Zmiany w Network Public Relations
Do zespołu agencji Network Public Relations dołączyły w ostatnich tygodniach 3 nowe osoby.
Jest to efekt powiększenia się grona Klientów agencji oraz zmian w organizacji pracy wewnątrz firmy.
„.Od początku swojego działania agencja Network PR specjalizuje się głównie w działaniach edukacji zdrowotnej, CSR oraz kampaniach informacyjnych. Na tym etapie rozwoju niezbędnym stało się wyodrębnienie specjalistycznych działów, co pozwoli na dalsze szybkie doskonalenie kierunkowe” – mówi Marta Pawłowska, general manager Network PR.
Dział Health&Education wzmocnił się o osobę Sławomira Czajkowskiego na stanowisku Account Manager. Sławek jest absolwentem socjologii na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu, ostatnio w firmie Torfarm S.A. pracował jako specjalista ds. PR, gdzie odpowiadał za media relations oraz działania skierowane do środowiska medycznego i organizacji pozarządowych.
Olga Janaszek-Serafin dołączyła do działu CSR na stanowisku Account Manager. Jest absolwentką Stosowanych Nauk Społecznych oraz podyplomowego studium PR na Uniwersytecie Warszawskim. Od lat związana z pracą charytatywną i działaniami wolontarystycznymi. Ostatnio zajmowała się prowadzeniem projektów w Stowarzyszeniu Przyjaciół Integracji.
Do zespołu Heath&Education dołączyła także Magdalena Kreczmańska (Account Executive). Jest absolwentką amerykanistyki na Uniwersytecie Warszawskim, wcześniej pracowała w biurze Zarządu Orkla Press Polska.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w Network Public Relations