Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-11-25

A A A POLEĆ DRUKUJ

Nokaut.pl dołączył do grona partnerów akcji UOKiK

150x110

Nokaut.pl – jedna z najpopularniejszych porównywarek cen w Polsce – wesprze kampanię Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów informującą o prawach i obowiązkach związanych z zakupami w sieci. W ramach współpracy Nokaut.pl będzie promował portal ezakupy.uokik.gov.pl – najnowszy projekt UOKiK, dedykowany transakcjom internetowym.

 

 

Serwis ezakupy.uokik.gov.pl– stanowiący odpowiedź na wzrost zainteresowania zakupami w sieci – przedstawi uczestnikom handlu internetowego odpowiedzi na najbardziej nurtujące kwestie z zakresu transakcji internetowych. Użytkownikom udostępnione zostaną m.in.: przydatne formularze do pobrania, takie jak np.wzór odstąpienia od umowy zawartej na odległość, najważniejsze akty prawne, czy przykłady klauzul niedozwolonych. Dodatkowo internauci będą mogli skorzystać z wyszukiwarki instytucji udzielających pomocy prawnej konsumentom oraz zapoznać się z publikowanymi przez Urząd raportami i publikacjami poświęconymi tematyce handlu internetowego. Portal przybliża także użytkownikom informacje dotyczące istotnych zmian, które wejdą w życie w czerwcu 2014 roku w związku z implementacją dyrektywy o prawach konsumentów.

 

Nokaut.pl jest jednym z liderów branży e-commerce w Polsce. Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że w Polsce branża e-handlu jest dopiero w fazie rozwoju, dlatego z ogromną przyjemnością włączamy się w każdą akcję, której celem jest promocja bezpiecznych i udanych zakupów w Internecie – komentuje Sławomir Topczewski, p.o. prezesa Grupy Nokaut.

 

W ramach nawiązania współpracy  na stronach Nokaut.pl pojawią się reklamy kierujące do serwisu ezakupy.uokik.gov.pl. Strony porównywarki – współpracującej z ponad 3700 e-sklepami – odwiedza co miesiąc 2,5 mln realnych użytkowników (Megapanel PBI/Gemius, sierpień 2013), co stwarza rzeczywistą szansę na przybliżenie inicjatywy UOKiK jeszcze większej liczbie uczestników rynku e-commerce.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS