Two Worlds 2

vurt Data ostatniej zmiany: 2010-11-15 10:45:09

Two Worlds 2

2010-11-13 17:25:13 - vurt

Two Worlds 2

Sądziłem że będzie to średnia gierka a na razie jestem pozytywnie
zaskoczony,
oprócz paru szczegółów nie ma się do czego przyczepić.
Najkrócej - jest dużo do zrobienia w ciekawym świecie.

A wasze wrażenia ?


vurt




Re: Two Worlds 2

2010-11-13 22:32:46 - kQr

W dniu 2010-11-13 17:25, vurt pisze:
> Two Worlds 2
>
> Sądziłem że będzie to średnia gierka a na razie jestem pozytywnie
> zaskoczony,
> oprócz paru szczegółów nie ma się do czego przyczepić.
> Najkrócej - jest dużo do zrobienia w ciekawym świecie.
>
> A wasze wrażenia ?


Podobne...
Dopiero pogralem 2 godziny i wszystko mi sie podoba :D Najbardziej to ze
gra cudownie obsluguje pad XBOX360 :D
System czarów oparty na ksiazkach i kartach - miodzio
Grafika - bardzo dobra :D czasami az zaskaujaca... niektore cutscenki
generowane na silniku z glebia ostrosci wygladaja oblednie
System walki - ok... łuk z dead eye :D mozna ustrzelic kilku za jednym
razem :D

Jesli ktos chce porównania do Arcanii -- no to nie ma porownania :D



Re: Two Worlds 2

2010-11-14 11:49:48 - Jakub Mateja


Użytkownik vurt napisał w wiadomości
news:ibme50$m65$1@inews.gazeta.pl...
> Two Worlds 2
>
> Sądziłem że będzie to średnia gierka a na razie jestem pozytywnie
> zaskoczony,
> oprócz paru szczegółów nie ma się do czego przyczepić.
> Najkrócej - jest dużo do zrobienia w ciekawym świecie.
>
> A wasze wrażenia ?
>
>
> vurt

Pewnie jeszcze nikt nie gral wystarczajaco dlugo, by w pelni obiektywnie
odpowiedziec, ale jak to wyglada od strony technicznej - czy tworcy zadbali,
by na polki trafil produkt wzglednie wolny od bugow?
Na gre czekalem od dosc dawna, ale nie mam ochote na emocje, jakie
zafundowaly wielu graczom pierwsze wydania Gothic 3 lub pierwszego TW.

Jakub





Re: Two Worlds 2

2010-11-14 17:02:03 - Mrqs

W dniu 2010-11-14 11:49, Jakub Mateja pisze:

>
> Pewnie jeszcze nikt nie gral wystarczajaco dlugo, by w pelni obiektywnie
> odpowiedziec, ale jak to wyglada od strony technicznej - czy tworcy zadbali,
> by na polki trafil produkt wzglednie wolny od bugow?
> Na gre czekalem od dosc dawna, ale nie mam ochote na emocje, jakie
> zafundowaly wielu graczom pierwsze wydania Gothic 3 lub pierwszego TW.
>

Bugi, i to przykre, sa. Glowna bolaczka to zacinanie sie przeciwnikow.
Jesli tylko jest troche kamieni lub innych przeszkod, przeciwnicy
zacinaja sie i mozna ich wykonczyc bez zadnego wysilku.

Najbardziej drazni mnie nielogiczne i kompletnie bez sensu ustawianie
przeciwnikow do walki. Tzn. potrafia stac twarzami do np. skaly lub
sciany i kompletnie nie widza, ze trwa walka o jakies 5m od nich.
Oczywiscie w takim przypadku dosc latwo wykonczyc ich po kolei. To
niestety jest dosyc czeste - w obozie przeciwnicy np. siedza przy
ognisku, a ich kumple kilka metrow dalej naparzaja sie z bohaterem.

Dialogi sa hm... ok. Nie powalaja ale i nie sa jakies szczegolnie
dretwe. Questy sa przyjemne, choc w wiekszosci standardowe - przynies,
zabij, dowiedz sie. QUesty bierze sie w wiekszosci z tablic ogloszen
roznych frakcji i gildii. Dla mnie naturalne zrodlo poszczegolnych
questow pobocznych. Oczywiscie od NPCow tez sie otrzymuje rozne zadania.

Wkurza mnie beznadziejne menu postaci, inwentarz itd. Jak dla mnie
niezbyt czytelny, balaganiarski i ogolnie do d... Podreczna mapka tez
niezbyt czytelna, ale idzie sie przyzwyczaic. Nie ma filtrowania
ukonczonych zadan, w dzienniku robi sie tloczno i niezbyt czytelnie.

Poza tym gra (przynajmniej do tej pory - jestem w polowie 1 rozdzialu)
jest fajna. System czarow - super. Skombinowalem jakis czar w polowie z
efektu ognia a w polowie z efektu ziemi :-) Dziala przyjemnie. Najpierw
wali firballem i poprawia kamieniami :-) Przyzywanie istot jest super -
ilosc ich zalezy od wskaznika umiejenosci, na razie przyzywam 4 sztuki.
Ich zywot jest natomiast dosyc krotki, ale wystarczy aby odciagnac
wrogow od bicia tylko bohatera :)
Walki na miecze, topory itd. nie sa takie zle, o wiele lepsze niz w
ostatnim Gotiku, mozna sobie pouzywac roznych ciosow i blokad.

Poprawianie zbroi (mozna sobie barwic ubiory), broni itd. tez fajnie
zrobione, alchemia w normie.
Bardzo fajne sa podziemia, kopalnie itd. Chyba jedne z najlepiej
zrobionych w tego rodzaju grach.
Grafika na poziomie, chyba najlepiej zrobione morze jakie widzialem.

Nie ma idiotycznego levelowania potworkow: jak bylo ciezko z
gigantycznymi mrowkami, tak teraz jest latwo. Troche glupio zrobione np.
gepardy i hieny - zbyt slabe,latwo je pokonac. Podoba mi sie, ze nie
wszytkie zwierzaki atakuja bez sensu, wiekszosc odpuszcza. Tylko pawiany
sa upierdliwe i rzucaja kamieniami.
Jakie dalej beda zwierzaki i potwory nie mam pojecia, na razie spotykam
standardowe kosciotrupy, skorpiony, hieny i bandytow.

Aha, jeszcze jedno - jazda konna zupelnie mi nie podchodzi,jakos nie
umiem sie dostosowac.

Powiem jeszcze tyle, ze mimo bugow gra wciaga i mam nadzieje, ze ani
fabula ani grywalnosc i ogolny poziom nie spadnie w dalszej czesci gry.

Mrqs





Re: Two Worlds 2

2010-11-15 09:58:59 - Jader

W dniu 11/14/2010 05:02 PM, Mrqs pisze:
> przeciwnikow do walki. Tzn. potrafia stac twarzami do np. skaly lub
> sciany i kompletnie nie widza, ze trwa walka o jakies 5m od nich.

Wiesz, może widzą, ale czasem jak przypili, to się nie można oderwać aż
do całkowitego opróżnienia pęcherza ;)

Jader



Re: Two Worlds 2

2010-11-15 10:29:13 - Mrqs

W dniu 2010-11-15 09:58, Jader pisze:

>
> Wiesz, może widzą, ale czasem jak przypili, to się nie można oderwać aż
> do całkowitego opróżnienia pęcherza ;)
>

Ale to niezbyt elegancko tak lac komus w pokoju. :-)

BTW sa w grze takie obrazki - stoi facet w krzakach (w miescie) i
siusia. Do tej pory spotkalem jednego :-)
Slawojki tez sa, ale nie mozna wejsc.

Mrqs




Re: Two Worlds 2

2010-11-15 22:45:31 - Saiko Kila

Proces Mrqs zwrócił błąd:

>> Wiesz, może widzą, ale czasem jak przypili, to się nie można oderwać aż
>> do całkowitego opróżnienia pęcherza ;)
>>
>
> Ale to niezbyt elegancko tak lac komus w pokoju. :-)

Pijak nie patrzy gdzie leje.

> BTW sa w grze takie obrazki - stoi facet w krzakach (w miescie) i
> siusia. Do tej pory spotkalem jednego :-)

Ściągnęli z Gothica. Chociaż to nie jest zły wzór do naśladowania.

--
Saiko Kila
What happened to the squirrels?



Re: Two Worlds 2

2010-11-15 10:39:52 - kamil

Mrqs wrote in message
news:QqOdndZfsupgmn3RnZ2dnUVZ7qGdnZ2d@powerusenet.com...

> Bugi, i to przykre, sa. Glowna bolaczka to zacinanie sie przeciwnikow.
> Jesli tylko jest troche kamieni lub innych przeszkod, przeciwnicy zacinaja
> sie i mozna ich wykonczyc bez zadnego wysilku.
>
> Najbardziej drazni mnie nielogiczne i kompletnie bez sensu ustawianie
> przeciwnikow do walki. Tzn. potrafia stac twarzami do np. skaly lub
> sciany i kompletnie nie widza, ze trwa walka o jakies 5m od nich.
> Oczywiscie w takim przypadku dosc latwo wykonczyc ich po kolei. To
> niestety jest dosyc czeste - w obozie przeciwnicy np. siedza przy
> ognisku, a ich kumple kilka metrow dalej naparzaja sie z bohaterem.

Witamy w latach 90-tych! I to wyjatkowo kiepskich tytulach z tych lat, bo
juz nawalanki na NESa potrafily miec to lepiej rozwiazane. :)





Pozdrawiam
Kamil




Re: Two Worlds 2

2010-11-15 10:45:09 - Daniel Chlodzinski

On 13 Lis, 17:25, vurt wrote:
> Two Worlds 2
>
> Sądziłem że będzie to średnia gierka a na razie jestem pozytywnie
> zaskoczony,
> oprócz paru szczegółów nie ma się do czego przyczepić.
> Najkrócej - jest dużo do zrobienia w ciekawym świecie.
>
> A wasze wrażenia ?

Na razie tylko z poczytane z sieci, ale ta gra to jakis scam
board.zuxxez.com/showthread.php?t=35774.
Na gry-online jest jakis poradnik ale nie zaplace 6zl plus vat aby to
zweryfikowac, ogolnie to co opisano w recenzjach (szczegolnie tej
niemieckiej) nijak sie ma do tego co mozna kupic w Europie. Gra na max
40h, w recenzjach i materialach od wydawcy jest, ze 100h+.
Do tego w sieci jest dostepna oficjalna mapa, jest tam pare wysp, z
czego na najwiekszej nic nie ma, znaczy nic nie ma w grze, bo sama
mapa pokazuje ze powinno tam byc mnostwo lokacji.

Daniel



Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS