Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-04-24

A A A POLEĆ DRUKUJ

Dr John Quest twarzą nowej kampanii nazwa.pl

150x110

Wiodący dostawca usług hostingowych i rejestracji domen, nazwa.pl, rozpoczął kampanię reklamową pod hasłem „Twoje wyzwania – nasze rozwiązania”. Rozpoczęła się ona 1 kwietnia i potrwa do końca miesiąca. Specjalnie na jej potrzeby został stworzony  brand hero, Dr John Quest.


„Twoje wyzwania – nasze rozwiązania” to hasło nowej kampanii promującej usługi dostępne w ofercie nazwa.pl. Za kreację odpowiada wewnętrzny dział marketingu firmy, a jej  cztery linie kreacyjne, trzy produktowe i jedna wizerunkowa, mają na celu promocję konkretnych rozwiązań, takich jak hosting z kreatorem stron WWW, sklep internetowy z certyfikatem SSL oraz darmowa rejestracja trzech domen eu. Koncepcja kampanii oparta jest o postać Dr Johna Questa, asystenta i doradcy nazwa.pl, którego misją jest dopasowanie rozwiązań do potrzeb każdego klienta. Dr Quest operuje ze swojego centrum dowodzenia dostępnego pod adresem http://www.nazwa.pl/centrum-dowodzenia/.
Nowa kampania ma na celu odświeżenie wizerunku marki nazwa.pl i pokazanie potencjalnym klientom naszych nowych lub świeżo ulepszonych produktów i usług w ofercie nazwa.pl. – mówi Kalina Pieciun-Regulska, Dyrektor Działu Marketingu w nazwa.pl. Oparcie koncepcji o nowego brand hero i dostosowana do tego kreacja mają przybliżyć odbiorcom ogromne możliwości na zaistnienie w Internecie. Dr John Quest proponuje odbiorcy różne rozwiązania produktowe zarówno dla użytkowników zaawansowanych i bardzo wymagających jak i dla tych dopiero rozpoczynających swoją działalność w sieci.
Kreacje reklamowe pojawią się głównie serwisach zasięgowych, m.in. w Wp.pl, Onet, Interia.pl, Money.pl czy Demotywatory.pl. Ponadto, kampania będzie prowadzona offline: kreacja będzie eksponowana na ponad 200 citylightach w całej Polsce, w największych galeriach handlowych w kraju w formie reklamy video oraz na ekranach w warszawskim metrze. Za zakup mediów odpowiada Value Media.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS