Shogun 2 hm...

Jader Data ostatniej zmiany: 2011-03-20 11:05:26

Shogun 2 hm...

2011-03-17 09:00:29 - Jader

Cóż, wczoraj odpaliłem tylko na chwilę (2 tutoriale) i uczucia mam,
delikatnie mówiąc, mieszane. Dalej nie wiem, czy to wynika z mojego
sprzętu (chociaż TW: Empire działa i wygląda perfekcyjnie na najwyższych
detalach), ale gra wygląda brzydko. Nie można włączyć AA, a w czasie
bitwy jednostki dobrze wyglądają tylko na zbliżeniach. Przy standardowym
oddaleniu żołnieże przypominają plastikowe ludziki z Army Man :/ Na
mapie strategicznej z kolei jakieś tęcze, boje się, że jednorożce
wyskoczą, WTF. Ale najgorsze... Co to za koszmarny pomysł z tymi
specjalnymi obiektami na polu bitwy? Zawsze ceniłem tą serię za to, że
pole bitwy wyglądało jak pole bitwy i przewagę taktyczną dawało
ukształtowanie terenu a nie jakieś popierdułki. A tu co? CO? Na czym, do
konia ma polegać, że po zajęciu jakiejś farmy cała moja armia porusza
się szybciej? magazyn amfy tam był? Ech... Po tym wszystkim właczyłem
kampanię, obejrzałem wszystkie okienka, a po ruszeniu armii gra się
zawiesiła. Nie ma co, PKP :(

Jader



Re: Shogun 2 hm...

2011-03-17 12:12:20 - Heraklit

Był sobie taki dzień: 17 marzec (czwartek), gdy o godzinie 9:00 *Jader*
naskrobał(a):

> Cóż, wczoraj odpaliłem tylko na chwilę (2 tutoriale) i uczucia mam,
> delikatnie mówiąc, mieszane. Dalej nie wiem, czy to wynika z mojego
> sprzętu (chociaż TW: Empire działa i wygląda perfekcyjnie na najwyższych
> detalach), ale gra wygląda brzydko.
a ja już chciałem winą za grafikę obciążyć sterowniki AMD/Radeon. Mam
dokładnie takie same odczucia: jakość grafiki porównując z TW:Napoleon
jest oględnie mówiąc inna. Jeszcze wstrzymam się z mocniejszym
słownictwem, bo kilka godzin to za mało na ostateczną ocenę.


>Nie można włączyć AA,
a nie jest to związane z włączonym HDR-em?



--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2011-03-17 12:06:18



Re: Shogun 2 hm...

2011-03-18 19:58:58 - bufi

Heraklit wrote:

> Był sobie taki dzień: 17 marzec (czwartek), gdy o godzinie 9:00 Jader
> naskrobał(a):
>
> > Cóż, wczoraj odpaliłem tylko na chwilę (2 tutoriale) i uczucia mam,
> > delikatnie mówiąc, mieszane. Dalej nie wiem, czy to wynika z mojego
> > sprzętu (chociaż TW: Empire działa i wygląda perfekcyjnie na
> > najwyższych detalach), ale gra wygląda brzydko.
> a ja już chciałem winą za grafikę obciążyć sterowniki AMD/Radeon. Mam
> dokładnie takie same odczucia: jakość grafiki porównując z TW:Napoleon
> jest oględnie mówiąc inna. Jeszcze wstrzymam się z mocniejszym
> słownictwem, bo kilka godzin to za mało na ostateczną ocenę.

Macie rację, gra wygląda brzydko nawet w 1920x1080. Nie mozna również
włączyć AA i nowszych szaderów, czyli DX11.
Ale coś, gdzieś tam czytałem że jest już w drodze łatka na grafikę.
Napoleon u mnie też dużo szybciej chodzi, a Empire miodnie.

Pozdrawiam





Re: Shogun 2 hm...

2011-03-17 12:48:26 - Saiko Kila

Proces Jader zwrócił błąd:
> Cóż, wczoraj odpaliłem tylko na chwilę (2 tutoriale) i uczucia mam,
> delikatnie mówiąc, mieszane. Dalej nie wiem, czy to wynika z mojego
> sprzętu (chociaż TW: Empire działa i wygląda perfekcyjnie na najwyższych
> detalach), ale gra wygląda brzydko.

Hm, a demo próbowałeś? Też takie jest? Ja nie próbowałem, bo
zrezygnowałem po samych recenzjach. Ale mam Empire i Napoliona - i
zaciekawiło mnie, że nowsza gra może wyglądać brzydziej. Bo te gry
wyglądały całkiem ładnie (przynajmniej jedna zaleta).

