Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-08-30

A A A POLEĆ DRUKUJ

Z parą czy bez pary? Lustro bez pary dzięki DEVI

150x110
Badanie „Z parą czy bez pary – sprawdzone przez DEVI”* wykazało, że chociaż prawie połowie Polaków po wyjściu z kąpieli przeszkadza w łazience zaparowane lustro, to aż 93,3% badanych nie zna profesjonalnych systemów zapobiegających zaparowywaniu luster. DEVI, producent elektrycznych systemów grzewczych, posiada taki system w swojej ofercie.

 System elektrycznego ogrzewania DEVI usuwa problem zaparowanych luster. Rozwiązanie polega na zainstalowaniu pod lustrem elektrycznej folii grzejnej DEVIfoil™ (do luster przyklejanych do ściany) lub maty grzejnej DEVImat™ (do luster montowanych do ściany). Niewielka ilość ciepła wydzielana przez folię/matę uniemożliwia skraplanie się pary wodnej na powierzchni lustra.

Komfort, estetyka i wygoda
Badanie pokazało, że zaparowane lustro przeszkadza ponad 1/5 badanych. Z niewidocznym systemem DEVI unikniemy tego dyskomfortu. Co więcej, nie będziemy musieli przecierać lustra ręcznikiem czy ręką, pozostawiając na nim smug (prawie 60% badanych zna takie „metody walki z parą”, a 3,3% suszy lustro suszarką).

Koszty
System grzewczy DEVI załączany jest wraz z oświetleniem i wentylatorem przewietrzającym łazienkę, a moc wymagana do ogrzewania lustra wynosi ok. 60 (tyle ile typowa żarówka 60 W).
Koszt zakupu folii grzejnej DEVIfoil™ wynosi:
• dla wymiaru 274 x 358 mm – 155 zł
• dla wymiaru 410 x 524 mm – 215 zł
• dla wymiaru 708 x 524 mm – 273 zł
Koszt zakupu maty grzejnej DEVImat™:
• dla wymiaru 0,6 x 0,6 m – 328 zł
• dla wymiaru 0,5 x 0,7 m – 335 zł
• dla wymiaru 0,6 x 0,8 m – 365 zł

Łatwy montaż folii/maty grzejnej za lustrem
Dla zapalonego majsterkowicza postępowanie zgodnie z instrukcją montażu folii/maty za lustrem nie przedstawia żadnego problemu. Należy jednak pamiętać, że podłączenia do głównego źródła zasilania musi wykonać elektryk.

*Badanie omnibusowe zostało przeprowadzone na zlecenie firmy DEVI przez Instytut PBS/DGA w dniach 6-8.05.2011 na reprezentatywnej próbie 1060 osób w wieku ponad 15 lat.




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS