Złote Spinacze 2014: najwięcej dla Havas PR, H+K, Headlines, Rc2, Citybell i Publiconu
Rozdano nagrody w tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze. Trzy otrzymała agencja Havas PR Warsaw, a po dwie - Imago PR, Hill+Knowlton Strategies, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, Headlines Porter Novelli, Citybell Consulting i Publicon.
Havas PR Warsaw została nagrodzona za kampanie „Zobacz cukrzycę - redefinicja cukrzycy”, „Mistrzowie kodowania” (realizowaną wspólnie z Samsung Electronics Polska) i „Zarażamy ciekawością” (wspólnie z Orange Polska).
Imago PR otrzymała dwie nagrody za akcję „Zaangażujmy Śląsk”, Hill+Knowlton Strategies - za „Polski Terminal Gazowy - od wątpliwości i podejrzliwości do zaufania i współpracy, historia pisana dialogiem”, a Headlines Porter Novelli - za „MasterCard ćwierka dla WOŚP”. Citybell Consulting wyróżniono za „Debatę Europa Café” i „Apetyt na region. Podkarpackie smaki”, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants - za „Prince Polo - w 100 proc. polskie, kultowe na Islandii” i „belVita - stworzona na śniadanie!” (obie realizowane wspólnie z Mondelez Polska), natomiast Publicon - za „#onedayinwro - robimy InstaMovie!” i „Dick Dobrowolski, czyli how to spin, how to win”.
W sumie przyznano nagrody w 24 kategoriach (w jednej - Event komercyjny - decyzją jury nie wybrano zwycięzcy). Wszystkie zostały wręczone podczas gali w piątek 5 grudnia.
Konkurs Złote Spinacze jest organizowany przez Związek Firm Public Relations. Funkcję partnera merytorycznego pełni KPMG.
ZWYCIĘZCY ZŁOTYCH SPINACZY 2014
KATEGORIE GŁÓWNE
PR korporacyjny
• Polski Terminal Gazowy - od wątpliwości i podejrzliwości do zaufania i współpracy, historia pisana dialogiem - Hill+Knowlton Strategies
PR produktu
• Prince Polo - w 100% polskie, kultowe na Islandii - Mondelez Polska oraz Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
Public Affairs i Lobbying
• Stop faworyzowaniu chińskich kolektorów NFOŚiGW! - Kobold Public Relations
Kampania Społeczna
• Zobacz cukrzycę - redefinicja cukrzycy - Havas PR Warsaw
Komunikacja wewnętrzna
• „Zarażamy ciekawością”- kampania wewnętrzna Orange Polska - Orange Polska i Havas PR Warsaw
Event komercyjny
Decyzją Jury statuetka w tej kategorii nie została przyznana.
Event społeczny
• Debata Europa Cafe - Citybell Consulting
Launch nowego produktu, usługi lub firmy
• Kampania „Zarobki bez tabu” - On Board PR i Think Kong wraz z serwisem Pracuj.pl
Corporate Social Responsibility (CSR)
• Tesco dla Szkół - „Talent do niemarnowania” - Tesco Polska, Garden of Words
PR miejsca, miasta lub regionu
Jury przyznało dwie statuetki ex aequo
• Zaangażujmy Śląsk - Imago PR na rzecz Urzędu Miasta Katowice
• #onedayinwro - robimy InstaMovie! - Publicon
Social media
• MasterCard ćwierka dla WOŚP - Headlines Porter Novelli
Bussiness-to-Bussiness PR
• „Podziel się tym, co masz najlepszego” Wprowadzenie na rynek platformy charytatywni.allegro.pl - Biuro Podróży Reklamy
PR finansowy i relacje inwestorskie
• Kampania komunikacyjna wspierająca IPO LiveChat Software - InnerValue
Media Relations
• belVita - stworzona na śniadanie! - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i Mondelez Polska
KATEGORIE SEKTOROWE
Technologia, IT, telekomunikacja
• Mistrzowie kodowania - Havas PR Warsaw i Samsung Electronics Polska
Finanse
• MasterCard ćwierka dla WOŚP - Headlines Porter Novelli
Uroda i zdrowie - usługi zdrowotne, leki, wyroby medyczne
• Ciśnienie na życie - Polpharma
Sektor spożywczy
• „Z Kujawskim pomagamy pszczołom” - ZT Kruszwica
Media i styl życia
• „Oglądam, czuję, myślę” - młodzi w kinie - Go Culture
Kultura
• Audioriver 2013 - Agencja Allegro; (Klient: Fundacja Jest Akcja!)
Sport, turystyka, rekreacja
• Apetyt na region. Podkarpackie smaki - Citybell Consulting
Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka
• Polski Terminal Gazowy - od wątpliwości i podejrzliwości do zaufania i współpracy, historia pisana dialogiem. - Hill+Knowlton Strategies
NGO i Sektor Publiczny
• Dick Dobrowolski, czyli „how to spin, how to win” - Publicon
KATEGORIE SPECJALNE
Kreatywność
• „Zrobimy Cię na Biało” - Atlas i Telma Agency Communications
Efektywność
• Zaangażujmy Śląsk - Imago PR na rzecz Urzędu Miasta Katowice
Dołącz do dyskusji: Złote Spinacze 2014: najwięcej dla Havas PR, H+K, Headlines, Rc2, Citybell i Publiconu