F1 2010 - czasy

Kenjiro Data ostatniej zmiany: 2011-01-07 22:05:56

F1 2010 - czasy

2011-01-07 19:41:59 - Kenjiro

Witam

Zauważyłem ostatnio coś takiego - kiedy w głównym menu padoku wybiorę
sobie próbę czasową, to potrafię wykręcić naprawdę niezły czas (np.
Lotusem 1:20,915 w Monaco), ale kiedy tym samym bolidem z tym samym
setupem kręcę kółka podczas treningu lub kwalifikacji, nie jestem w
stanie zejść poniżej 3-4 sekund do wspomnianego czasu. Nie mam pojęcia,
z czego to wynika. Już na drugim z kolei torze coś takiego zauważyłem.

A wy?



Re: F1 2010 - czasy

2011-01-07 20:29:30 - gacek

On 2011-01-07 19:41, Kenjiro wrote:
> Witam
>
> Zauważyłem ostatnio coś takiego - kiedy w głównym menu padoku wybiorę
> sobie próbę czasową, to potrafię wykręcić naprawdę niezły czas (np.
> Lotusem 1:20,915 w Monaco), ale kiedy tym samym bolidem z tym samym
> setupem kręcę kółka podczas treningu lub kwalifikacji, nie jestem w
> stanie zejść poniżej 3-4 sekund do wspomnianego czasu. Nie mam pojęcia,
> z czego to wynika. Już na drugim z kolei torze coś takiego zauważyłem.

Ciągle czeka aż zestawie kierownicę pod tv, ale strzelam - paliwo, opony?

gacek



Re: F1 2010 - czasy

2011-01-07 21:08:50 - Mroziu

On 2011-01-07 19:41, Kenjiro wrote:
> Witam
>
> Zauważyłem ostatnio coś takiego - kiedy w głównym menu padoku wybiorę
> sobie próbę czasową, to potrafię wykręcić naprawdę niezły czas (np.
> Lotusem 1:20,915 w Monaco), ale kiedy tym samym bolidem z tym samym
> setupem kręcę kółka podczas treningu lub kwalifikacji, nie jestem w
> stanie zejść poniżej 3-4 sekund do wspomnianego czasu. Nie mam pojęcia,
> z czego to wynika. Już na drugim z kolei torze coś takiego zauważyłem.
>
> A wy?

W time trial nie ma paliwa, ani zużycia opon oraz tor jest najlepiej
nagumowany. W normalnych praktykach w zależności od poziomu trudności
paliwo oraz opony brane są pod uwagę.

--
Pozdrawiam
Mroziu



Re: F1 2010 - czasy

2011-01-07 21:34:41 - Kenjiro

> W time trial nie ma paliwa, ani zużycia opon oraz tor jest najlepiej
> nagumowany. W normalnych praktykach w zależności od poziomu trudności
> paliwo oraz opony brane są pod uwagę.

Aaa, no chyba że tak. No cóż, starać się trzeba mocniej:)




Re: F1 2010 - czasy

2011-01-07 21:43:12 - Nathan

W dniu 2011-01-07 21:08, Mroziu pisze:


> W time trial nie ma paliwa, ani zużycia opon oraz tor jest najlepiej
> nagumowany. W normalnych praktykach w zależności od poziomu trudności
> paliwo oraz opony brane są pod uwagę.
>
A i bolid jest na maxa dopakowany ulepszeniami.

--
Pozdrawiam Nathan
Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew, na które nie
wchodzili Charles Lindbergh
bartoszbb@gmailcom;
picasaweb.google.com/Bartosz.BB



Re: F1 2010 - czasy

2011-01-07 22:05:56 - Mroziu

On 2011-01-07 21:43, Nathan wrote:
> W dniu 2011-01-07 21:08, Mroziu pisze:
>
>
>> W time trial nie ma paliwa, ani zużycia opon oraz tor jest najlepiej
>> nagumowany. W normalnych praktykach w zależności od poziomu trudności
>> paliwo oraz opony brane są pod uwagę.
>>
> A i bolid jest na maxa dopakowany ulepszeniami.

No tak zapomniałem o ulepszeniach ;)

--
Pozdrawiam
Mroziu



Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS