Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-06-13

A A A POLEĆ DRUKUJ

Nadajemy mailingom odpowiedni ton: Yamaha Music Europe dołącza do grona klientów optivo

Yamaha Music Europe, spółka należąca do japońskiej korporacji Yamaha, to czołowy producent instrumentów muzycznych na świecie. Firma dołączyła właśnie do grona klientów optivo, doceniając zaawansowaną technologię i wiedzę z zakresu e-mail marketingu nowego dostawcy. Mailingi będą wysyłane przez optivo® broadmail – wielokanałową platformę marketingową. Klienci Yamaha otrzymają regularną brandowaną komunikację, zgodną z ich zainteresowaniami. Dodatkowo, zespół consultingowy optivo pomógł w przygotowaniu nowej strategii komunikacji marketingowej dla kanału e-mail i aktywnie wspierał nowego klienta w jej wdrażaniu. Dzięki tej współpracy nowy cykl wiadomości osiągnął wysokie wskaźniki otwieralności (Open Rate) – 48%.

Od niedawna, dzięki platformie optivo® broadmail, Yamaha wysyła newslettery do klientów z segmentu B2B i B2C. W wiadomościach informuje subskrybentów o nowych produktach, promocjach i wydarzeniach – wszystko to w pięciu wersjach językowych (angielskiej, niemieckiej, francuskiej, hiszpańskiej i włoskiej). Wiadomości tworzone są na jednym głównym szablonie, a następnie odpowiednio segmentowane według wersji językowej i rozsyłane do bazy subskrybentów. Dzięki możliwości personalizacji, którą oferuje optivo® broadmail, klienci Yamaha mogą dostawać komunikaty spersonalizowane pod kątem konkretnego użytkownika.

Nowa strategia i design

Nowy layout newsletterów, zgodny z komunikacją wizualną marki, to wynik współpracy konsultantów optivo i firmy Yamaha. Konsultanci optivo stworzyli szablon przy pomocy Template-Kit – kreatora szablonów wiadomości, oferowanego przez firmę. Wiele uwagi poświęcono dopasowaniu wizualnej strony nowej komunikacji do już istniejącego wizerunku marki.

Dodatkowo, zespół consultingowy optivo czuwał nad wdrożeniem i wysyłką komunikacji. Jako część projektu, przygotowano również nowe formularze zapisu do newslettera, uwzględniając pozyskanie zgody na ich otrzymywanie metodą double opt-in, czyli podwójnej zgody. Odświeżono też strony z podziękowaniem za zapis. Cały projekt zrealizowano z myślą o użytkownikach mobilnych, którzy mogą odbierać wiadomości na ekranach swoich smartfonów i tabletów.

 

Bezpieczeństwo przede wszystkim

Yamaha zaufała optivo® broadmail przede wszystkim ze względu na zaawansowane procedury zabezpieczające. Bezpieczeństwo danych zapewnia wieloetapowy proces, który daje maksimum ochrony prywatności – potwierdza to międzynarodowy certyfikat ISO 27001.

Jean-Philippe Wildeisen, Manager Customer Solutions Division Yamaha Music Europe GmbH jest bardzo zadowolony ze współpracy z optivo: „Targetowana komunikacja, którą regularnie dostarczamy naszym klientom ma dla nas ogromną wartość. To, co nas przekonało do nawiązania współpracy to, poza względami bezpieczeństwa, przejrzysty i efektywny system zarządzania komunikacją e-mail marketingową. Dzięki optivo mamy dostęp do najnowszych technologii i pewność ciągłego rozwoju. Wyniki pierwszych kampanii pokazują, że współpraca z optivo to dobra decyzja”.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS