Ze Starcomu do MPG
Tomasz Ramza wraca do MPG Media Planning
Z dniem 1 marca Tomasz Ramza ponownie, po 10 miesiącach spędzonych w domu mediowym Starcom, rozpoczął pracę w MPG Media Planning na stanowisku Media Manager.
Tomasz Ramza ma 28 lat i ma 4 lata doświadczenia w pracy w domach mediowych. Podczas swojej kariery pracował dla takich Klientów jak: Volkswagen, Tele2, Roche i Link4.
Od 1 lutego do MPG Media Planning powrócił również Piotr Bieńko, który został zatrudniony na stanowisku TV Media Managera.
"Powrót zarówno Piotra jak i Tomka są dla nas bardzo ważne dla zwiększenia poziomu kompetencji agencji w dziedzinie obsługi budżetów telewizyjnych. Dodatkowo, Tomek Ramza będzie zaangażowany w realizacji projektów przy pomocy sieciowej metodologii pracy stosowanej przez MPG Media Planning - Catalyst. Dlatego bezpośrednio przed rozpoczęciem pracy Tomek odbył intensywne szkolenie w zakresie wykorzystania Catalysta, które miało miejsce w Madrycie." - powiedział Jacek Dzięcielak, CEO MPG w Polsce.
Dołącz do dyskusji: Ze Starcomu do MPG