Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-11-29

A A A POLEĆ DRUKUJ

Nowa grupa mediowa w Polsce

150x110

Celami nowo powstałej grupy, w której skład wchodzi Grupa Antyweb, Nowy Marketing i MamStartup, są wysoka pozycja w kategorii technologii, nowych mediów i przedsiębiorczości oraz oferta reklamowa opierająca się na niestandardowych akcjach marketingowych. Każdego miesiąca serwisy odwiedza ponad 600 tys. czytelników.

Obecnie w skład grupy wchodzi pięć tytułów: Antyweb - jeden z najbardziej znanych opiniotwórczych serwisó́w blogowych o technologiach i trendach w internecie, NowyMarketing - popularny tytuł skierowany do branży marketingowej, MamStartup - jedyny polski serwis w całości poś́więcony tematyce startupów i innowacyjnych przedsiębiorstw, a także AntyApps - strona na temat aplikacji na smartfony i Niezgrani - niezależny serwis blogowy poś́więcony tematyce gier.

- Z Grześkiem Marczakiem znamy się kawał czasu. Nasze kontakty rozpoczęły się od wspólnej pasji, którą są startupy, a ewoluowały w kierunku prowadzenia podobnego biznesu - wydawnictwa online - mówi Michał Samojlik, właściciel NowegoMarketingu i MamStartup - Wyznajemy podobną filozofię w kwestii budowania treści: jakość, unikatowość, opiniotwórczość. Te trzy filary staramy się umacniać jako mantrę naszych redakcji i w ten sposób kreować marki naszych tytułów.

Na czele wspólnego biura reklamy stanął Łukasz Getter, który podkreśla, że koncepcje wszystkich kampanii powstają przy współpracy połączonego zespołu biura reklamy oraz redakcji serwisów. W ofercie reklamowej grupy znajdują się niestandardowe i skuteczne akcje marketingowe oparte w dużej mierze o content marketing.

- Wierzę, że w sieci da się zapracować treściami na godną zapłatę, bez uciekania się do sztuczek z naciąganymi tytułami, nabijaczami odsłon czy tandetną sensacją - mówi Grzegorz Marczak, twórca Antyweb - Wierzę w sposób promocji, który nie musi drażnić czytelników, i w to, że jakość potrafi obronić się sama. Naszą siłą jest kreowanie opinii, rozpoznawalność i dobre teksty. Mam nadzieję, że uda nam się stworzyć coś efektywnego pokazującego, że prawdziwy czytelnik jest ważniejszy niż liczby UU/PV.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS