Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2018-11-08

A A A POLEĆ DRUKUJ

10 państw, trójka zwycięzców i nieograniczona ilość muzyki – za nami kampania „Get to Sziget”!

7 dni podróży po Europie oraz tygodniowy pobyt na jednej z największych imprez muzycznych w Europie – Sziget Festival 2018 – to nie tylko sposób na wymarzone wakacje, ale także wyjątkowa przygoda, której częścią stali się zwycięzcy konkursu realizowanego w ramach kampanii hoteli rodziny ibis – „Get to Sziget”. Trzy osoby wyłonione w międzynarodowym głosowaniu wraz z głównymi influencerami kampanii - Mattią i Eliem z zespołu BEMY oraz Ofelią Igą Krefft – aktorką i instagramerką, przebyli pełną przygód i muzyki trasę z finałem na Sziget Festival 2018. Zapisem wspomnień z wyprawy jest specjalnie skomponowany utwór „All I need is just a friend” oraz teledysk, jaki do niego powstał. 

 Droga do wygranej

 

Głównym zadaniem, z jakim musieli się zmierzyć uczestnicy międzynarodowego konkursu, było nagranie kreatywnego filmu, który miał przekonać głosujących, że to właśnie ta osoba powinna wyruszyć w muzyczną podróż. Drugim krokiem było zaplanowanie kreatywnej trasy przejazdu do Budapesztu, w którym odbywa się coroczny Sziget Festival. Miała ona uwzględniać 7 z 25 zaznaczonych na mapie miast, w których znajdują się hotele rodziny ibis. Mattia i Elie z zespołu BEMY ogłosili z końcem czerwca trójkę zwycięzców. Największą ilość głosów oraz szczególne uznanie jury zdobyli Lucie i Kacka z Czech oraz Kende z Węgier. W konkursie mogli wziąć udział miłośnicy muzyki mieszkający w Polsce, Czechach, Słowenii, Rumunii, Bułgarii i Macedonii, a także na Słowacji, Węgrzech, Litwie i Łotwie.

Z Gdańska na Sziget Festival 2018

 

Wyprawa na Sziget Festival wystartowała 2 sierpnia 2018 z hotelu ibis Gdańsk Stare Miasto. Zainaugurował ją akustyczny występ członków zespołu BEMY. Na trasie do Budapesztu, oprócz wspomnianego wcześniej Gdańska, znalazły się również następujące miasta: Warszawa, Wrocław, Praga i Bratysława. W każdym z nich na uczestników podróży czekały dodatkowe atrakcje – zwiedzanie, mnóstwo dobrej zabawy, a także noclegi w wypełnionych muzyką hotelach rodziny ibis. Bus z uczestnikami wyprawy dotarł do Budapesztu 8 sierpnia, tuż przed rozpoczęciem jednej z największych imprez tego typu w Europie. Sziget Festival to dziewięć scen, na których przez tydzień gra muzyka. W tym roku festiwalowa przestrzeń rozbrzmiewała w rytm hitów m.in. Lany del Rey, Shawna Mendesa, Gorillaz czy Arctic Monkeys. Już po raz kolejny w ramach wydarzenia powstała scena rodziny hoteli ibis – Europe Stage Presented by ibis, na której Mattia i Elie z zespołu BEMY wykonali premierowo utwór "All I need is just a friend". Inspiracją do skomponowanej w trasie z Gdańska do Budapesztu piosenki stały się nowo nawiązane przyjaźnie oraz wszystkie przeżyte wspólnie chwile. Powstał także teledysk, dokumentujący emocje, jakie towarzyszyły uczestnikom wyprawy: https://www.youtube.com/watch?v=P6T8I8yvdbQ

Z pasją do muzyki

 

Kampania „Get to Sziget” dotarła do 8,8 mln osób w 10 państwach. Do jej promocji wykorzystano takie narzędzia jak: reklama digitalowa, dedykowana strona internetowa, media społecznościowe, bezpośrednia komunikacja ze środowiskami studenckimi oraz działania PR. Jej częścią była również współpraca z międzynarodowymi influencerami. Za pośrednictwem ich kanałów informacja o „Get to Sziget” dotarła do niemal 600 tys. osób, a publikowane materiały osiągnęły 3,8 mln odsłon i wywołały ponad 130 tys. reakcji. Pasja do muzyki to element wpisany na stałe w strategię marki ibis. Przejawia się ona na różne sposoby, każdorazowo zaskakując pomysłowością i nieszablonowym podejściem, a także angażując we wspólne działania licznych przedstawicieli grupy docelowej, którą stanowi pokolenie millenialsów.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS