Zmiany personalne w działach reklamy pism Bauera
Od stycznia br. nastąpiły zmiany personalne w działach reklamy pismtelewizyjnych i poradnikowo - rozrywkowych.
Nowym kierownikiem działu reklamy pism telewizyjnych zostałaKatarzyna Kilanowska, dotychczas pracująca w wydawnictwie jakostarszy specjalista ds. reklamy. Na opuszczone przez nią stanowiskoawansował Marcin Jaśkiewicz, który z Bauerem związany jest od 2007roku. Wcześniej, bo w listopadzie ub. r. nowym starszym specjalistąds. reklamy została też Aldona Racławska, która przez ponad 10 latbyła pracowała w domach mediowych Media Group oraz PHD.
Nowego kierownika ma również dział reklamy pism poradniczych. Odstycznia br. została nim Katarzyna Bałdo-Bożek, która doWydawnictwa Bauer przeszła z Axel Springer Polska, gdzie byłaspecjalistą ds. reklamy w "Fakcie", a później kierownikiem grupysprzedaży "Dziennika". Do działu reklamy pismporadniczo-rozrywkowych dołączyła też Paulina Kaczyńska, któraobjęła w nim stanowisko specjalisty ds. reklamy. Kaczyńska przeszłaz firmy CD Projekt, gdzie pracowała jako junior marketing manager.W przeszłości była już związana z Bauerem.
Dołącz do dyskusji: Zmiany personalne w działach reklamy pism Bauera