--
Saiko Kila
Seems she was raiding this tomb...



Re: Shogun 2 hm...

2011-03-17 12:56:44 - Jader

W dniu 03/17/2011 12:48 PM, Saiko Kila pisze:
>
> Hm, a demo próbowałeś? Też takie jest? Ja nie próbowałem, bo

Tak. Najwyraźniej twórców bardzo zainspirował casus Minecrafta i chętnie
wypuszczają wersje beta swoich produktów. W finalnej wersji Shoguna 2
nie jest dostępna opcja włączenia AA (niby można włączyć z poziomu
karty, ale comon) i jest zaimplementowana tylko obsługa Dx 9. Ponoć w
ciągu miesiąca ma wyjść patch (dobrze, że nie DLC), który to odblokuje.
Nie zmieni to chyba jednak braku tekstur przy oddalaniu, bo coś mi to
wygląda na feature a nie bug - taki pomysł, na łatwiejsze rozróżnienie
swoich jednostek (jakby gigantyczna flaga to było mało). No i obawiam
się, ze żaden patch nie zlikwiduje tych nieszczęsnych budynków
specjalnych. Rozumiem, że im to było do dynamizacji multi potrzebne, ale
po kiego grzyba jest w single :/ Żeby się chociaż dało wyłączyć jak
niezależne miasta w civ 5.

Jader





Re: Shogun 2 hm...

2011-03-17 15:21:25 - Saiko Kila

Proces Jader zwrócił błąd:

> Tak. Najwyraźniej twórców bardzo zainspirował casus Minecrafta i chętnie
> wypuszczają wersje beta swoich produktów.

To niestety zaczyna wyglądać na normę przemysłową :(

> W finalnej wersji Shoguna 2
> nie jest dostępna opcja włączenia AA (niby można włączyć z poziomu
> karty, ale comon) i jest zaimplementowana tylko obsługa Dx 9. Ponoć w
> ciągu miesiąca ma wyjść patch (dobrze, że nie DLC), który to odblokuje.
> Nie zmieni to chyba jednak braku tekstur przy oddalaniu, bo coś mi to
> wygląda na feature a nie bug - taki pomysł, na łatwiejsze rozróżnienie
> swoich jednostek (jakby gigantyczna flaga to było mało). No i obawiam
> się, ze żaden patch nie zlikwiduje tych nieszczęsnych budynków
> specjalnych. Rozumiem, że im to było do dynamizacji multi potrzebne, ale
> po kiego grzyba jest w single :/ Żeby się chociaż dało wyłączyć jak
> niezależne miasta w civ 5.

Częste są te budynki? Bo jak spytałem na forum, to ludzie się nie
natknęli - były inne podobne, do boosta morale, a to jakoś można
uzasadnić (gdybym był Japończykiem to po natknięciu się na burdel polowy
albo gorzelnię też bym szybko za?biegał). Co do grafiki to wygląda że
masz rację i Szogun jest brzydszy niż Napoleon. Ale chyba nie znaczy to
że zupełnie brzydki. Zresztą ewidentnie ludziom to albo nie przeszkadza,
wystarcza im wtedy lepsza grywalność, albo są źli, ale żyją nadzieją że
za te obiecane linuksowe 3 tygodnie będzie DX10/DX11 i AA i będzie
dobrze.

--
Saiko Kila
Why be satisfied with the pleasures of one when you can have those of
the both of them?



Re: Shogun 2 hm...

2011-03-17 15:44:30 - Kamil

On 17/03/2011 14:21, Saiko Kila wrote:
> Proces Jader zwrócił błąd:
>
>> Tak. Najwyraźniej twórców bardzo zainspirował casus Minecrafta i chętnie
>> wypuszczają wersje beta swoich produktów.
>
> To niestety zaczyna wyglądać na normę przemysłową :(
>
>> W finalnej wersji Shoguna 2
>> nie jest dostępna opcja włączenia AA (niby można włączyć z poziomu
>> karty, ale comon) i jest zaimplementowana tylko obsługa Dx 9. Ponoć w
>> ciągu miesiąca ma wyjść patch (dobrze, że nie DLC), który to odblokuje.
>> Nie zmieni to chyba jednak braku tekstur przy oddalaniu, bo coś mi to
>> wygląda na feature a nie bug - taki pomysł, na łatwiejsze rozróżnienie
>> swoich jednostek (jakby gigantyczna flaga to było mało). No i obawiam
>> się, ze żaden patch nie zlikwiduje tych nieszczęsnych budynków
>> specjalnych. Rozumiem, że im to było do dynamizacji multi potrzebne, ale
>> po kiego grzyba jest w single :/ Żeby się chociaż dało wyłączyć jak
>> niezależne miasta w civ 5.
>
> Częste są te budynki? Bo jak spytałem na forum, to ludzie się nie
> natknęli - były inne podobne, do boosta morale, a to jakoś można
> uzasadnić (gdybym był Japończykiem to po natknięciu się na burdel polowy
> albo gorzelnię też bym szybko za?biegał). Co do grafiki to wygląda że

Daleko byś nie pobiegał, większość azjatów cierpi niestety z powodu
braku genu odpowiedzialnego za trawienie alkoholu w wątrobie. :)



--
Pozdrawiam
Kamil



Re: Shogun 2 hm...

2011-03-17 16:22:36 - flower

Użytkownik Kamil napisał w wiadomości
news:ilt6oe$9q$1@inews.gazeta.pl...
> On 17/03/2011 14:21, Saiko Kila wrote:
> > Proces Jader zwrócił błąd:
> >
> >> Tak. Najwyraźniej twórców bardzo zainspirował casus Minecrafta i
chętnie
> >> wypuszczają wersje beta swoich produktów.
> >
> > To niestety zaczyna wyglądać na normę przemysłową :(
> >
> >> W finalnej wersji Shoguna 2
> >> nie jest dostępna opcja włączenia AA (niby można włączyć z poziomu
> >> karty, ale comon) i jest zaimplementowana tylko obsługa Dx 9. Ponoć w
> >> ciągu miesiąca ma wyjść patch (dobrze, że nie DLC), który to odblokuje.
> >> Nie zmieni to chyba jednak braku tekstur przy oddalaniu, bo coś mi to
> >> wygląda na feature a nie bug - taki pomysł, na łatwiejsze rozróżnienie
> >> swoich jednostek (jakby gigantyczna flaga to było mało). No i obawiam
> >> się, ze żaden patch nie zlikwiduje tych nieszczęsnych budynków
> >> specjalnych. Rozumiem, że im to było do dynamizacji multi potrzebne,
ale
> >> po kiego grzyba jest w single :/ Żeby się chociaż dało wyłączyć jak
> >> niezależne miasta w civ 5.
> >
> > Częste są te budynki? Bo jak spytałem na forum, to ludzie się nie
> > natknęli - były inne podobne, do boosta morale, a to jakoś można
> > uzasadnić (gdybym był Japończykiem to po natknięciu się na burdel polowy
> > albo gorzelnię też bym szybko za?biegał). Co do grafiki to wygląda że
>
> Daleko byś nie pobiegał, większość azjatów cierpi niestety z powodu
> braku genu odpowiedzialnego za trawienie alkoholu w wątrobie. :)

Że co..?

--
Żałuj za dowcipy, synu!
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII




Re: Shogun 2 hm...

2011-03-17 16:45:26 - Kamil

On 17/03/2011 15:22, flower wrote:
> Użytkownik Kamil napisał w wiadomości
> news:ilt6oe$9q$1@inews.gazeta.pl...
>> On 17/03/2011 14:21, Saiko Kila wrote:
>>> Proces Jader zwrócił błąd:
>>>
>>>> Tak. Najwyraźniej twórców bardzo zainspirował casus Minecrafta i
> chętnie
>>>> wypuszczają wersje beta swoich produktów.
>>>
>>> To niestety zaczyna wyglądać na normę przemysłową :(
>>>
>>>> W finalnej wersji Shoguna 2
>>>> nie jest dostępna opcja włączenia AA (niby można włączyć z poziomu
>>>> karty, ale comon) i jest zaimplementowana tylko obsługa Dx 9. Ponoć w
>>>> ciągu miesiąca ma wyjść patch (dobrze, że nie DLC), który to odblokuje.
>>>> Nie zmieni to chyba jednak braku tekstur przy oddalaniu, bo coś mi to
>>>> wygląda na feature a nie bug - taki pomysł, na łatwiejsze rozróżnienie
>>>> swoich jednostek (jakby gigantyczna flaga to było mało). No i obawiam
>>>> się, ze żaden patch nie zlikwiduje tych nieszczęsnych budynków
>>>> specjalnych. Rozumiem, że im to było do dynamizacji multi potrzebne,
> ale
>>>> po kiego grzyba jest w single :/ Żeby się chociaż dało wyłączyć jak
>>>> niezależne miasta w civ 5.
>>>
>>> Częste są te budynki? Bo jak spytałem na forum, to ludzie się nie
>>> natknęli - były inne podobne, do boosta morale, a to jakoś można
>>> uzasadnić (gdybym był Japończykiem to po natknięciu się na burdel polowy
>>> albo gorzelnię też bym szybko za?biegał). Co do grafiki to wygląda że
>>
>> Daleko byś nie pobiegał, większość azjatów cierpi niestety z powodu
>> braku genu odpowiedzialnego za trawienie alkoholu w wątrobie. :)
>
> Że co..?


news.bbc.co.uk/1/hi/health/801873.stm



--
Pozdrawiam
Kamil



Re: Shogun 2 hm...

2011-03-17 16:13:47 - Jader

W dniu 03/17/2011 03:21 PM, Saiko Kila pisze:
>
> Częste są te budynki? Bo jak spytałem na forum, to ludzie się nie
> natknęli - były inne podobne, do boosta morale, a to jakoś można

Trudno powiedzieć wobec wywalenia mi się kampanii. W misji tutorialowej
były 3: morale, szybkobiegi i magazyn strzał. Chwilowo zaczynam się
przekonywać, żeby zaczekać z grą do tego patcha i nie psuć sobie nerwów.
Tym bardziej, że się właśnie na Shivering Isles wybierałem, kiedy
podstępnie mi tego Shoguna wydali.

Jader




Re: Shogun 2 hm...

2011-03-17 20:38:12 - bufi

Jader wrote:

> ruszeniu armii gra się zawiesiła. Nie ma co, PKP :(

Ja zawsze po wydaniu jakiegokolwiek Totala czekam ze dwa
miechy na trzy łatki i dopiero zaczynam kampanię.
Powinieneś sie przyzwyczaić do zgrzytów po wydaniu
każdej części.


> Jader

Pozdrawiam





Re: Shogun 2 hm...

2011-03-18 08:51:52 - Jader

W dniu 03/17/2011 08:38 PM, bufi pisze:
>
> Powinieneś sie przyzwyczaić do zgrzytów po wydaniu
> każdej części.

E tam, do tej pory jakoś nie było nic coby mi bardzo przeszkadzało, a
rzucam się na wszystko od pierwszego Shoguna :(

Jader



Re: Shogun 2 hm...

2011-03-18 01:51:25 - piorun

Dnia 2011-03-17 09:00:29 w wiadomości
użytkownik *Jader* napisał:
> Cóż, wczoraj odpaliłem tylko na chwilę (2 tutoriale) i uczucia mam,
> delikatnie mówiąc, mieszane. Dalej nie wiem, czy to wynika z mojego
> sprzętu (chociaż TW: Empire działa i wygląda perfekcyjnie na najwyższych
> detalach), ale gra wygląda brzydko. Nie można włączyć AA, a w czasie
> bitwy jednostki dobrze wyglądają tylko na zbliżeniach. Przy standardowym
> oddaleniu żołnieże przypominają plastikowe ludziki z Army Man :/ Na
> mapie strategicznej z kolei jakieś tęcze, boje się, że jednorożce
> wyskoczą, WTF. Ale najgorsze... Co to za koszmarny pomysł z tymi
> specjalnymi obiektami na polu bitwy? Zawsze ceniłem tą serię za to, że
> pole bitwy wyglądało jak pole bitwy i przewagę taktyczną dawało
> ukształtowanie terenu a nie jakieś popierdułki. A tu co? CO? Na czym, do
> konia ma polegać, że po zajęciu jakiejś farmy cała moja armia porusza
> się szybciej? magazyn amfy tam był? Ech... Po tym wszystkim właczyłem
> kampanię, obejrzałem wszystkie okienka, a po ruszeniu armii gra się
> zawiesiła. Nie ma co, PKP :(
>
> Jader

No nie mów, że Shoguna skopali... :/
--
Jakub 'piorun' Hamczyk
gg:1079513
icq:222103719
www.gangrel.3d.pl



Re: Shogun 2 hm...

2011-03-18 11:12:16 - Goomich

You have one message from: Jader

> AA, a w czasie bitwy jednostki dobrze wyglądają tylko na
> zbliżeniach.

Robisz zbiżenia? Ja jak raz zrobiłem, to straciłem lewe skrzydło.

> Przy standardowym oddaleniu żołnieże przypominają
> plastikowe ludziki z Army Man :/

Bo w przeciwieństwie do ołowianych żołnierzyków z Europy, ci nnie nosili
zbyt duzo metalu jako ochrony.

> Na mapie strategicznej z kolei
> jakieś tęcze, boje się, że jednorożce wyskoczą, WTF.

Japonia.

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.



Re: Shogun 2 hm...

2011-03-18 11:36:15 - Jader

W dniu 03/18/2011 11:12 AM, Goomich pisze:
>
> Robisz zbiżenia? Ja jak raz zrobiłem, to straciłem lewe skrzydło.

No zrobiłem, żeby zobaczyć czy coś nie jest spieprzone :P

>> Przy standardowym oddaleniu żołnieże przypominają
>> plastikowe ludziki z Army Man :/
>
> Bo w przeciwieństwie do ołowianych żołnierzyków z Europy, ci nnie nosili
> zbyt duzo metalu jako ochrony.

I dzięki temu mogli być bardziej kolorowi. infobot.pl/r/1WON
I z bliska są. Chyba, ze stosowali jakiś specjalny kamuflaż w obronie
przed jednostkami latającymi.

Jader



Re: Shogun 2 hm...

2011-03-18 12:29:51 - Goomich

Jader naskrobał/a w
news:ilvciq$gbe$1@inews.gazeta.pl:

> No zrobiłem, żeby zobaczyć czy coś nie jest spieprzone :P

I też ci spieprzyli pół armii? :)

> I dzięki temu mogli być bardziej kolorowi.

Chyba od krzyżaków. :P

> I z bliska są. Chyba, ze stosowali jakiś specjalny kamuflaż w
> obronie przed jednostkami latającymi.

A z daleka jak to z daleka, giną szczegóły.

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl UIN: 6750153
To Win Without Fighting is Best - Sun Tzu
Screw that - Eve Community



Re: Shogun 2 hm...

2011-03-18 12:56:26 - Jader

W dniu 03/18/2011 12:29 PM, Goomich pisze:
>
> I też ci spieprzyli pół armii? :)

Trudno powiedzieć, zamieszanie było. Chociaż zamek zdobyłem tylko dzięki
samobójczej szarzy dowódcy :)

> A z daleka jak to z daleka, giną szczegóły.

Do tego stopnia to chyba kretom ;) Jakoś w poprzednich częściach aż tak
nie ginęły, a na pewno nie zamieniały się w szary plastik.

Jader





Re: Shogun 2 hm...

2011-03-18 13:27:33 - Goomich

Jader naskrobał/a w
news:ilvh95$3rr$1@inews.gazeta.pl:

> Do tego stopnia to chyba kretom ;) Jakoś w poprzednich częściach aż
> tak nie ginęły, a na pewno nie zamieniały się w szary plastik.

To znaczy jakiego stopnia? Bo u mnie na standardowym oddaleniu wygląda jak walka 'mrówków'.

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl UIN: 6750153
To Win Without Fighting is Best - Sun Tzu
Screw that - Eve Community



Re: Shogun 2 hm...

2011-03-18 14:02:22 - Jader

W dniu 03/18/2011 01:27 PM, Goomich pisze:
>
> To znaczy jakiego stopnia? Bo u mnie na standardowym oddaleniu wygląda jak walka 'mrówków'.

Ale są wielokolorowe? Bo u mnie wyglądają jak jednokolorowe, plastikowe
mrówki. Mniej więcej tak: infobot.pl/r/1WOV

Jader



Re: Shogun 2 hm...

2011-03-18 14:08:49 - Goomich

Jader naskrobał/a w
news:ilvl4p$hf8$1@inews.gazeta.pl:

> Ale są wielokolorowe? Bo u mnie wyglądają jak jednokolorowe,
> plastikowe mrówki. Mniej więcej tak: infobot.pl/r/1WOV

Na twoim miejscu zainstalowałbym nowsze sterowniki do karty graficznej.
Najlepiej napisane w tym wieku. :)

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl UIN: 6750153
To Win Without Fighting is Best - Sun Tzu
Screw that - Eve Community



Re: Shogun 2 hm...

2011-03-18 16:28:51 - flower

Użytkownik Jader napisał w wiadomości
news:ilvh95$3rr$1@inews.gazeta.pl...
> W dniu 03/18/2011 12:29 PM, Goomich pisze:
> >
> > I też ci spieprzyli pół armii? :)
>
> Trudno powiedzieć, zamieszanie było. Chociaż zamek zdobyłem tylko dzięki
> samobójczej szarzy dowódcy :)
>
> > A z daleka jak to z daleka, giną szczegóły.
>
> Do tego stopnia to chyba kretom ;) Jakoś w poprzednich częściach aż tak
> nie ginęły, a na pewno nie zamieniały się w szary plastik.

Syndrom SDC. Gram w MTW2 na cienkiej karcie i zamieniają się.

--
Żałuj za dowcipy, synu!
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII




Re: Shogun 2 hm...

2011-03-19 09:30:51 - Michał Gancarski

On Thu, 17 Mar 2011 09:00:29 +0100, Jader wrote:

> Cóż, wczoraj odpaliłem tylko na chwilę (2 tutoriale) i uczucia mam,
> delikatnie mówiąc, mieszane. Dalej nie wiem, czy to wynika z mojego
> sprzętu (chociaż TW: Empire działa i wygląda perfekcyjnie na najwyższych
> detalach), ale gra wygląda brzydko. Nie można włączyć AA, a w czasie
> bitwy jednostki dobrze wyglądają tylko na zbliżeniach. Przy standardowym
> oddaleniu żołnieże przypominają plastikowe ludziki z Army Man :/ Na
> mapie strategicznej z kolei jakieś tęcze, boje się, że jednorożce
> wyskoczą, WTF. Ale najgorsze... Co to za koszmarny pomysł z tymi
> specjalnymi obiektami na polu bitwy? Zawsze ceniłem tą serię za to, że
> pole bitwy wyglądało jak pole bitwy i przewagę taktyczną dawało
> ukształtowanie terenu a nie jakieś popierdułki. A tu co? CO? Na czym, do
> konia ma polegać, że po zajęciu jakiejś farmy cała moja armia porusza
> się szybciej? magazyn amfy tam był? Ech... Po tym wszystkim właczyłem
> kampanię, obejrzałem wszystkie okienka, a po ruszeniu armii gra się
> zawiesiła. Nie ma co, PKP :(
>
> Jader

W nocwym CDA zachwalają. Recenzja zaczyna się na stronie następującej po
reklamie gry ;-)

--
Michał Gancarski



Re: Shogun 2 hm...

2011-03-19 09:44:19 - Rais

W dniu 2011-03-19 09:30, Michał Gancarski pisze:
> On Thu, 17 Mar 2011 09:00:29 +0100, Jader wrote:
>
>> Cóż, wczoraj odpaliłem tylko na chwilę (2 tutoriale) i uczucia mam,
>> delikatnie mówiąc, mieszane. Dalej nie wiem, czy to wynika z mojego
>> sprzętu (chociaż TW: Empire działa i wygląda perfekcyjnie na najwyższych
>> detalach), ale gra wygląda brzydko. Nie można włączyć AA, a w czasie
>> bitwy jednostki dobrze wyglądają tylko na zbliżeniach. Przy standardowym
>> oddaleniu żołnieże przypominają plastikowe ludziki z Army Man :/ Na
>> mapie strategicznej z kolei jakieś tęcze, boje się, że jednorożce
>> wyskoczą, WTF. Ale najgorsze... Co to za koszmarny pomysł z tymi
>> specjalnymi obiektami na polu bitwy? Zawsze ceniłem tą serię za to, że
>> pole bitwy wyglądało jak pole bitwy i przewagę taktyczną dawało
>> ukształtowanie terenu a nie jakieś popierdułki. A tu co? CO? Na czym, do
>> konia ma polegać, że po zajęciu jakiejś farmy cała moja armia porusza
>> się szybciej? magazyn amfy tam był? Ech... Po tym wszystkim właczyłem
>> kampanię, obejrzałem wszystkie okienka, a po ruszeniu armii gra się
>> zawiesiła. Nie ma co, PKP :(
>>
>> Jader
>
> W nocwym CDA zachwalają. Recenzja zaczyna się na stronie następującej po
> reklamie gry ;-)
>

No nie wiem... Czyżbyś coś sugerował?!

;)
--
pzdr



Re: Shogun 2 hm...

2011-03-20 11:05:26 - Michał Gancarski

On Sat, 19 Mar 2011 09:44:19 +0100, Rais wrote:

[...]

>> W nocwym CDA zachwalają. Recenzja zaczyna się na stronie następującej po
>> reklamie gry ;-)
>>
>
> No nie wiem... Czyżbyś coś sugerował?!

Fakty tylko stwierdzam :-)


--
Michał Gancarski



Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS