jest na
utrzymanie kolonii? I w Summary pozycja Government wynosi o jeden więcej
niż suma Security+Stimulus. Kto kradnie kredyta? Ja bym obciął wydatki
na kontrwywiad, a szefa powiesił (jeśli jest to fizycznie możliwe w
przypadku jego rasy).

Swoją drogą, naprawdę uważasz że robale nie są wredne? Ja ich
najbardziej nie lubię, zawsze staram się wyeliminować ich na początku, a
na końcu i tak oni zostają.

--
Saiko Kila
The bot has been shut down. That's strange.



Re: SOTS 2 [było: Re: Halołin sejl]

2011-11-08 16:11:53 - Goomich

Saiko Kila naskrobał/a w
news:n3ayaee0np5d.dlg@saikokila.pl:

> Trochę rozszerzyli widzę. A które z tego (w Expenses) to jest na
> utrzymanie kolonii?

Prawdopodobnie t jest jak w Civ, kolonie same się utrzymują, a nadwyżka
idzie do budżetu.

Osobiście wolę wersję z MoO3.

> Swoją drogą, naprawdę uważasz że robale nie są wredne? Ja ich
> najbardziej nie lubię, zawsze staram się wyeliminować ich na
> początku, a na końcu i tak oni zostają.

Oczywiście, że nie jesteśmy wredne. :D

BTW za twoje miłe słowa oddziały specjalne sa już w drodze. ETA: 20 lat.

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl UIN: 6750153
To Win Without Fighting is Best - Sun Tzu
Screw that - Eve Community



Re: SOTS 2 [było: Re: Halołin sejl]

2011-11-08 19:05:27 - Saiko Kila

Proces Goomich zwrócił błąd:

>> Trochę rozszerzyli widzę. A które z tego (w Expenses) to jest na
>> utrzymanie kolonii?
>
> Prawdopodobnie t jest jak w Civ, kolonie same się utrzymują, a nadwyżka
> idzie do budżetu.
>
> Osobiście wolę wersję z MoO3.

Nie wiem czy mi się spodoba. Ja bym raczej z civ nie czerpał wzorców,
nie do takiej gry.

>> Swoją drogą, naprawdę uważasz że robale nie są wredne? Ja ich
>> najbardziej nie lubię, zawsze staram się wyeliminować ich na
>> początku, a na końcu i tak oni zostają.
>
> Oczywiście, że nie jesteśmy wredne. :D

Przynajmniej dział PR kazał tak mówić!

> BTW za twoje miłe słowa oddziały specjalne sa już w drodze. ETA: 20 lat.

Cieszę się, że bramy nie ma w pobliżu :) Robaczki zawsze umieszczają
bramę w celach pokojowych.

--
Saiko Kila
The wisdom of the Islamic world is there for all who wish to accept it.



Re: SOTS 2 [było: Re: Halołin sejl]

2011-11-09 12:30:16 - Goomich

Saiko Kila naskrobał/a w
news:1w6uwqglmu8d4$.dlg@saikokila.pl:

> Cieszę się, że bramy nie ma w pobliżu :) Robaczki zawsze umieszczają
> bramę w celach pokojowych.

Nowa mechanika sprawia, że tylko i wyłącznie w celach pokojowych. :)

Dopiero od stacji floty bym się zaczął bać.

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl UIN: 6750153
To Win Without Fighting is Best - Sun Tzu
Screw that - Eve Community



Re: SOTS 2 [było: Re: Halołin sejl]

2011-11-09 13:05:29 - M.G.

On Wed, 09 Nov 2011 12:30:16 +0100, Goomich wrote:

> Saiko Kila naskrobał/a w
> news:1w6uwqglmu8d4$.dlg@saikokila.pl:
>
>> Cieszę się, że bramy nie ma w pobliżu :) Robaczki zawsze umieszczają
>> bramę w celach pokojowych.
>
> Nowa mechanika sprawia, że tylko i wyłącznie w celach pokojowych. :)
>
> Dopiero od stacji floty bym się zaczął bać.

A warto AI War? :-)


--
M.G.



Re: SOTS 2 [było: Re: Halołin sejl]

2011-11-09 13:35:37 - Goomich

M.G. naskrobał/a w
news:160ccjmslh7p1.1oonf3ja9pm0u$.dlg@40tude.net:

> A warto AI War? :-)

Tak, to jest fajny RTSik.

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl UIN: 6750153
To Win Without Fighting is Best - Sun Tzu
Screw that - Eve Community



Re: SOTS 2 [było: Re: Halołin sejl]

2011-11-10 00:48:43 - Saiko Kila

Proces Goomich zwrócił błąd:

>> Cieszę się, że bramy nie ma w pobliżu :) Robaczki zawsze umieszczają
>> bramę w celach pokojowych.
>
> Nowa mechanika sprawia, że tylko i wyłącznie w celach pokojowych. :)
>
> Dopiero od stacji floty bym się zaczął bać.

To ciekawe. Chodzi o mizerną przepustowość czy coś innego? Bo w jedynce
od biedy można było sobie poradzić z jedną bramą, robalki nie mogły w
ciągu roku przesłać więcej niż system pozwalał. Tym niemniej trzeba było
w końcu zniszczyć.

--
Saiko Kila
The wisdom of the Islamic world is there for all who wish to accept it.



Re: SOTS 2 [było: Re: Halołin sejl]

2011-11-10 01:41:36 - Goomich

You have one message from: Saiko Kila

> To ciekawe. Chodzi o mizerną przepustowość czy coś innego?

Nowa mechanika i (mam nadzieję, że) bugi.

1. Statki używają bram tylko jak latają w sieci. Jak lecą gdzieś poza
nią, to lecą z miejsca gdzie akurat są, a nie do najbliższej bramy.
2. Żeby przestawić statki do nowego systemu, musi tam byc odpowieni
support. Odpowiedni support zapewniają Navalone stacje.

Budowa stacji wygląda tak: klikasz prawym na gwieździe i wybierasz z meny
build station. Czekasz 10 sekund na odpalenie się dynksa od tego. Tam
wybierasz flotę, która akurat jest w zasięgu i nie ma żadnej misji oraz
rodzaj stacji. Klikasz dalej i 10 sekund później wybieras zmiejsce gdzie
ma powstać. Wokół każdej planety są 4 sloty. Klikasz OK i po 10 sekundach
widzisz, że flotka tam poleci. Jak postawią, dostaniesz wiadomość o tym,
teraz możesz wejść w menagera stacji i po 10 sekundach dodać jej moduły.
Ileś tam tur później, gdy sprawdzasz coś w menagerze, widzisz, że się w
pełni umodułowiła, więc klikasz upgrade i po 10 sekundach wybierasz która
flota ma tam polecieć i ją rozbudować. Każda stacja ma 5 takich stopni,
mi się udało dojść do 3, dalej jest zablokowane, albo coś, a i niektóre
moduły na wyższych poziomach moga powodować CTD. :D

Wypas nie? No to teraz wyobraź sobie, że kruzy gejtowe nie dodają się do
ogólnej przepustowości. Trzeba zbudować... stację! \O/

Castery rzucające w pobliże innych systemów? Stacje 2 poziomu.

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.



Re: SOTS 2 [było: Re: Halołin sejl]

2011-11-10 16:52:39 - Saiko Kila

Proces Goomich zwrócił błąd:

> Nowa mechanika i (mam nadzieję, że) bugi.

Jak Bugs to bugs.

> 1. Statki używają bram tylko jak latają w sieci. Jak lecą gdzieś poza
> nią, to lecą z miejsca gdzie akurat są, a nie do najbliższej bramy.
> 2. Żeby przestawić statki do nowego systemu, musi tam byc odpowieni
> support. Odpowiedni support zapewniają Navalone stacje.
>
> Budowa stacji wygląda tak: klikasz prawym na gwieździe i wybierasz z meny
> build station. Czekasz 10 sekund na odpalenie się dynksa od tego. Tam
> wybierasz flotę, która akurat jest w zasięgu i nie ma żadnej misji oraz
> rodzaj stacji. Klikasz dalej i 10 sekund później wybieras zmiejsce gdzie
> ma powstać. Wokół każdej planety są 4 sloty. Klikasz OK i po 10 sekundach
> widzisz, że flotka tam poleci. Jak postawią, dostaniesz wiadomość o tym,
> teraz możesz wejść w menagera stacji i po 10 sekundach dodać jej moduły.
> Ileś tam tur później, gdy sprawdzasz coś w menagerze, widzisz, że się w
> pełni umodułowiła, więc klikasz upgrade i po 10 sekundach wybierasz która
> flota ma tam polecieć i ją rozbudować. Każda stacja ma 5 takich stopni,
> mi się udało dojść do 3, dalej jest zablokowane, albo coś, a i niektóre
> moduły na wyższych poziomach moga powodować CTD. :D

Może za każdym razem pojawia się taki niewidoczny prompt z pytaniem czy
aby na pewno chcesz to zrobić?, jak to w windows. 10 sekund to
time-out.

> Wypas nie? No to teraz wyobraź sobie, że kruzy gejtowe nie dodają się do
> ogólnej przepustowości. Trzeba zbudować... stację! \O/

Pewnie chcieli znerfować zbyt mocną rasę.

> Castery rzucające w pobliże innych systemów? Stacje 2 poziomu.

A to na pewno chcieli znerfować zbyt mocną rasę :)

--
Saiko Kila
The new mufti is a kind soul. He sentenced a rebel to death by hanging,
when he could have had him impaled.



Re: SOTS 2 [było: Re: Halołin sejl]

2011-11-14 13:39:18 - Goomich

Saiko Kila naskrobał/a w
news:33o5up9or221$.dlg@saikokila.pl:

>> Wypas nie? No to teraz wyobraź sobie, że kruzy gejtowe nie dodają
>> się do ogólnej przepustowości. Trzeba zbudować... stację! \O/
> Pewnie chcieli znerfować zbyt mocną rasę.

W ostatnim patchu podkręcili koszty utrzymania stacji u wszystkich ras
10x. :P

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl UIN: 6750153
To Win Without Fighting is Best - Sun Tzu
Screw that - Eve Community



Re: SOTS 2 [było: Re: Halołin sejl]

2011-11-14 15:50:55 - Saiko Kila

Proces Goomich zwrócił błąd:

>>> Wypas nie? No to teraz wyobraź sobie, że kruzy gejtowe nie dodają
>>> się do ogólnej przepustowości. Trzeba zbudować... stację! \O/
>> Pewnie chcieli znerfować zbyt mocną rasę.
>
> W ostatnim patchu podkręcili koszty utrzymania stacji u wszystkich ras
> 10x. :P

To znaczy, że powinni byli do testów zatrudnić przypadkowych graczy z
ulicy, a nie nerdów :)

--
Saiko Kila
The women like the log barricade. It is a handy place to put out clothes
for drying!



Re: SOTS 2 [było: Re: Halołin sejl]

2011-11-14 15:53:58 - Goomich

Saiko Kila naskrobał/a w
news:zerjo1w1q5yr.dlg@saikokila.pl:

> To znaczy, że powinni byli do testów zatrudnić przypadkowych graczy
> z ulicy, a nie nerdów :)

Ale to my im płacimy za testowanie. Znaczy ja już nie testuje. :P

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl UIN: 6750153
To Win Without Fighting is Best - Sun Tzu
Screw that - Eve Community



Re: SOTS 2 [było: Re: Halołin sejl]

2011-11-14 16:03:51 - Saiko Kila

Proces Goomich zwrócił błąd:

>> To znaczy, że powinni byli do testów zatrudnić przypadkowych graczy
>> z ulicy, a nie nerdów :)
>
> Ale to my im płacimy za testowanie. Znaczy ja już nie testuje. :P

Dlaczego, wydali wersję bez bugów? ;)

--
Saiko Kila
As of now your limbs are on sale and I'm going chopping!



Re: SOTS 2 [było: Re: Halołin sejl]

2011-11-14 16:34:41 - Goomich

Saiko Kila naskrobał/a w
news:1xf3h2pdgb9xi$.dlg@saikokila.pl:

> Dlaczego, wydali wersję bez bugów? ;)

Nie, najpierw zrobiłem się rozżąlony, że taka fajna gra, a nie moge się
cieszyć nią, potem obejrzałem Counter Monkey u Spoony'ego i po
Wyskakujących Czarodziejach
(spoonyexperiment.com/2011/11/01/counter-monkey-
leaping-wizards/) stwierdziłem, że jak dorosnę, to chcę byc czarodziejem
w D&D (nawet sobie Baldur's Gate na GOGu kupiłem), a potem Skyrima i nie
mam czasu nawet na siusiu. :D




--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl UIN: 6750153
To Win Without Fighting is Best - Sun Tzu
Screw that - Eve Community



Re: SOTS 2 [było: Re: Halołin sejl]

2011-11-14 17:54:12 - Saiko Kila

Proces Goomich zwrócił błąd:

> Nie, najpierw zrobiłem się rozżąlony, że taka fajna gra, a nie moge
> się cieszyć nią, potem obejrzałem Counter Monkey u Spoony'ego i po
> Wyskakujących Czarodziejach (spoonyexperiment.com/2011/11/01/counter-monkey-
> leaping-wizards/) stwierdziłem, że jak dorosnę, to chcę byc
> czarodziejem w D&D (nawet sobie Baldur's Gate na GOGu kupiłem),

Ci czarodzieje mieli więcej szczęścia niż rozumu (udzielonego przez
twórcę kampanii). Ja w DnD zawsze wolałem złodziei i kleryków, także w
Baldursie. Czy w Skyrimie czarodzieje są mocni?

> a potem Skyrima i nie mam czasu nawet na siusiu. :D

Przy Skyrimie to raczej nie dorośniesz ;) Może i lepiej, pieluszka nie
będzie zawstydzać.

--
Saiko Kila
I dream of a beautiful and gentle world, a world in which young girls
can skip through dark forests without fear of being attacked by Big Bad
Wolves.



Re: SOTS 2 [było: Re: Halołin sejl]

2011-11-14 18:10:43 - Goomich

You have one message from: Saiko Kila

> Ci czarodzieje mieli więcej szczęścia niż rozumu (udzielonego przez
> twórcę kampanii). Ja w DnD zawsze wolałem złodziei i kleryków, także
> w Baldursie. Czy w Skyrimie czarodzieje są mocni?

Tak.

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.



Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS