Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2014-09-25

A A A POLEĆ DRUKUJ

Poczta Polska kreuje trendy w eCommerce

150x110

– Poczta dla e-commerce to obecnie znacznie więcej niż dystrybucja paczek. Tworzymy kompleksową ofertę dla e-sprzedawców, dzięki której nasi klienci nie tylko sprawnie i po dobrej cenie nadadzą przesyłkę ale także mogą skorzystać z usługi bankowej, ubezpieczenia czy zniżki na ofertę cyfrową w ramach platformy Envelo – powiedział Sławomir Żurawski, Dyrektor Biura Rozwoju Usług KEP Poczty Polskiej podczas konferencji Ecommerce Trends na Stadionie Narodowym w Warszawie.

W tym roku Poczta Polska wprowadziła innowacyjny projekt eCommerce. Ta parasolowa usługa łączy wysyłkę z usługami bankowymi, ubezpieczeniowymi i e-usługami. Takie połączenie wpisuje się w trend, który już jest obserwowany w Europie, czyli pełną integrację usług dla sektora eCommerce, zamiast tradycyjnego koncentrowania się operatorów pocztowych na transporcie i doręczaniu paczek.

– Rozwiązania Poczty Polskiej skutecznie wspierają eCommerce i kreują trendy w tej branży. Świądczą o tym projekty realizowane wspólnie z IAI-Shop.com, albo sklepem internetowym Vobis  – podkreślił Sławomir Żurawski.

W czerwcu tego roku Poczta Polska udostępniła dla klientów serwis ecommerce.poczta-polska.pl oferujący obsługę dla branży e-handlu. W jednym miejscu e-klienci mogą wybrać przesyłki odpowiadające ich potrzebom, zlecić obsługę zwrotów, poznać ofertę finansowo-ubezpieczeniową, czy wysłać neofakturę w cyfrowej wersji.

Poczta Polska skutecznie wdraża strategię polegającą na rozwoju najbardziej perspektywicznych segmentów biznesu. Jednym z nich jest rynek usług paczkowo-kurierskich, którego klientami są między innymi firmy związane z eCommerce.

Konferencja Ecommerce Trends to wydarzenie dedykowane przedsiębiorcom działającym w obszarze ecommerce jak również tradycyjnego handlu, będące okazją do zapoznania się z najbardziej innowacyjnymi trendami biznesu w internecie. Ostatnia edycja odbyła się 23-24 września, na Stadionie Narodowym w Warszawie i w całości była poświęcona najważniejszym aspektom handlu internetowego, mobilnego, czy nowoczesnym usługom logistycznym.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS