Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2010-04-27

A A A POLEĆ DRUKUJ

Wspólna akcja promocyjna BEKO i KAKADU

150x110

Właściciele zwierząt doskonale wiedzą, jakim problemem jest usuwanie sierści ich ulubieńców z koszul, swetrów czy prześcieradeł. Marka BEKO rozwiązała go wprowadzając pralki z funkcją Pupil, które pozostawiają ubrania idealnie czyste i pachnące. Teraz jest jeszcze jeden powód, by skusić się na taką pralkę - pierwszych 300 nabywców otrzyma bon na zakupy w sieci sklepów zoologicznych Kakadu.

Akcja promocyjna rusza już 1 maja i potrwa do wyczerpania puli nagród. Każda z pierwszych 300 osób, która kupi dowolny model pralki BEKO wyposażony w funkcję Pupil otrzyma gwarantowany bon na zakupy w sklepach Kakadu o wartości 50 zł. Aby wziąć udział w konkursie wystarczy wykonać 3 proste kroki - zakupić pralkę BEKO, wypełnić ankietę i dołączyć do niej kopię dowodu zakupu, a następnie wysłać ją na wskazany adres organizatora.

Gama pralek wyposażonych w funkcję Pupil jest coraz większa. Znajdziemy w niej modele o zróżnicowanych funkcjach, ładowności i głębokości. Wszystkie z nich objęte są promocją:

  • WKD 25106 PT
  • WMD 25106 PLPT
  • WMD 25106 PT
  • WMD 25126 PLPT
  • WMD 26126 PLPT
  • WMD 26126 PT
  • WMD 75107
  • WMD 75107 PT
  • WMD 75127
  • WMD 75127 PT
  • WMD 76127 PT

Promocję przygotowano także dla miłośników zwierząt, którzy często kupują artykuły dla swoich ulubieńców. Aż 20 osób, które w sklepach sieci Kakadu przez 3 miesiące dokona zakupów o najwyższej łącznej wartości, otrzyma nagrodę gwarantowaną w postaci pralki BEKO WKD 25 106 PT wyposażonej w funkcję Pupil. Pralki te w trakcie trwania konkursu będą stałą ekspozycją w wybranych sklepach Kakadu.

Pralki z funkcją Pupil wyróżnione są specjalnymi etykietami umieszczonymi na ich froncie.
W salonach sprzedaży AGD oraz w sklepach sieci Kakadu będą rozdawane ulotki dotyczące promocji, a o konkursie będą także informowały plakaty reklamowe znajdujące się na bramkach wejściowych do sklepów Kakadu. Akcja promocyjna będzie miała zasięg ogólnopolski i zostanie wsparta przez kampanię internetową przygotowaną przez sieć IDMnet. Od początku maja do końca czerwca br. informacje o konkursie pojawią się na ponad 70 witrynach internetowych, w tym na takich stronach jak Super Express (Se.pl), olivia.pl, Joy.pl, zwierciadlo.pl, e-mieszkanie.pl, jakmieszkam.pl i innych.   

Będzie to również pierwsza akcja typu „cross promotion" w branży zoologicznej. Promocja została przygotowana przez obie firmy we własnym zakresie.

Więcej szczegółów na temat konkursu znajduje się na stronie internetowej www.konkurs-pupil.pl oraz kakadu.pl i beko.com.pl.

 

Marka BEKO należy do firmy Arçelik A.Ş. która jest jednym z pięciu największych europejskich producentów urządzeń AGD. W całej ofercie BEKO znajduje się około 2000 produktów, a wśród nich urządzenia małego i dużego AGD, sprzęt RTV i klimatyzatory. Produkty BEKO są dostępne w ponad 100 krajach. Ich oferta jest dostosowana do stylu życia i potrzeb ludzi mieszkających w różnych częściach świata. BEKO stosuje najnowsze rozwiązania nie tylko w swoich urządzeniach, ale także w swojej sieci dystrybucji i sprzedaży. Szacuje się, że co dwie sekundy sprzedaje się jedno urządzenie BEKO.

BEKO S.A. istnieje w Polsce od 1998 roku, a od 2005 roku stało się centralą także dla biur w Czechach i Słowacji. Na polskim rynku BEKO oferuje szeroką gamę sprzętu AGD wolnostojącego oraz do zabudowy.

Celem marki jest dostarczanie inteligentnych rozwiązań, które każdego dnia poprawiają jakość życia jej klientów. BEKO skupia się na zaspokajaniu potrzeb konsumentów, dostarczając im urządzenia o nowoczesnych rozwiązaniach i funkcjonalnym designie. Konsekwentne realizowanie tych założeń sprawiło, że produkty BEKO zdobyły wiele międzynarodowych tytułów. Zmywarki BEKO otrzymały nagrodę „Energy Saving Trust", ekspres do kawy i piekarnik do zabudowy - prestiżową nagrodę iF design, zmywarki, pralki i piekarnik do zabudowy - nagrodę Plus X dla. W Polsce konsumenci przyznali produktom BEKO srebrną statuetkę TRUSTED BRAND 2007 oraz nagrodę „Produkt Roku 2007" w kategorii Duże urządzenia AGD.  W 2008 roku firmie BEKO przyznano wyróżnienie Odkrycie Roku w programie konsumenckim Laur Konsumenta. Firma BEKO została również doceniona za komunikację marketingową statuetką Idea Awards 2007 za najlepszą reklamę telewizyjną w kategorii Usługi.
W 2008 roku firma BEKO otrzymała także nagrodę Jakość Roku w kategorii „Produkt" przyznane pralkom serii Volumax.

Wszystkie urządzenia BEKO powstają z zachowaniem troski o środowisko naturalne i w zgodzie z normą ISO 14001.

Więcej informacji: www.beko.com.pl





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS