Dungeon Siege III - czas przejscia

Jakub Mateja Data ostatniej zmiany: 2011-06-23 09:18:06

Dungeon Siege III - czas przejscia

2011-06-20 14:45:42 - Jakub Mateja


Znajomy w weekend kupil. Dzisiaj zapytalem go o pierwsze wrazenia. A
tymczasem, zamiast pierwszych wrazen otrzymalem komplet wrazen. Do gry
bowiem zasiadl w sobote popoludniu, pogral do wieczora ... i ukonczyl w
niedziele przed poludniem. Calosc ocenil na 9h.

To tak gdyby ktos sie jeszcze zastanawial, czy warto wydawal 100zl na DSIII
.... :(

Jakub M.





Re: Dungeon Siege III - czas przejscia

2011-06-20 14:59:44 - venioo

W dniu 2011-06-20 14:45, Jakub Mateja pisze:
> Znajomy w weekend kupil. Dzisiaj zapytalem go o pierwsze wrazenia. A
> tymczasem, zamiast pierwszych wrazen otrzymalem komplet wrazen. Do gry
> bowiem zasiadl w sobote popoludniu, pogral do wieczora ... i ukonczyl w
> niedziele przed poludniem. Calosc ocenil na 9h.
>
> To tak gdyby ktos sie jeszcze zastanawial, czy warto wydawal 100zl na DSIII
> ... :(
>
> Jakub M.
>
>

Ktos tu niedawno stwierdzil, ze 10pln/h rozrywki to calkiem dobra cena ;)

--
venioo



Re: Dungeon Siege III - czas przejscia

2011-06-20 15:04:29 - Goomich

venioo naskrobał/a w
news:itng7v$vbf$1@news.onet.pl:

> Ktos tu niedawno stwierdzil, ze 10pln/h rozrywki to calkiem dobra
> cena ;)

Za DS płacisz 11,11/h

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl UIN: 6750153
To Win Without Fighting is Best - Sun Tzu
Screw that - Eve Community



Re: Dungeon Siege III - czas przejscia

2011-06-20 22:15:39 - venioo

W dniu 2011-06-20 15:04, Goomich pisze:
> venioo naskrobał/a w
> news:itng7v$vbf$1@news.onet.pl:
>
>> Ktos tu niedawno stwierdzil, ze 10pln/h rozrywki to calkiem dobra
>> cena ;)
>
> Za DS płacisz 11,11/h
>

Zaokrągla się dół do 10 ;)

--
venioo
GG:198909
allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=2086



Re: Dungeon Siege III - czas przejscia

2011-06-20 15:14:35 - Wojciech Bancer

On 2011-06-20, Jakub Mateja wrote:
>
> Znajomy w weekend kupil. Dzisiaj zapytalem go o pierwsze wrazenia. A
> tymczasem, zamiast pierwszych wrazen otrzymalem komplet wrazen. Do gry
> bowiem zasiadl w sobote popoludniu, pogral do wieczora ... i ukonczyl w
> niedziele przed poludniem. Calosc ocenil na 9h.
>
> To tak gdyby ktos sie jeszcze zastanawial, czy warto wydawal 100zl na DSIII
> ... :(

steamcommunity.com/id/proteq/stats/DungeonSiege3
Mam 9 godzin na liczniku, a jeszcze nawet 1 archievementa nie zdobyłem i rezyduję
obecnie w okolicy bagien, czyli na pewno nie przy końcu gry.

Więc znajomemu się chyba strasznie spieszyło, grał na poziomie casual, olewał
poboczne zadania i szedł na tempo :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl



Re: Dungeon Siege III - czas przejscia

2011-06-20 15:42:57 - diuka

Am Mon, 20 Jun 2011 14:45:42 +0200 schrieb Jakub Mateja:

> Znajomy w weekend kupil. Dzisiaj zapytalem go o pierwsze wrazenia. A
> tymczasem, zamiast pierwszych wrazen otrzymalem komplet wrazen. Do gry
> bowiem zasiadl w sobote popoludniu, pogral do wieczora ... i ukonczyl w
> niedziele przed poludniem. Calosc ocenil na 9h.

E, coś bardzo mało. Czytałam wrażenia gości, którzy już przeszli
całą/większość i oceniają z zadaniami pobocznymi na 16-20h, zależy też
jak kto gra, czy nie przeklikuje szybko dialogów itp.

Mimo to, gra jest na tyle konsolowata, że odpuszczam. Trochę mi szkoda,
myślałam, że do Diablo3 w nią pogram.

--
pozdrawiam
diuka



Re: Dungeon Siege III - czas przejscia

2011-06-20 16:35:18 - Viking

On Mon, 20 Jun 2011 15:42:57 +0200, diuka wrote:

> Mimo to, gra jest na tyle konsolowata, że odpuszczam. Trochę mi szkoda,
> myślałam, że do Diablo3 w nią pogram.

cos mi mowi ze do diablo 3 to jeszcze sie zdazymy zalapac na wieska 3, ds 4
i gothic 9:(

--
Pozdrawiam
V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 10684393



Re: Dungeon Siege III - czas przejscia

2011-06-20 16:37:22 - M.G.

On Mon, 20 Jun 2011 15:42:57 +0200, diuka wrote:

> Am Mon, 20 Jun 2011 14:45:42 +0200 schrieb Jakub Mateja:
>
>> Znajomy w weekend kupil. Dzisiaj zapytalem go o pierwsze wrazenia. A
>> tymczasem, zamiast pierwszych wrazen otrzymalem komplet wrazen. Do gry
>> bowiem zasiadl w sobote popoludniu, pogral do wieczora ... i ukonczyl w
>> niedziele przed poludniem. Calosc ocenil na 9h.
>
> E, coś bardzo mało. Czytałam wrażenia gości, którzy już przeszli
> całą/większość i oceniają z zadaniami pobocznymi na 16-20h, zależy też
> jak kto gra, czy nie przeklikuje szybko dialogów itp.
>
> Mimo to, gra jest na tyle konsolowata, że odpuszczam. Trochę mi szkoda,
> myślałam, że do Diablo3 w nią pogram.

No ale Diablo też będzie konsolowate. W ukryciu robią wersję na PS3,
przynajmniej tak wynikałoby z niektórych ogłoszeń o pracę w Blizzardzie.


--
M.G.



Re: Dungeon Siege III - czas przejscia

2011-06-20 17:01:25 - diuka

Am Mon, 20 Jun 2011 16:37:22 +0200 schrieb M.G.:

>> Mimo to, gra jest na tyle konsolowata, że odpuszczam. Trochę mi szkoda,
>> myślałam, że do Diablo3 w nią pogram.
>
> No ale Diablo też będzie konsolowate. W ukryciu robią wersję na PS3,
> przynajmniej tak wynikałoby z niektórych ogłoszeń o pracę w Blizzardzie.

Nie wiadomo jeszcze w jakim stopniu będzie konsolowate. Risen też był
na konsole, a wersja PC nie była najgorsza. Być może mamy różne rzeczy
na myśli pod tym określeniem, dla mnie 'skonsolowaciałe' gry nie są
coraz lepszymi produktami.

--
pozdrawiam
diuka



Re: Dungeon Siege III - czas przejscia

2011-06-20 17:50:20 - piorun

Dnia 2011-06-20 16:37:22 w wiadomości
użytkownik *M.G.*
napisał:

> W ukryciu robią wersję na PS3,
> przynajmniej tak wynikałoby z niektórych ogłoszeń o pracę w Blizzardzie.

A konkretniej? Bo nie widziałem ogłoszeń, ale chyba nie pisano tam wprost o
Diabloku. A przecież Blizzard robi jeszcze jakiegoś MMO w nowym świecie (w
sensie nie SC, WarCraft ani Diablok) więc możliwe, że to z MMO chcą wejść
na inne platformy żeby jeszcze bardziej przebić sukces WoW.
--
Jakub 'piorun' Hamczyk
gg:1079513
icq:222103719
www.gangrel.3d.pl



Re: Dungeon Siege III - czas przejscia

2011-06-20 17:55:35 - M.G.

On Mon, 20 Jun 2011 17:50:20 +0200, piorun wrote:

> Dnia 2011-06-20 16:37:22 w wiadomości
> użytkownik *M.G.*
> napisał:
>
>> W ukryciu robią wersję na PS3,
>> przynajmniej tak wynikałoby z niektórych ogłoszeń o pracę w Blizzardzie.
>
> A konkretniej? Bo nie widziałem ogłoszeń, ale chyba nie pisano tam wprost o
> Diabloku. A przecież Blizzard robi jeszcze jakiegoś MMO w nowym świecie (w
> sensie nie SC, WarCraft ani Diablok) więc możliwe, że to z MMO chcą wejść
> na inne platformy żeby jeszcze bardziej przebić sukces WoW.

us.blizzard.com/en-us/company/careers/posting.html?id=1100059

:-)


--
M.G.



Re: Dungeon Siege III - czas przejscia

2011-06-20 21:36:50 - piorun

Dnia 2011-06-20 17:55:35 w wiadomości
użytkownik *M.G.* napisał:
> On Mon, 20 Jun 2011 17:50:20 +0200, piorun wrote:
>
>> Dnia 2011-06-20 16:37:22 w wiadomości
>> użytkownik *M.G.*
>> napisał:
>>
>>> W ukryciu robią wersję na PS3,
>>> przynajmniej tak wynikałoby z niektórych ogłoszeń o pracę w Blizzardzie.
>>
>> A konkretniej? Bo nie widziałem ogłoszeń, ale chyba nie pisano tam wprost o
>> Diabloku. A przecież Blizzard robi jeszcze jakiegoś MMO w nowym świecie (w
>> sensie nie SC, WarCraft ani Diablok) więc możliwe, że to z MMO chcą wejść
>> na inne platformy żeby jeszcze bardziej przebić sukces WoW.
>
> us.blizzard.com/en-us/company/careers/posting.html?id=1100059
>
> :-)

Ach, no doba, faktycznie jednoznacznie o Diabloka chodzi :>
--
Jakub 'piorun' Hamczyk
gg:1079513
icq:222103719
www.gangrel.3d.pl



Re: Dungeon Siege III - czas przejscia

2011-06-20 19:17:43 - Piotr Kapis

On Mon, 20 Jun 2011 16:37:22 +0200, M.G. wrote:

>> Mimo to, gra jest na tyle konsolowata, że odpuszczam. Trochę mi szkoda,
>> myślałam, że do Diablo3 w nią pogram.
>
> No ale Diablo też będzie konsolowate. W ukryciu robią wersję na PS3,
> przynajmniej tak wynikałoby z niektórych ogłoszeń o pracę w Blizzardzie.

Jest konsolowość i konsolowość. Prototype czy Batman są wyraźnie konsolowe,
ale mają na tyle dobry interfejs na PC, że spokojnie można w nie grać. I
zapewniają całkiem sporo rozrywki. Za to niedawnego Street Fightera
wywaliłem dość szybko (i cieszę się, że kupiłem w taniej kolekcji za
grosze, a nie na samym początku za 120 PLN czy więcej) - na klawiaturze to
masakra. Nie obchodzi mnie czy gra wychodzi na konsole, jak długo jej
wersja PCtowa jest grywalna i fajna. A podejrzewam, że Blizzard raczej
sobie w stopę nie strzeli, dla nich zawsze gracze PCtowi stanowili bazę.

--
Codiac



Re: Dungeon Siege III - czas przejscia

2011-06-20 19:22:38 - M.G.

On Mon, 20 Jun 2011 19:17:43 +0200, Piotr Kapis wrote:

> On Mon, 20 Jun 2011 16:37:22 +0200, M.G. wrote:
>
>>> Mimo to, gra jest na tyle konsolowata, że odpuszczam. Trochę mi szkoda,
>>> myślałam, że do Diablo3 w nią pogram.
>>
>> No ale Diablo też będzie konsolowate. W ukryciu robią wersję na PS3,
>> przynajmniej tak wynikałoby z niektórych ogłoszeń o pracę w Blizzardzie.
>
> Jest konsolowość i konsolowość. Prototype czy Batman są wyraźnie konsolowe,

Kurczę ale w jaki sposób? Co to znaczy?


> ale mają na tyle dobry interfejs na PC, że spokojnie można w nie grać. I
> zapewniają całkiem sporo rozrywki. Za to niedawnego Street Fightera
> wywaliłem dość szybko (i cieszę się, że kupiłem w taniej kolekcji za
> grosze, a nie na samym początku za 120 PLN czy więcej) - na klawiaturze to
> masakra. Nie obchodzi mnie czy gra wychodzi na konsole, jak długo jej
> wersja PCtowa jest grywalna i fajna. A podejrzewam, że Blizzard raczej
> sobie w stopę nie strzeli, dla nich zawsze gracze PCtowi stanowili bazę.

Ale z zupełnie niezrozumiałych utożsamiasz PC z klawiaturą (dlaczego
chciałbyś grać w mordobicie na klawiaturze? O_O). Pad nie jest konsolowy,
to jest sterowanie równie pecetowe co konsolowe.


--
M.G.



Re: Dungeon Siege III - czas przejscia

2011-06-20 23:17:44 - Piotr Kapis

On Mon, 20 Jun 2011 19:22:38 +0200, M.G. wrote:

>> Jest konsolowość i konsolowość. Prototype czy Batman są wyraźnie konsolowe,
>
> Kurczę ale w jaki sposób? Co to znaczy?

Ruchy jakie mają do dyspozycji postacie, interfejs, sposób sygnalizowania
pewnych opcji. Ciężko to określić tak od ręki. Po prostu siadasz do gry i
widzisz, że była ona projektowana tak, żeby chodziła na konsolach. Co samo
w sobie nie jest złe - jak już pisałem nie mam nic przeciwko grom
wieloplatformowym, o ile są wykonane dobrze - ale wymaga zrezygnowania z
pewnych rozwiązań, zaś promuje inne.

> Ale z zupełnie niezrozumiałych utożsamiasz PC z klawiaturą (

Przede wszystkim nie tyle utożsamiam PC z klawiaturą, co konsole z padem.
Owszem, pad może być wykorzystywany zarówno na PC jak i na konsolach, ale
już klawiatura praktycznie występuje tylko na PC - nawet jeśli istnieją
możliwości podpięcia klawiatury pod konsolę, to gier projektowanych pod coś
takiego jest niewiele.
No i dla mnie klawiatura jest pełnoprawnym urządzeniem I/O na PC, na równi
z padem. A w zasadzie nawet bardziej - każdy PC ma klawiaturę, pada tylko
jakiś procent, śmiem twierdzić że nadal niewielki. Gra na PC, która nie
pozwala na przynajmniej przyzwoite sterowanie klawiaturą nie jest dla mnie
robiona pod PC. Jest robiona pod konsole i niewielki procent PC, który
korzysta z natywnego dla konsol sterowania.

> dlaczego
> chciałbyś grać w mordobicie na klawiaturze? O_O). Pad nie jest konsolowy,
> to jest sterowanie równie pecetowe co konsolowe.

Dlaczego? Bo grałem na klawiaturze w kilka różnych Mortali i Street
Fighterów i to się dawało zrobić. Mój problem z nowym SF to nie kwestia
tego, że się na klawiaturze grać nie da w ogóle, tylko tego, że takie
sterowanie jest bardzo niewygodne, a opisy ciosów specjalnych są zrobione
tak, że ciężko się domyślić jak je na klawiaturze wykonać. Dla porównania
wspomniany Batman - w którym też elementów walki jest sporo - czy Prototype
to gry, w których widać, że pad byłby lepszy, ale można spokojnie przejść
te gry korzystając z klawiatury i nie frustrować się przy tym sterowaniem.
Dlatego takie gry uznaję za multiplatformowe - mają rozwiązania pod
konsole, ale nie nadmiernym kosztem PCtowych.

--
Codiac



Re: Dungeon Siege III - czas przejscia

2011-06-21 13:34:10 - M.G.

On Mon, 20 Jun 2011 23:17:44 +0200, Piotr Kapis wrote:

> On Mon, 20 Jun 2011 19:22:38 +0200, M.G. wrote:
>
>>> Jest konsolowość i konsolowość. Prototype czy Batman są wyraźnie konsolowe,
>>
>> Kurczę ale w jaki sposób? Co to znaczy?
>
> Ruchy jakie mają do dyspozycji postacie, interfejs, sposób sygnalizowania
> pewnych opcji. Ciężko to określić tak od ręki. Po prostu siadasz do gry i
> widzisz, że była ona projektowana tak, żeby chodziła na konsolach. Co samo
> w sobie nie jest złe - jak już pisałem nie mam nic przeciwko grom
> wieloplatformowym, o ile są wykonane dobrze - ale wymaga zrezygnowania z
> pewnych rozwiązań, zaś promuje inne.

OK


>> Ale z zupełnie niezrozumiałych utożsamiasz PC z klawiaturą (
>
> Przede wszystkim nie tyle utożsamiam PC z klawiaturą, co konsole z padem.
> Owszem, pad może być wykorzystywany zarówno na PC jak i na konsolach, ale
> już klawiatura praktycznie występuje tylko na PC - nawet jeśli istnieją
> możliwości podpięcia klawiatury pod konsolę, to gier projektowanych pod coś
> takiego jest niewiele.

No tak ale pytamy o to czy pad implikuje konsolę albo czy PC implikuje
klawiaturę. Grałem w FX Fightera na klawiaturze (dawno temu :-)) ale to
głównie dlatego, że nie posiadałem pada. Dziś próbuję zaś padem grać w jak
najwięcej gier. Inaczej mówiąc - staram się odzwyczajać od klawiatury i
cieszę się gdy gra natywnie obsługuje obie opcje. VVVVVV musiałem obejść
Xpadderem.


> No i dla mnie klawiatura jest pełnoprawnym urządzeniem I/O na PC, na równi
> z padem. A w zasadzie nawet bardziej - każdy PC ma klawiaturę, pada tylko
> jakiś procent, śmiem twierdzić że nadal niewielki. Gra na PC, która nie
> pozwala na przynajmniej przyzwoite sterowanie klawiaturą nie jest dla mnie
> robiona pod PC. Jest robiona pod konsole i niewielki procent PC, który
> korzysta z natywnego dla konsol sterowania.

Przy czym kontekstem jest jednak granie, a nie korzystanie z PC. IMHO w
ostatnich latach sytuacja się zmieniła, zwłaszcza od momentu gdy pad na
X360 stał się de facto standardowym padem na PC. To wiele upraszcza. Sam,
gdy kupowałem swojego Logitecha, nie wiedziałem co to X360 Controller.
Dopiero gdy go wpiąłem do komputera i okazało się, że używa standardowych
driverów od MS, pokapowałem się co i jak.


>> dlaczego
>> chciałbyś grać w mordobicie na klawiaturze? O_O). Pad nie jest konsolowy,
>> to jest sterowanie równie pecetowe co konsolowe.
>
> Dlaczego? Bo grałem na klawiaturze w kilka różnych Mortali i Street
> Fighterów i to się dawało zrobić.

No tak ale IMHO traci się sporo przyjemności. Pad w zręcznościówkach to
naturalna rzecz, która niejako znika z pola widzenia. Nie musisz już
siedzieć z ręką na biurku, bo tam masz klawiaturę. Trzymasz w dłoniach małe
urządzenie, które przeznaczone jest tylko do grania, możesz nim wywijać jak
chcesz, wiercić się w fotelu itp. To cholernie wyzwalające uczucie.


> Mój problem z nowym SF to nie kwestia
> tego, że się na klawiaturze grać nie da w ogóle, tylko tego, że takie
> sterowanie jest bardzo niewygodne, a opisy ciosów specjalnych są zrobione
> tak, że ciężko się domyślić jak je na klawiaturze wykonać. Dla porównania
> wspomniany Batman - w którym też elementów walki jest sporo - czy Prototype
> to gry, w których widać, że pad byłby lepszy, ale można spokojnie przejść
> te gry korzystając z klawiatury i nie frustrować się przy tym sterowaniem.
> Dlatego takie gry uznaję za multiplatformowe - mają rozwiązania pod
> konsole, ale nie nadmiernym kosztem PCtowych.

A to w SF nie da się poustawiać klawiszy? No to awaria, jak to mówi pewna
znajoma.


--
M.G.



Re: Dungeon Siege III - czas przejscia

2011-06-21 17:57:26 - Piotr Kapis

On Tue, 21 Jun 2011 13:34:10 +0200, M.G. wrote:


>> Przede wszystkim nie tyle utożsamiam PC z klawiaturą, co konsole z padem.
>> Owszem, pad może być wykorzystywany zarówno na PC jak i na konsolach, ale
>> już klawiatura praktycznie występuje tylko na PC - nawet jeśli istnieją
>> możliwości podpięcia klawiatury pod konsolę, to gier projektowanych pod coś
>> takiego jest niewiele.
>
> No tak ale pytamy o to czy pad implikuje konsolę albo czy PC implikuje
> klawiaturę.

