ZKDP przybliża swoje cele
Od stycznia 2006 wszyscy członkowie Związku Kontroli Dystrybucji Prasy mogą wykorzystywać reklamę wizerunkową.
Jej jednym z zadań jest wzmocnienie rozpoznawalności znaku „czapeczki”. Autorem reklamy jest San Markos Republika Dobrej Marki.
Głównym zadaniem reklamy jest przybliżenie rynkowi jakimi celami kieruje się ZKDP i jakie działania Związku mają znaczenie dla prawidłowego funkcjonowania rynku prasowego i reklamowego w Polsce.
„Logo ZKDP znają chyba wszyscy. Charakterystyczna czapeczka z gazety znana z prasy, czasopism i wszelkich magazynów, od lat zamieszczana jest przy redakcyjnej stopce wielu wydawców. Logo tak małe, że trudno było kiedykolwiek przeczytać co na czapeczce jest napisane. W wizerunkowej kampanii ZKDP postanowiliśmy pokazać ją z bliska.” – powiedział Michał Berger dyrektor kreatywny San Markos.
Logo w pełnej okazałości odkryło przed czytelnikami zupełnie nowe oblicze. W symbol ZKDP wpisane zostały czarno na białym treści opisujące idee związku. Taki zabieg przybliżył - nie tylko fizycznie, wartości i cele które realizuje Związek już od wielu lat, a „Czarno na białym” zostało hasłem kampanii.
Do tej pory reklama ukazałą się między innymi w takich tytułach jak: Auto Biznes, Przegląd Sportowy Tempo, Magazyn Instalatora. Reklama ma być wykorzystywana przez członków Związku przez cały rok.
Dołącz do dyskusji: ZKDP przybliża swoje cele