Zmiany w SMB
WZC Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego powołało nowy Zarząd.
5 kwietnia 2006 roku odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. W drodze głosowania WZC powołało nowy Zarząd, którego kadencja będzie trwać przez najbliższe dwa lata. Prezesem SMB ponownie wybrano Bartłomieja Golę, pełniącego na co dzień funkcję Partnera Zarządzającego w agencji Tequila Polska.
Ponadto w skład Zarządu weszli: Jacek Barankiewicz (trzecia kadencja) – Prezes Axel Springer Kontakt, Grzegorz Salachna (trzecia kadencja) – kierownik ds. obsługi kluczowych klientów w firmie Polkomtel, Leszek Konkel – Prezes Acxiom Polska, Mikołaj Janicki – dyr. Generalny Pro Duct BBF, Marcin Gaworski – dyr. Generalny Zentropy Partners oraz Katarzyna Domańska – Publishing Manager w firmie Egmont Polska. Ponadto w składzie komisji rewizyjnej znaleźli się: Waldemar Rzepecki – Bancom , Agnieszka Wardzała - Proximity, Tomasz Kostyra – Dominanta Direct, Mariusz Winkler – Instytut Marketingu i Komunikacji „Inmark”oraz Igor Kaleński – MRM Momentum.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w SMB