Sam pad nie, ale sterowanie uproszczone pod pada, zamiast dwóch
alternatywnych wersji na jedno i drugie IMO tak. Konsolowość, od której się
zaczęło, to również interfejs graficzny. Świetnie widać to w Timeshift,
którego odinstalowałem dość szybko, bo przyzwyczajony do PCtowych,
precyzyjnych strzelanek, nie mogłem go zdzierżyć.

> Grałem w FX Fightera na klawiaturze (dawno temu :-)) ale to
> głównie dlatego, że nie posiadałem pada. Dziś próbuję zaś padem grać w jak
> najwięcej gier. Inaczej mówiąc - staram się odzwyczajać od klawiatury i
> cieszę się gdy gra natywnie obsługuje obie opcje. VVVVVV musiałem obejść
> Xpadderem.

Dla mnie pad to nadal gadżet. Owszem, wygodniejszy w niektórych typach
gier, ale u mnie stanowią one mniejszość, a mam inne wydatki. W dodatku w
tej mniejszości gier jest wiele takich, w które na klawiaturze daje się
grać wystarczająco dobrze.

>> pozwala na przynajmniej przyzwoite sterowanie klawiaturą nie jest dla mnie
>> robiona pod PC. Jest robiona pod konsole i niewielki procent PC, który
>> korzysta z natywnego dla konsol sterowania.
>
> Przy czym kontekstem jest jednak granie, a nie korzystanie z PC. IMHO w
> ostatnich latach sytuacja się zmieniła, zwłaszcza od momentu gdy pad na
> X360 stał się de facto standardowym padem na PC.

IMO nadal nie tak bardzo. PCtowcy nie posiadający konsol często nie mają
również pada, z kolei część konsolowców nie gra na PC wcale. Powiedziałbym,
że ludzie grający głównie na PC i mający pady do niego to nadal zdecydowana
mniejszość. Ale oczywiście dane biorę z własnych obserwacji sufitu ;-)

A propos, parę tygodni temu spostrzegliśmy się ze znajomymi z pracy, że
mamy bardzo charakterystyczny sposób trzymania dłoni na klawiaturze nawet
podczas pracy. Otóż nie prawidłowy dla osób dużo piszących ASDF i JKL: +
kciuki na spacji, tylko lewa dłoń na WSAD, a prawa na myszce. Taki układ
uznajemy za naturalny, przybieramy go podświadomie i nie stanowi on żadnej
niewygody przy korzystaniu z komputera.

> No tak ale IMHO traci się sporo przyjemności. Pad w zręcznościówkach to
> naturalna rzecz, która niejako znika z pola widzenia. Nie musisz już
> siedzieć z ręką na biurku, bo tam masz klawiaturę. Trzymasz w dłoniach małe
> urządzenie, które przeznaczone jest tylko do grania, możesz nim wywijać jak
> chcesz, wiercić się w fotelu itp. To cholernie wyzwalające uczucie.

Ok. Zgadzam się, że są gry, w których pad sprawdza się lepiej, są też
takie, w których zdecydowanie ustępuje klawiaturze i myszce. Nie będę
zaprzeczał zaletom pada i nie mam nic przeciwko samemu urządzeniu. Nie
lubię tylko sytuacji, kiedy ktoś podporządkuje grę padowi, a sterowanie
klawiaturowe zlewa i implementuje fatalnie.
Taka analogia: Powiedzmy że granie w grę jest jak jazda samochodem -
lepszym albo gorszym. I załóżmy że granie w jakąś grę na padzie można
porównać do jazdy Ferrari. Nie dziwię się, że jeśli ktoś tak pogra trochę,
to ciężko mu się przestawić. Ale ja jestem minimalistą, nie potrzebuję
Ferrari. Jeśli ktoś da mi sterowanie klawiaturowe, które odpowiada jeździe
np. Seatem to będę zadowolony, bo jest to coś, co spełnia współczesne
standardy. Ale jeśli jego sterowanie to raczej coś przypominającego
30-letniego dużego Fiata czy Syrenkę, bo nie chciało mu się nad tym w ogóle
popracować, to ja mu podziękuję. Jeśli wydaje grę dzisiaj, niech ona
spełnia dzisiejsze minimum. Nie przeszkadza mi, że ktoś dostanie lepszą
wersję, byle moja była wystarczająco porządna. Niektórzy potrafią
dostarczać takie produkty, inni nie.

> A to w SF nie da się poustawiać klawiszy? No to awaria, jak to mówi pewna
> znajoma.

To nie jest kwestia klawiszy. Opisy ciosów specjalnych to jakieś graficzne
koszmarki z plątaniną strzałek. Np. dostajesz informację, że masz
jednocześnie wcisnąć lewo-góra i prawo-dół. Na padzie podejrzewam, że to
żaden problem, bo masz dwa joye, na klawiaturze już ciężko. Po prostu gra
była robiona pod pada i nikomu nie przyszło do głowy, żeby sprawdzić, czy
konwersja na klawiaturę jest grywalna.

--
Codiac



Re: Dungeon Siege III - czas przejscia

2011-06-22 17:33:48 - Saiko Kila

Proces Piotr Kapis zwrócił błąd:

>>> Jest konsolowość i konsolowość. Prototype czy Batman są wyraźnie konsolowe,
>>
>> Kurczę ale w jaki sposób? Co to znaczy?
>
> Ruchy jakie mają do dyspozycji postacie, interfejs, sposób sygnalizowania
> pewnych opcji. Ciężko to określić tak od ręki. Po prostu siadasz do gry i
> widzisz, że była ona projektowana tak, żeby chodziła na konsolach. Co samo
> w sobie nie jest złe - jak już pisałem nie mam nic przeciwko grom
> wieloplatformowym, o ile są wykonane dobrze - ale wymaga zrezygnowania z
> pewnych rozwiązań, zaś promuje inne.

Właśnie, tak łatwo nie da się tego określić (pewnie trzeba by
punktować), ale to widać. Jedna z oczywistych rzeczy to wielgachne albo
irytująco nachalne fonty. (z kolei konsolowcy często narzekają na zbyt
małe lub nieczytelne fonty w grach, zwłaszcza w trybach HD albo w
telewizorach podłączonych analogowo :))

--
Saiko Kila
As of now your limbs are on sale and I'm going chopping!



Re: Dungeon Siege III - czas przejscia

2011-06-20 19:25:23 - Galnospoke

Dnia 2011-06-20 15:42:57, diuka napisał(a):

> Mimo to, gra jest na tyle konsolowata, że odpuszczam. Trochę mi szkoda,
> myślałam, że do Diablo3 w nią pogram.

Raczej nie. Premiera na przelomie pazdziernika/listopada.
--
Pozdrawiam, Galnospoke



Re: Dungeon Siege III - czas przejscia

2011-06-21 02:01:23 - Tiber

Silly, silly diuka nabazgrału:

> Mimo to, gra jest na tyle konsolowata, że odpuszczam. Trochę mi
> szkoda, myślałam, że do Diablo3 w nią pogram.

To tak jak ja myślałem, że do czasu GoT pooglądam sobie Camelot...

--
Tiber
judelawfan@gmail.com
It is better to have loved and lost than
to have just lost. (Discordian Quotes)




Re: Dungeon Siege III - czas przejscia

2011-06-21 03:10:05 - Goomich

You have one message from: Tiber

> Silly, silly diuka nabazgrału:
>
>> Mimo to, gra jest na tyle konsolowata, że odpuszczam. Trochę mi
>> szkoda, myślałam, że do Diablo3 w nią pogram.
>
> To tak jak ja myślałem, że do czasu GoT pooglądam sobie Camelot...
>

www.youtube.com/watch?v=sGAYk5VWkTw

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.



Re: Dungeon Siege III - czas przejscia

2011-06-23 09:18:06 - M.G.

On Mon, 20 Jun 2011 14:45:42 +0200, Jakub Mateja wrote:

> Znajomy w weekend kupil. Dzisiaj zapytalem go o pierwsze wrazenia. A
> tymczasem, zamiast pierwszych wrazen otrzymalem komplet wrazen. Do gry
> bowiem zasiadl w sobote popoludniu, pogral do wieczora ... i ukonczyl w
> niedziele przed poludniem. Calosc ocenil na 9h.
>
> To tak gdyby ktos sie jeszcze zastanawial, czy warto wydawal 100zl na DSIII
> ... :(
>
> Jakub M.

www.joystiq.com/2011/06/23/obsidian-plans-dungeon-siege-3-update-with-better-pc-controls/

--
M.G.



Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS