Zmiany w ofercie wydawnictwa Bauer
Biuro reklamy prasy TV Bauera wprowadziło promocyjną sprzedaż reklam - "Pakiet premium".
Wykupienie powierzchni reklamowej w 2 lub 3 tytułach z tego segmentu premiowane będzie dodatkowymi rabatami - podano w komunikacie.
Promocja potrwa od 15 maja do końca roku i skierowana jest do wszystkich klientów reklamowych, agencji i domów mediowych, z wyłączeniem firm logosowo- dzwonkowych, wysyłkowych i oferujących usługi audioteksowe.
SEGMENT PREMIUM - NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE
Czytelnictwo:
Tele Tydzień - 5.795.000
To&Owo - 1.132.000
Tele Świat - 1.125000
Źródło: PBC General, zrealizowane przez SMG/KRC MillwardBrown, fale: marzec 2005 - luty 2006, wskaźnik COW, grupa: wszyscy, N=36 581
Sprzedaż:
Tele Tydzień - 1.244.764
To&Owo - 446.378
Tele Świat - 336.569
Źródło: ZKDP; średnie rozpowszechnianie płatne; styczeń 2006
Segment Premium TV, pierwszy tego typu w Polsce, tworzą od końca ubieglego roku trzy magazyny telewizyjne - Tele Tydzień, Tele Świat i TO&OWO.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w ofercie wydawnictwa Bauer